Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Cd19, ser dårlig ut for å få uttelling for gårsdagens aksjer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker. Synes ikke den ser ferdigtrukket utCd19, ser dårlig ut for å få uttelling for gårsdagens aksjerVis vedlegget 465626
Det positive er jo at ein får lenger tid på seg å legge fleire aksjer då, kanskje neste runde blir tett påCd19, ser dårlig ut for å få uttelling for gårsdagens aksjerVis vedlegget 465626

Hahah, skjer hver mnd dettaHaha, lol, meg å deg altså
Du har jo blitt gravid på aksjer 3 dagar før EL før![]()
Men mine er ikke positive ennå, spørs om de blir det imorgen, kanskje? Vi får se
Cd19, ser dårlig ut for å få uttelling for gårsdagens aksjerVis vedlegget 465626

CD15 i dag.

Så får vi se når neste mulighet byr seg
Premom tar vell alltid utgangspunkt i dagen etter LH topp, så er kun ved temping du får fasiten. Eg får EL samme dag som positiv test, heilt regardless av topp, så premom bomme alltid. Trur nok eg ville tatt utgangspunkt i 1 døgn etter positiv test. Og uansett er aksjer rett i forkant gode nok sjanserNår er egentlig eggløsning? Den forskyver seg nesten hver dag. Jeg fikk positiv test 22. og gikk derfor ut fra at eggløsning var 23, som også premom sa. Jeg hadde en topp morgenen 23., og ved registrering av test i dag der LH sank igjen flyttet den seg til 24. Jeg hadde også temperaturøkning i morges, men har ikke målt dette så lenge at jeg har så mye erfaringsgrunnlag.
Er det 1 døgn etter LH-topp eller LH stigning man tar utgangspunkt i? Verken jeg eller samboer er mentalt klar for å legge inn aksjer i kveld, da vi tenkte vi var ferdige for denne runden.. men premom er ikke helt enig lenger.
Ja, men ikke sjans til at den blir positiv fra det der. Blir de positive så er de mye sterkere på det punktet.Sniker. Synes ikke den ser ferdigtrukket ut
Det positive er jo at ein får lenger tid på seg å legge fleire aksjer då, kanskje neste runde blir tett på![]()
Får se om det blir flere aksjer denne syklusen. Sommeren er ikke lett! Tror minste enten får jeksler eller har fått ørebetennelse, for det er mye gråt og lite søvn.Håper den blir positiv imorgenFår dere til å legge legge inn aksjer ikveld?

Like gal som forrige pp her, altså!
Vi har så mange fine, sårbare og bekreftede samtaler. Blir helt forelsket! 

Så kjedelig. Kan du ha hatt tidlig EL før du begynte å teste? Temper du også?CD20 og fremdeles helt lys testVis vedlegget 465664
EL 25/7 - IKM 10/7CD20 og fremdeles helt lys testVis vedlegget 465664
Når begynte du å teste etter EL? Letrozol utsetter gjerne EL litt, dessverre