r.ellacott
Glad i forumet
Skjønner at det er todelt, ja. Krysser alt jeg har for at det klaffer pp'enJeg trengte å bruke litt tid til å tenke igjennom spørsmålet ditt, og har likevel ikke landet på hva jeg føler. Det er veldig todelt. På den ene siden er jeg veldig takknemlig for at jeg får medisinsk hjelp med AMH-verdier på 4,1. På den andre siden kjenner jeg en form for tristhet. For ca 4 år siden ble jeg gravid i PP6 med datteren min. I prøvetiden ble jeg gravid totalt 3/6 måneder. Selv om de to andre graviditetene endte i kjemisk/SA, så ble jeg hvertfall gravid. Nå har jeg ikke fått en eneste positiv test på 8 PPer. Det er trist/vondt å måtte innse at alderen er årsaken (mannen har fine verdier).
Nå skal jeg bruke tiden til å lade batteriene i form av økt fysisk aktivitet, bedre kosthold og tilskudd som kan ha effekt på eggkvaliteten. Håper selvfølgelig at jeg blir naturlig gravid denne syklusenFor - det er dyrt med privat IVF
og om ikke, så håper jeg at dere kun trenger én runde med ivf.Jeg har heller ikke fått en eneste positiv test på de 8 pp'ene vi har holdt på, ikke så mye som en skygge en gang. Jeg har trodd at jeg har sett skygger når jeg har tatt bilde av testene, men aldri sett noe i virkeligheten. Begynner jo å bli så smått bekymret.