♡ IKM UKE 34 ♡

Mallamora - 32 - B2 - PP2x(nærmer meg vel 30 snart) - EL ca 06/08 - IKM 20/08

Skal forhåpentligvis ha innsett med ivf denne syklusen så det blir spennende å se. Ultralyd neste mandag for å se om vi er i rute!
Ååå dere har prøvd lenge :shy: Velkommen inn hit denne runden og spennende med ivf, det kan bli veldig bra :shy: :Heartpink Tenk om DETTE blir den gangen dere blir gravide nå :hello2

Mel - 36 - B3 - PP16 - EL 15/8 - IKM 19/8

Nå krysser vi fingrene for at det snart klaffer, snart brukt like lang tid på denne spiren som vi gjorde på eldste. Har fått henvisning til gyn men får time innen 27 oktober. Men samboer å jeg har desverre funnet ut at klaffer det ikke før da så avslutter vi søskenforsøket å sier oss fornøyd med de to solstrålene vi har.
Åå, skjønner motet forsvinner etter ganske mange prøveperioder :sorry: hvor gamle er barna deres? Håper inderlig for dere at det endelig blir så det klaffer nå :shy:

Pjusken91- 33 - B3 - PP1 - EL 4/8 - IKM 18/8

Fortsatt litt usikker på syklus etter fødsel, men går ut fra disse datoene så får jeg heller endre etter hvert ❤️

Åå, skjønner motet forsvinner etter ganske mange prøveperioder :sorry: hvor gamle er barna deres? Håper inderlig for dere at det endelig blir så det klaffer nå :shy:
Ja motet forsvinner, vi blir ikke yngre å ungene er allerede 7 å 5 år. Vi ville så gjerne ha dem tett i alder, men så ble det et keisersnitt brokk på meg. Noe som tok to år å få ordnet, etterfulgt av litt anna tull med helsa. De to har et fantastisk forhold så håper virkelig lille knøtt kommer snart å kan være med i gjengen, å hvis ikke så må vi bare være fornøyd med dem vi har :)

Nammen - 32 - b2 - pp4 - el 10/08 - ikm 24/8 :happy:

Veldig usikker på datoene, har hatt el på dag 18,15 og 22 de siste syklusene. Så får bare vente å se!
Oi, det er ganske varierende ja :bored: Blir spennende å se nå da :bookworm: Masse lykke til denne runden! :hello2

Last edited:
Ååå dere har prøvd lenge :shy: Velkommen inn hit denne runden og spennende med ivf, det kan bli veldig bra :shy: :Heartpink Tenk om DETTE blir den gangen dere blir gravide nå :hello2
Ja vi synes at vi har holdt på lenge nok, så håper virkelig dette er det som skal til.
Uansett hvordan det går så er det litt fint å følge med på andre som ligger likt i syklus. Og etter så mange runder har testingen dabbet noe av, men elsker å følge med på alle andre som legger ut :Heartred

Julefrø - 30 - B1 - PP5 etter MA - EL 8/8 - IKM 2/08

Hiver meg med igjen! Var veldig hyggelig sist å lufte symptomer, men denne gangen skal jeg prøve å ikke tolke det som graviditet. Pms symptomene mine er jo forskjellig hver måned uansett :laughing002

For min del blir det spennende å se om vi endelig treffer med akselegging denne runden, da det utrolig nok er det største problemet. Har som mål å få lagt aksjer nærmere eggløsning. Sist gang ble det 5 dager før og 1 dag etter, så kan jo hende det akkurat ikke gikk. Tar gjerne imot tips for å få mannen til sengs uten å legge prøvepress :shy:

Ja motet forsvinner, vi blir ikke yngre å ungene er allerede 7 å 5 år. Vi ville så gjerne ha dem tett i alder, men så ble det et keisersnitt brokk på meg. Noe som tok to år å få ordnet, etterfulgt av litt anna tull med helsa. De to har et fantastisk forhold så håper virkelig lille knøtt kommer snart å kan være med i gjengen, å hvis ikke så må vi bare være fornøyd med dem vi har :)
Jeg har tatt keisersnitt selv, men keisersnitt brokk har jeg ikke hørt om? Tok det to år og få ordnet? :sorry: Jeg ønsket selv et søsken til barnet vi allerede har, men vi har måttet vente mange år pga helsen her også, så har veldig forståelse for den :Heartred Ja dere er utrolig heldige som har to med den aldersforskjellen :shy: Men håper de/dere får oppleve en liten knøtt til ja :shy:

CD1 og fokuset rettet fremover. Har bestilt inn nytt lager av eggløsnings og graviditetstester, Conceive plus og tenkte å prøve et nytt vitamin. Legen har og bedt meg kutte ut alt kornprodukter de neste 1-2 ukene og så gradvis prøve igjen. Spent på om dette kan ha positiv påvirkning på fertilitet i tillegg til tarm og vekt

Julefrø - 30 - B1 - PP5 etter MA - EL 8/8 - IKM 2/08

Hiver meg med igjen! Var veldig hyggelig sist å lufte symptomer, men denne gangen skal jeg prøve å ikke tolke det som graviditet. Pms symptomene mine er jo forskjellig hver måned uansett :laughing002

For min del blir det spennende å se om vi endelig treffer med akselegging denne runden, da det utrolig nok er det største problemet. Har som mål å få lagt aksjer nærmere eggløsning. Sist gang ble det 5 dager før og 1 dag etter, så kan jo hende det akkurat ikke gikk. Tar gjerne imot tips for å få mannen til sengs uten å legge prøvepress :shy:
Lovnad om BJ :cool:

CD1 og fokuset rettet fremover. Har bestilt inn nytt lager av eggløsnings og graviditetstester, Conceive plus og tenkte å prøve et nytt vitamin. Legen har og bedt meg kutte ut alt kornprodukter de neste 1-2 ukene og så gradvis prøve igjen. Spent på om dette kan ha positiv påvirkning på fertilitet i tillegg til tarm og vekt
Her er det innstramming på sukkerinntak, samt kutte kornprodukter. Mandag starter det:hello2

Her er det innstramming på sukkerinntak, samt kutte kornprodukter. Mandag starter det:hello2
Da kan vi kanskje inspirere hverandre :happy: Litt usikker på om jeg skal starte i dag, eller skeie ut med en pizza i kveld først hehe. Tenkte å prøve blomkålsris og grønnsaksspagetti først

Noen som har prøvd Vitex (munkpepper)? Kan vist hjelpe på kroppens progesteron og være hormonbalanserene etter SA/MA

Back
Topp