Kakaoo
Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
❤️Mailykke 2022❤️
Pumpkin Bumps 2025
♡Novemberhjerter 2025♡
Vi vurderer å ta gradert permisjon (bruke fellesperioden min og fars periode for han) mot slutten av permisjonstiden min, men når jeg prøver å se på det på navs foreldreplanlegger blir det litt kluss. Håper noen som har søkt om det kan svare.
F.eks. Jeg legger inn fellesperioden til mor med gradert 40% arbeid fra 01.06-01.07, så langt ser det riktig ut.
Men far skal jo også har gradert permisjon den samme perioden, så jeg prøvde å legge inn 60% arbeid på han fra 01.06-01.07, men da forsvinner jo mors permisjon fordi jeg har valgt samme periode (går jeg ut i fra er problemet).
Hvordan legger man inn dette riktig?
Håper noen forstår spørsmålet mitt og kan gi et svar
F.eks. Jeg legger inn fellesperioden til mor med gradert 40% arbeid fra 01.06-01.07, så langt ser det riktig ut.
Men far skal jo også har gradert permisjon den samme perioden, så jeg prøvde å legge inn 60% arbeid på han fra 01.06-01.07, men da forsvinner jo mors permisjon fordi jeg har valgt samme periode (går jeg ut i fra er problemet).
Hvordan legger man inn dette riktig?
Håper noen forstår spørsmålet mitt og kan gi et svar
det kan godt hende det er en mangel i planleggeren å legge gradert perm. Jeg får prøve å trykke meg videre og se, takk for innspill