Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
11+2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal være ei jente til! Men tror ikke helt før hun er ute altsåJa! Ser den, bare kom liksom! Man, blir rimelig lei på sluttenEr det gutt eller jente?

Gjett hvem som har blitt lurt trill rundt mer maserier40+6![]()

De masete maseriene.. håper de blir skikkelig rier!!Gjett hvem som har blitt lurt trill rundt mer maserier![]()

Det er noe dritt ass. Kjenner at jeg slapp unna disse forrige fødselDe masete maseriene.. håper de blir skikkelig rier!!![]()
Fødselen starter sikkert i natt tenker jeg, siden det er bursdagen til 2-åringenJeg fikk det mye når jeg var gravid med sistemann. Håper jeg slipper det denne gangen.. Venter i spenning på når fødselen din starterDet er noe dritt ass. Kjenner at jeg slapp unna disse forrige fødselFødselen starter sikkert i natt tenker jeg, siden det er bursdagen til 2-åringen
![]()

Koser seg der inne41+1![]()
Og jeg som satt å håpet at du var på fødestua!41+1![]()
Haha, du er søtOg jeg som satt å håpet at du var på fødestua!

Veldig! Hun er også estimert til å være 4270gr, så virker som hun trives godtKoser seg der inne![]()

Takk kjære du, det er du åHaha, du er søtDessverre ikke. Har bare vært litt mindre aktiv i dag fordi det ikke er så mye som skjer inne på august-forumet
![]()
må jo bare håpe masse på at du føder snart. Skjønner at det er slitsomt å gå så lenge over. Har du mulighet til å bli strippet?