Kunne være fra 3 dager før til samme dag hos megSpørsmål til temperne; hvor lenge før mens pleier tempdroppet å komme? Dagen før/eller på samme dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne være fra 3 dager før til samme dag hos megSpørsmål til temperne; hvor lenge før mens pleier tempdroppet å komme? Dagen før/eller på samme dagen?
Som oftest fikk jeg det samme dag som tr kom, men hendte også at droppet kom dagen før ogsåSpørsmål til temperne; hvor lenge før mens pleier tempdroppet å komme? Dagen før/eller på samme dagen?
Dagen før eller samme dag ser det ut til hos megSpørsmål til temperne; hvor lenge før mens pleier tempdroppet å komme? Dagen før/eller på samme dagen?
Kunne være fra 3 dager før til samme dag hos meg
Som oftest fikk jeg det samme dag som tr kom, men hendte også at droppet kom dagen før også![]()
Takk for svarDagen før eller samme dag ser det ut til hos meg

Min varier, noen ganger går den gradvis ned i dagene før, noen ganger samme dag eller dagen førSpørsmål til temperne; hvor lenge før mens pleier tempdroppet å komme? Dagen før/eller på samme dagen?

Åjaaa, litt variabelt, takk for svarMin varier, noen ganger går den gradvis ned i dagene før, noen ganger samme dag eller dagen før![]()

Man må ikke tempe under mensen. Er ganske normalt at tempen dropper mer før ELHei alle tempere, jeg er på min 3. syklus med temping. Følte forrige syklus at jeg begynte å forstå litt hvordan ting henger sammen. Fortsatt en del å lære da. Jeg merker at temperaturen min veksler noe voldsomt, jeg tar den fast kl.06.00 med samme termometer. Skal man egentlig l være å tempe under menstruasjon? Jeg har ganske høye temperaturer der, og ser at jeg inn i folikkelfasen dropper ganske mye.
noen erfaringer?
Ville nok tatt den første jaMålte tempen 2 ganger i natt pga oppvåkning toalettbesøk kl 04, testet selvsagt før jeg reiste meg, måtte benytte sjansen i tilfelle jeg våknet igjen..
04:00: 36.5
06:30: 36.7
Ville dere brukt den første? 13 dpo i dag, gårsdagens måling var 36.5 og 36.6..
Takk for svar. Tok den første i går også. Da blir det sånn, fyfader den er slem hvis den plutselig dropper i morgen nåVille nok tatt den første ja
Ååhåhå, dette ser jo veldig bra ut!Takk for svar. Tok den første i går også. Da blir det sånn, fyfader den er slem hvis den plutselig dropper i morgen nå
Vis vedlegget 467584
Hadde vært sykt kjipt hvis den plutselig dropper i morgen ja
Test i morgen hvis tempen ennå er høy?
Da blir det samme som med meg Ja, jeg har jo slitt med korte lutealfaser, fikk første 14 dagers LF sist nå, så spenningen er å ta og føle på nåÅåhåhå, dette ser jo veldig bra ut!Hadde vært sykt kjipt hvis den plutselig dropper i morgen ja
Test i morgen hvis tempen ennå er høy?
Da blir det samme som med meg
![]()
Mulig jeg gjør det ja, må se an hva nervene takler hvis den enda ikke har droppet i morgen 
Ja kult å se at du kommer deg så langt nå!Ja, jeg har jo slitt med korte lutealfaser, fikk første 14 dagers LF sist nå, så spenningen er å ta og føle på nåMulig jeg gjør det ja, må se an hva nervene takler hvis den enda ikke har droppet i morgen
![]()
Men bestemte meg for å ta test når jeg så at tempen ennå var høy 14 DPO. Skalv som faen i det minuttet før streken kom 
Husker din graf og lå høyt, kunne se det var gravidgraf flere dager i forvegenJa kult å se at du kommer deg så langt nå!
Jeg var ikke særlig overbevist om at jeg var gravid selv om det var et par cluesMen bestemte meg for å ta test når jeg så at tempen ennå var høy 14 DPO. Skalv som faen i det minuttet før streken kom
![]()
Nå måtte jeg ta den frem, så kan @lilleperle se ogsåHusker din graf og lå høyt, kunne se det var gravidgraf flere dager i forvegen
Ja fy fader det skjønner jeg godt! Jeg klarer ikke tro på at jeg blir gravid liksom.. Du hadde veldig stigende temperaturer da. Jeg er så irritert på at jeg våkner og må tisse kl 04, tenker sånn; ahh hva om jeg egentlig kunne fått den tempen etter på 36.7 og fått sett den stige mer istedefor?Ja kult å se at du kommer deg så langt nå!
Jeg var ikke særlig overbevist om at jeg var gravid selv om det var et par cluesMen bestemte meg for å ta test når jeg så at tempen ennå var høy 14 DPO. Skalv som faen i det minuttet før streken kom
![]()

Og tenk på de smertene du hadde i forrige uke og trodde TR var rett rundt hjørnetJa fy fader det skjønner jeg godt! Jeg klarer ikke tro på at jeg blir gravid liksom.. Du hadde veldig stigende temperaturer da. Jeg er så irritert på at jeg våkner og må tisse kl 04, tenker sånn; ahh hva om jeg egentlig kunne fått den tempen etter på 36.7 og fått sett den stige mer istedefor?
Hva var de sterkeste symptomene til deg?
Du var ikke så kvalm denne gangen?
Det rareste her nå er fravær av menssmerter de siste 3 dager.. har opplevd at symptomene kan roe seg dagen før mens, men ikke 3 dager uten menssmerter.. så blir sur om jeg våkner med de i morgen. Fikk luftsmerter i mellomgulvet i dag istedenfor for da![]()
Herregud den gikk høyt ja, husker du bare kom tilbake fra pinsa og hadde hatt en del mistanker og BAM! satt spiren
Hvordan går det med deg? Jeg må en tur inn i dagbøkene igjen tror jeg