Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende!!9dpo - makesure test!
Syns at eg kan skimta ein strek her ogmen eg hadde nok kalla den blenda til vanlig ja
(ser muligens streken bedrepå bildet her ser eg!)
Vis vedlegget 466425

9dpo - makesure test!
Syns at eg kan skimta ein strek her ogmen eg hadde nok kalla den blenda til vanlig ja
(ser muligens streken bedrepå bildet her ser eg!)
Vis vedlegget 466425

men veldig rart lys (på bilder)på badet vårt, så blei berre elendige bilder. Glede meg til å sjå i måro! Erfaringsmessig så er det god auke hos megJa veldig gøy å endelig få oppleva desse heeeilt svake start strekane faktisk! Tok ein ny tidligtest ikveld og den var litt sterkere, såg den iallefall fortare!men veldig rart lys (på bilder)på badet vårt, så blei berre elendige bilder. Glede meg til å sjå i måro! Erfaringsmessig så er det god auke hos meg
![]()
utrolig spennende, detta

Åååh, vil se bilder av tester, snupp![]()
utrolig spennende, detta
![]()
) så eg kan henta dei å se om eg finne bedre lys ein plass!
) ville jo sagt dei e heeeilt blenda
men, for oss med godt trent streksyn e det åpenbart at den siste er sterkere 

)Gleder meg til å følge med i morgen.Haha, føle meg heilt delulu, dei fleste som ikkje har streksyn (som alle som ikkje e forelska i babyverden forumet) ville jo sagt dei e heeeilt blenda
Øverste er kl 10:15, mellomste 12:00 og siste kl 19:30 ca, glømte å sjå på klokko
Glede meg heilt vilt til å testa i måro!
(Ups, glømte å legga ved bildet)
Vis vedlegget 466445

Gleder meg til å følge med i morgen.![]()
Jaaa! Kjenne meg ørlite nervøs og då, mista 3 ganger før Romeo og 2 ganger før Octavia, så tar det absolutt ikkje som ein sjølvfølge at spira sitter på første positive test nei! Men både Ayra og Heyli blei det, så why notDen siste er definitivt sterkere! Blir så spennende i morgen![]()
)
Haha, føle meg heilt delulu, dei fleste som ikkje har streksyn (som alle som ikkje e forelska i babyverden forumet) ville jo sagt dei e heeeilt blenda
Øverste er kl 10:15, mellomste 12:00 og siste kl 22:00 ca, glømte å sjå på klokko
Glede meg heilt vilt til å testa i måro!
(Ups, glømte å legga ved bildet)
Vis vedlegget 466445
Så glad på dine vegneTenker at man må glede seg mens man kan.Jaaa! Kjenne meg ørlite nervøs og då, mista 3 ganger før Romeo og 2 ganger før Octavia, så tar det absolutt ikkje som ein sjølvfølge at spira sitter på første positive test nei! Men både Ayra og Heyli blei det, så why not(good old days når me tok ein gt, såg den va positiv and thats it
)
vil iallefall heller gleda meg enn å ta sorger på forskudd![]()
Så får tiden vise uansett.Heie absolutt litt ekstra på egg nr 2 hos deg nå merke egJeg ser![]()
Så glad på dine vegne
![]()

Skjønner veldig godt at du er nervøs, men det her skal gå bra hele veien! Må bare tenke positivtJaaa! Kjenne meg ørlite nervøs og då, mista 3 ganger før Romeo og 2 ganger før Octavia, så tar det absolutt ikkje som ein sjølvfølge at spira sitter på første positive test nei! Men både Ayra og Heyli blei det, så why not(good old days når me tok ein gt, såg den va positiv and thats it
)
vil iallefall heller gleda meg enn å ta sorger på forskudd![]()

Så sant så santTenker at man må glede seg mens man kan.Så får tiden vise uansett.
Tomt i den påskeeggposen, for å si det sånnHeie absolutt litt ekstra på egg nr 2 hos deg nå merke eg![]()
![]()
Satser på neste PPGode ord fra tankekraftdronningaSkjønner veldig godt at du er nervøs, men det her skal gå bra hele veien! Må bare tenke positivt![]()
![]()

Blei sagt noko lignande ein gang før og rundt 9-10dpo, jammen kom det ein overraskelse på kvelden! Me går for den denna gongen ogTomt i den påskeeggposen, for å si det sånnSatser på neste PP
![]()