Men altså... Han var vel den som overbeviste deg om barn nr3, og det er jo ikke din feil at det har dradd ut. Så at ønsket nå ligger sterkt hos deg, etter å ha følt på flere runder med håp som har endt i hjerteknus.. det er jo ikke så rart at ønsket ditt er så sterkt. Nå er det jo sånn at ivf er eneste mulighet for barn nr3, og siden det ikke er noe galt med eggene dine og evnen til å bli gravid, så ser jeg ikke for meg at det skal bli så mye styr..
Joda, det er jo litt stimulering og ultralyder og egguttak, men det er det jo du som må gjennom. Han trenger ikke gjøre så mye annet enn å levere godsaker i en kopp et par ganger
Men.. åh. Nei, jeg ble litt frustrert på dine vegne.. Men jeg vet jo at menn er skikkelig rare, og noen synes det er så ekstremt nederlag å gå mot ivf. Om det er det ukjente med det, eller at man må ha legehjelp til en relativt intim sak..? Raringer...
Nei, jeg sender deg en kjempeklem og masse gode tanker

Forstår så utrolig godt at dette gjør vondt, og jeg håper... aller helst at han snur, når han innser hvor vondt det er for deg, men.. om ikke, så håper jeg i alle fall at den vondten letter for deg ganske snart