Fortsatt prøver her men håper jo å bli gravid og da blir det for første gang med katt i huset. Vi skaffet de to kattene våre (innekatter) for 2 år siden.
Nå stresser jeg litt over risikoen for toxoplasmose smitte til foster. Jeg skal ikke ta kattedoen men hva med resten…kattene våre hopper jo på bord og benker og liker kos. Må jeg da vaske henda etter hver gang jeg tar på de? Lykke soveromsdøra så de ikke hopper inn på natta?
Litt småstressa mulig jeg tar testen for antistoffer men hva om jeg ikke har antistoffer, de fleste har det jo ikke.
Stresser jeg for mye? Holder det å ikke ta kassa? Takknemlig for info eller erfaringer dere har
Nå stresser jeg litt over risikoen for toxoplasmose smitte til foster. Jeg skal ikke ta kattedoen men hva med resten…kattene våre hopper jo på bord og benker og liker kos. Må jeg da vaske henda etter hver gang jeg tar på de? Lykke soveromsdøra så de ikke hopper inn på natta?
Litt småstressa mulig jeg tar testen for antistoffer men hva om jeg ikke har antistoffer, de fleste har det jo ikke.Stresser jeg for mye? Holder det å ikke ta kassa? Takknemlig for info eller erfaringer dere har

Last edited: