Gravid med nr 5❤️✨️ termin 20.April!

Jeg ser også den siste bedre! Det må jo bety noe :D
Ja betyr iallefall at akkurat nå fortsette utviklinga :love017 for urinen var i tillegg såpass tynn at eg tenkte "e det vits??", men så kom eg på @mamat2prinsesser&4prinser som tisse på komando og duppe i alt så tenkte eg why not:hilarious:

10dpo - Gravid:excited001
Idag starta kvardagen litt meir i hus, måtte opp tidlig for å kjøre mini i barnehagen og handle mat til oss andre! Så blei testing kl 08:00 og den svikta ikkje! Definitivt sterkere så eg e definitivt gravid igjen :dance008:dance011 blir spennende å teste for stigning framøve. Trur ikkje eg gidde sjekka hCG, blir UL om 2 veker uansett, det får holda og så får eg heller svi av nokre lappar på digitale var planen:cool14
20250805_081205.jpg

Idag starta kvardagen litt meir i hus, måtte opp tidlig for å kjøre mini i barnehagen og handle mat til oss andre! Så blei testing kl 08:00 og den svikta ikkje! Definitivt sterkere så eg e definitivt gravid igjen :dance008:dance011 blir spennende å teste for stigning framøve. Trur ikkje eg gidde sjekka hCG, blir UL om 2 veker uansett, det får holda og så får eg heller svi av nokre lappar på digitale var planen:cool14
Vis vedlegget 466475

Vis vedlegget 466475

Åh så fine streker! For en drøm :Heartred
Gleder med til å se det øke på:love7

Vis vedlegget 466475
Så fantastisk :wav Nå må de bare øke på i styrke :love017

Ååååå, så glad på dine vegne :happy093 :binkybaby :love7 Gratulerer så mye med spiren, kjære duu:cool05:gen014:dance011:hug007:love017:talk017:binkybaby:hello2:love7:Heartblue:Heartpink

Vis vedlegget 466475
Gratulerer så mye! :love017 Gleder meg til å følge deg videre gjennom graviditeten! :Heartpink (Hadde vært så koselig å havne i samme termingruppe - men har bare negative tester foreløpig :shy:)

Åh så fine streker! For en drøm :Heartred
Gleder med til å se det øke på:love7
Så fantastisk :wav Nå må de bare øke på i styrke :love017
Ååååå, så glad på dine vegne :happy093 :binkybaby :love7 Gratulerer så mye med spiren, kjære duu:cool05:gen014:dance011:hug007:love017:talk017:binkybaby:hello2:love7:Heartblue:Heartpink
Så gøy! Gratulerer :hello2 :Heartpink
Så gøøøy!
Gratulerer såå mye!!
Tusen takk alle sammen! Veldig rart og fint samtidig at så mange veit om graviditeten og støtter og heier og gratulerer :love017 føle meg heldig som har detta fine forumet å dele denne reisen med.
Sto på badet og kikka på testene når eg tok dei, og så tenkte eg ånei, tenk om dei er svake og eg må legge ut at det er kjemisk. Og så tok eg meg sjølv i å tenke at det hadde eg sluppet å forholde meg til om eg berre droppa forum. Men så slo det meg, for ein idiotisk tanke. Eg er da virkelig ikkje gravid for forumet, men for meg, forumet er berre den sosiale plassen eg deler reisen og ein burde ikkje kjent på noko negativt ifht kva ein deler her liksom. Gav meg ein oppvekkar, for eg har alltid egentlig vært bevist på at eg skal ta med meg alt det gode. Og dokk, dokk er absolutt ein stor del av alt det gode❤️❤️

Gratulerer så mye! :love017 Gleder meg til å følge deg videre gjennom graviditeten! :Heartpink (Hadde vært så koselig å havne i samme termingruppe - men har bare negative tester foreløpig :shy:)
Æsj, så kjedelig med negative tester! Men du e vell berre 10dpo? E ein sjans endo:smiley-angelic001
Veldig gla for at eg har blitt kjent med deg her inne og at me får følga kvarandre, uansett:love017

Ingen tvil der :love017 Når tenker du digital?
Lurte faktisk på å svi av ein ikveld berre for å sjekke kor tidlig ein kan få positiv digital. Men altså eg har tatt max 3 digitale ever, syns dei ikkje har vært verdt det. Men nå betale eg heller enn blodprøver i hytt og gevær. I tillegg er fastlegen 3 kommuner ned, så det e og stress....
Ka har vell ein hundrelapp i dass å sei egentlig? :dance011

CD 30, 10dpo, B5, PP3☘️
Symptomer:
☆Masse luft i magen
☆Murringer (men ikkje den korsryggvondten, trur den må ha hengt sammen med at spira festa seg)
☆ Auka luktesans
☆Gravidkviser (har IKKJE savna desse:arghh:)

E nok murringene som mest minne meg om graviditet, eg har jo ikkje menssmerter, så for meg så minne dei jo om starten på rier:hilarious: og DET forbinde eg iallefall med baby:love017

Idag tok eg ein singlett på meg i hurten og styrten fra skapet her, ikkje masse klær i skapet her, har jo budd i koffert i 6 veker og har ikkje fått pakka ut og rydda på plass klær, så her er t-skjorta eg  nå la merke til at eg har på meg:laughing021
20250805_131603.jpg

Ane ikkje koffer bv snudde bildet:think005 Brukte denne singletten til å annonsere Håp❤️

Back
Topp