♡ IKM uke 32 ♡

CD20/5DPO: Hva skal jeg si? Jeg føler meg gravid, og kjenner sterkt det er tvillinger:nailbiting:- noe jeg egentlig ikke ønsker, men de er hjertelig velkomne:love7 Er jeg ikke gravid, så blir jeg veldig overrasket...

ChatGPT trakk kort for spire 1 og spire2- jente og gutt:hilarious:

*Kjenner på en ekstrem trøtthet, la med 22.00 igår kveld, og jeg er til vanlig en nattugle..:sleep011

*Har i 3 netter nå våknet med leggkramper.. aaaau:arghh:

*Jeg har appetitt som en hest, og har lyst sjokolade og popkorn, av alle ting!

*Føler meg oppfylt nederst I magen og full i livmoren+tissetrengt(noe jeg ikke pleier å være som gravid heller)
Screenshot_20250730_092622_FF App.jpg

Screenshot_20250730_092841_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250730_092914_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250730_101149_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250730_101158_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250730_101229_ChatGPT.jpg

Last edited:
CD20/5DPO: Hva skal jeg si? Jeg føler meg gravid, og kjenner sterkt det er tvillinger:nailbiting:- noe jeg egentlig ikke ønsker, men de er hjertelig velkomne:love7 Er jeg ikke gravid, så blir jeg veldig overrasket...

*Kjenner på en ekstrem trøtthet, la med 22.00 igår kveld, og jeg er til vanlig en nattugle..:sleep011

*Føler meg oppfylt nederst I magen og full i livmoren+tissetrengt(noe jeg ikke pleier å være som gravid heller)

Sååå spennende!! Når tenker du å svi av første test? :joyful: Jeg er også 5 DPO her og kjenner ingenting, så har ikke store forventningene denne gang, men tenkte å teste 9 DPO.

Eg bestilte tidlig tester fra billige tester forrige veka og dei står endo som "ikkje innlevert" i posten appen. Sendte dei ein melding og dei seie at bring har rota vekk alle pakkane dei sendte den 22.Juli.... fekk rabattkode som kompensasjon enn så lenge (og garantert nye produkter om Bring ikkje finne pakkane), men då e spørsmålet om eg ska venta eller fyre avgårde ein ny bestilling asap i håp om å få dei til fredag/mandag... sjukt irriterande... har jo ein drøss andre tester, men ville jo ha babyplan tidlig...

Sååå spennende!! Når tenker du å svi av første test? :joyful: Jeg er også 5 DPO her og kjenner ingenting, så har ikke store forventningene denne gang, men tenkte å teste 9 DPO.

Man kan fint være gravid å ikke kjenne noen verdens ting❤️ og 5dpo er tidlig, mest vanlige er å ikke kjenne noen ting❤️ Jeg tester nok fra lørdag når jeg er 8dpo, men har ikke helt bestemt meg ennå :p

Veldig spennende indeed❤️ har og kjent på ein "ulvehunger" dei siste dagane å må innrømma at eg ikkje har savna å plutselig befinne meg på bunn av ein nyåpna chipspose :bag: Har dogg ikkje blitt venn med syklushormonene enda, så tar absolutt ingenting som graviditetstegn iallefall :stop::happy:

Pleie du få festedipp på tempen når du e gravid?

Eg bestilte tidlig tester fra billige tester forrige veka og dei står endo som "ikkje innlevert" i posten appen. Sendte dei ein melding og dei seie at bring har rota vekk alle pakkane dei sendte den 22.Juli.... fekk rabattkode som kompensasjon enn så lenge (og garantert nye produkter om Bring ikkje finne pakkane), men då e spørsmålet om eg ska venta eller fyre avgårde ein ny bestilling asap i håp om å få dei til fredag/mandag... sjukt irriterande... har jo ein drøss andre tester, men ville jo ha babyplan tidlig...

