♡ IKM uke 32 ♡

Om det stemmer at testene jeg bestilte sist uke fra billige-tester ikke kommer. Så må jeg kjøpe noe annet . Har noen prøvd normal sine? Eller skal jeg gå for make sure? Eller hva bruker dere ? :nailbiting: :happy:
Send dei ein mail, så får du rabattkode til neste gang :cool:

Det ser veldig «strekete» ut i alle fall! :joyful: Krysser fingre og tær for at den blir sterkere og sterkere! :Heartred

Og her sitter jeg og er sutrete fordi metode-testene mine ikke viser antydning til strek. Alt håp er ikke ute, er jo bare 9 dpo i dag. Tror jeg har blitt litt metta på tester.. Nå skjønner jeg hva dere mener med at det er skuffende å få negativ etter negativ. Det går mer utover humøret enn jeg trodde. Så skal pause litt i hysteriet. Eller.. gi meg selv en pause. Er det noe der som sitter fast, så er det der i helgen også :bag:
Kjenner meg veldig igjen i dette! Også derfor jeg for én gangs skyld i denne pp’en skal la være å teste for tidlig. Det er så krevende på psyken :sorry: Krysser fingrene for at du får tydelig babystrek om bare få dager :Heartpink

Nå begynner jeg å bekymre meg for at egget kanskje ikke slapp? Er 4dpo nå.
Tok en eggløsningstest nå, bare fordi jeg liker å se at LH synker etter det slipper. Den ble ganske sterk, Premom sier 0.48, så langt fra positiv, men sterkere enn den pleier å være. Igår var den 0.3..

3dpo?, cd25
"Støl" i livmoren. Kjenner meg litt premenstruel. Har vanligvis 26 dagers syklus, men pleier å ha litt lengere lutealfase. Spent på om tr er rundt hjørnet eller om jeg får litt lengere syklus enn vanlig.

Kjenner meg veldig igjen i dette! Også derfor jeg for én gangs skyld i denne pp’en skal la være å teste for tidlig. Det er så krevende på psyken :sorry: Krysser fingrene for at du får tydelig babystrek om bare få dager :Heartpink
Hvor langt er du nå? Jeg fant ut at min psyke taklet bedre tidlig testing, enn å vente. Det blir jo tøft uansett når man har vært med noen runder på dette. Men man må finne ut det som passer best for seg :shy: Måtte du slippe å se negativ test denne runde, kun positiv :smug:

Hvor langt er du nå? Jeg fant ut at min psyke taklet bedre tidlig testing, enn å vente. Det blir jo tøft uansett når man har vært med noen runder på dette. Men man må finne ut det som passer best for seg :shy: Måtte du slippe å se negativ test denne runde, kun positiv :smug:
Åhh, ja det er sant :Heartpink Negativ test vil alltid være kjipt for oss prøvere :sorry:
8 dpo om halvannen time :laughing002 Er heldigvis ganske opptatt disse dagene, så det får tiden til å gå fort og tankene over på andre ting. Men testetøsen i meg skriker jo etter å få tisset litt på glass :hilarious:

Hvor i løypen er du forresten?? Midt i tr?

Åhh, ja det er sant :Heartpink Negativ test vil alltid være kjipt for oss prøvere :sorry:
8 dpo om halvannen time :laughing002 Er heldigvis ganske opptatt disse dagene, så det får tiden til å gå fort og tankene over på andre ting. Men testetøsen i meg skriker jo etter å få tisset litt på glass :hilarious:

Hvor i løypen er du forresten?? Midt i tr?
Ikkesant, men en vakker dag er de jo ikke negative lenger :shy:
8 dpo!! Guuu så gøy, godt du har hatt tankene på litt andre ting da, har du merket noen symptomer? Eller prøver du å ikke tenke på det?