Neeeei, så utrolig typisk:arghh: Jeg hadde kjørt på med en ny bestilling, babyplan tidlig er de beste testene, synes jeg:smiley-bounce012

Neeeei, så utrolig typisk:arghh: Jeg hadde kjørt på med en ny bestilling, babyplan tidlig er de beste testene, synes jeg:smiley-bounce012
Ja, min første tanke, men så slår fornuften inn. Dei komme mest sannsynlig ikkje til Fredag, og fredag e eg i Skånevik og mandag e eg på Stord, så veit ikkje ka adresse eg skulle valgt. Og så er eg 9dpo(9,5-10) på mandag og då ville nok desse andre ha vist strek uansett tippe eg. Og om eg e gravid e det penger ut av vinduet akkurat nå. Men, eg kunne jo kjørt på å kjøpt digitale og når eg fekk rabatt, seie ufornuften:cool14

Ja, min første tanke, men så slår fornuften inn. Dei komme mest sannsynlig ikkje til Fredag, og fredag e eg i Skånevik og mandag e eg på Stord, så veit ikkje ka adresse eg skulle valgt. Og så er eg 9dpo(9,5-10) på mandag og då ville nok desse andre ha vist strek uansett tippe eg. Og om eg e gravid e det penger ut av vinduet akkurat nå. Men, eg kunne jo kjørt på å kjøpt digitale og når eg fekk rabatt, seie ufornuften:cool14
Sniker, de har vært veldig trege med å levere i det siste, så hadde ventet

Åh så kjedelig!

@Eplejuice se her! Du hadde vel også problem med pakke derfra?

Kanskje jeg må bestille el tester til neste syklus nå :wideyed:

Ah, så kjipt.. jeg bestilte i slutten av juni, kom i postkassen (bor i nord norge) på noen dager. Bestilte babyplan tester fra billige-tester.no(?) i starten av juli, det kom også på noen dager. Kanskje prøv å bestill de fra den nettsiden og ikke fra babyplan direkte?

Tuller du, eg åg bestilte derfra da og har ikke fått de enda.. håpte veldig de sku komme i posten i dag. men da er vel tilfellet samme for meg.... åneeeei :(

Om det stemmer at testene jeg bestilte sist uke fra billige-tester ikke kommer. Så må jeg kjøpe noe annet . Har noen prøvd normal sine? Eller skal jeg gå for make sure? Eller hva bruker dere ? :nailbiting: :happy:

Ah, så kjipt.. jeg bestilte i slutten av juni, kom i postkassen (bor i nord norge) på noen dager. Bestilte babyplan tester fra billige-tester.no(?) i starten av juli, det kom også på noen dager. Kanskje prøv å bestill de fra den nettsiden og ikke fra babyplan direkte?
Ser nå det var billige tester du bestilte fra, hodet går i surr her!

Nå nærmer det seg uken vår med stormskritt! :D sikkert en del som snart begynner å teste! Si gjerne fra til meg når dere vil settes på "gravid" og "TR" så jeg slipper å spørre alle når de får tester som jeg anser som positive :hilarious: masse lykke til! Håper på masse fine streker!:Heartred

Pleier noen av dere å følge med på hvilepuls? Min hvilepuls pleier å bevege seg helt i med syklus, med høyest puls under eggløsning. Denne måneden fikk jeg aldri høyere puls under eggløsning, og den har foreløpig holdt seg lavere etterpå også. Synes det er veldig rart :schocked028 Håper det er fordi jeg har slappet av i ferien og ikke at noe er galt :confused2:confused005

Vedlegg

• IMG_6773.jpeg
    IMG_6773.jpeg
    116,8 KB · Visninger: 31
  • IMG_6774.jpeg
    IMG_6774.jpeg
    108,4 KB · Visninger: 30
Sniker, de har vært veldig trege med å levere i det siste, så hadde ventet
Om det stemmer at testene jeg bestilte sist uke fra billige-tester ikke kommer. Så må jeg kjøpe noe annet . Har noen prøvd normal sine? Eller skal jeg gå for make sure? Eller hva bruker dere ? :nailbiting: :happy:

Ja pleie alltid få dei kjapt og dei blei jo "sendt" samme dag, berre det aldri kom "innlevert" på posten appen. Men nå fekk eg ein oppdatering:
Screenshot_20250730_194743.jpg

Så då har iallefall posten klart å lokalisere pakkene å få dei sendt avgårde. Gla eg ikkje bestilte nye siden Håpefull seie dei e litt treigare enn normalt nå. Hadde håpa dei kom til Fredag, men ser at det ikkje e post i Skånevik på Fredag, så då må eg utsette heimreise til Stord til Mandag :hilarious:
Æsj, friste nesten å droppe testing til eg får dei. 9dpo, muligens 10, hmm, tar eg utfordringa?:cool14

Back
Topp