Jeg er skarve CD6 i dag, ahhh :dead: Men jeg hadde årets lengste lutealfase på 14 dpo! Og årets korteste og mildeste menstruasjon på 4 dager! Noe som begge er rekorder og tegn på at kanskje hormonene mine er i orden :hello2

Føler eg har meir utflod no for tida enn når eg skulle ha eggløsning. Men då har nok eggløsning komt seint om den kom no I dei siste dagene og då er da nok for seint for meg å prøve

Atter en dag med 0.48 på ELtest, nå på morgenen.. siden den er såpass høy allerede idag, så er den nok høyere utover dagen.

Jeg skjønner ikke, for har ikke el slim lenger, men hvit utflod, og ikke el smerter. MEN jeg har heller ikke fått ømme pupper som jeg bruker å få etter eggløsning.
Det er jo altfor tidlig til at testene kan slå ut pga hcg, da jeg bare er 5 dpo, så må ta en ny el test senere idag for å se :confused005 :sorry:

CD21/6DPO: Kjenner meg oppfylt nederst i magen, men er litt betenkt over at puppene ikke er megaømme, men:angelic: Kjenner spyttet er mer tyntflytende og mer av det! De første testene ryker lørdag eller søndag:smiley-bounce012

Screenshot_20250731_094439_FF App.jpg

Screenshot_20250731_101752_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250731_102030_ChatGPT.jpg

Okei dere.. nå er jeg skikkelig usikker her.. tok en tidlig graviditetstest nå, som viser en svak rosa strek, altså ULTRASVAK, men strek..
Jeg er jo bare 5dpo..
kan det være hcg etter aborten enda? Er 3,5 uke siden.
Jeg tok bare noen tester første og andre uka etter utskrapningen, og i løpet av andre uken var testen nesten negativ, kan det henge igjen så lenge, eller kan jeg håpe på at det er en ny spire? Det er jo i utgangspunktet for tidlig for det men :nailbiting: :smiley-angelic001:sad015

Vet jo jeg bare må ta tiden til hjelp her, og at det sikkert henger igjen bittelitt hcg etter utskrapningen.. det føkker virkelig med hodet :sorry:

Siden det kun er 5DPO, hadde jeg nok tenkt at det er hcg som henger igjen, ja. Har du hatt mensen?
Nei, fikk beskjed om at jeg kunne regne utskrapningen som syklusdag 1, så gjorde det og det passet med når jeg trolig har hatt eggløsning nå. Gynekolog sa at det ikke var noen medisinsk grunn til å ha mensen før vi prøvde på nytt, utenom at de får en menstermin å regne fra.

Tok en g test fordi eggløsningstestene mine har vært sterkere igjen de siste dagene og jeg først tenkte at egget kanskje ikke slapp, og at kroppen vil prøve igjen. Også fikk jeg for meg at «hey, svi av en tidligtest» :facepalm: Men så kom denne lille streken og føkker med hodet mitt, og jeg nå kjenner på de samme murringene som jeg gjorde når jeg fikk positiv test 8dpo sist :bag: :facepalm:

Nei, fikk beskjed om at jeg kunne regne utskrapningen som syklusdag 1, så gjorde det og det passet med når jeg trolig har hatt eggløsning nå. Gynekolog sa at det ikke var noen medisinsk grunn til å ha mensen før vi prøvde på nytt, utenom at de får en menstermin å regne fra.

Tok en g test fordi eggløsningstestene mine har vært sterkere igjen de siste dagene og jeg først tenkte at egget kanskje ikke slapp, og at kroppen vil prøve igjen. Også fikk jeg for meg at «hey, svi av en tidligtest» :facepalm: Men så kom denne lille streken og føkker med hodet mitt, og jeg nå kjenner på de samme murringene som jeg gjorde når jeg fikk positiv test 8dpo sist :bag: :facepalm:
Vil tro det er hcg som henger i etter abort, det kan henge i flere uker… kjempe kjedelig :bookworm: Men håper den sitter igjen veldig snart da! :Heartred

Back
Topp