drømmeromførstespire
Flørter med forumet
nde Clearblue eggløsningstest i formiddag (ikke advanced). Når ville dere optimalt sett lagt aksjer? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nde Clearblue eggløsningstest i formiddag (ikke advanced). Når ville dere optimalt sett lagt aksjer? 

Har i kommoden inne på soverommet og i skapet inne på doen og.. fant noen jeg hadde glemt inne bak bindene
Smiilende*. Klarer ikke å redigere innlegget? Hilsen amatør på forumetnde Clearblue eggløsningstest i formiddag (ikke advanced). Når ville dere optimalt sett lagt aksjer?
![]()

Imponerende samling!CD12 og skjer lite på testene, fortsatt veldig svake. Har fra igår av hatt masse EL-slim, og kjenner mye murringer og pressing fra eggstokkene. Mannen var veldig giret igår kveld når vi la oss, men jeg orket ikkeFår se om vi begge to er i mood for kveldskos ikveld?!
Gyn fortalte at de fleste får EL på CD15/CD16 med Letrozol, så da blir det vel litt senere EL denne mnd?
Fikk pakke med nye tester idag, og tok en litt sjekk-runde; Shit, jeg er verre enn et ekorn som samler på nøtterHar i kommoden inne på soverommet og i skapet inne på doen og.. fant noen jeg hadde glemt inne bak bindene
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Håper ikke det har altfor mye å si..Dagen for positiv test er den mest fruktbare, sies det. Men jo mer man ligger jo større sjanse er det jonde Clearblue eggløsningstest i formiddag (ikke advanced). Når ville dere optimalt sett lagt aksjer?
![]()

Skjønte deg!Smiilende*. Klarer ikke å redigere innlegget? Hilsen amatør på forumet![]()

Ikke alle som har de tre prikkene. Legger ved linkSkjønte deg!
Men hvis du vil redigere et innlegg, trykker du på de tre små prikkene under innlegget ditt og så «rediger»
Ferietid er veldig vanskelig tid for eggløsningHvis det er noen trøst så hadde jeg også store planer som utgikk fullstendig i går. Soverommet holdt nærmere tusen varmegrader, vi var klamme ETTER dusj, og jeg kjente at lysten var på ingen måte til stede for noen av oss. Så da droppa jeg det heller fremfor å tvinge det frem for å treffe eggløsningen. Det ville vært pliktsexen jeg forsøker å unngå
Er fortsatt «grønt» på kalenderen i dag, så skal prøve å få han med på et avkjølende bad i ettermiddag, så får vi se om stemninga tar seg opp. Når det er så varmt og vi begge er klamme og «klissete» på kroppen er det ingen av oss som synes nærhet og kroppsvarme er særlig digg..
Kanskje det er åpning for at familien tar ungene en halvtime/time på hytta, så dere kan snike dere unna i et skogholt![]()
Sliter med det samme selv. Umulig å få lagt aksjer..Åhh! Det visste jeg ikkeIkke alle som har de tre prikkene. Legger ved link

Ikke jeg hellerÅhh! Det visste jeg ikke![]()
Men kunne ikke skjønne at det ikke gikk an å redigere innlegg på forum. Fikk tips og Voilà!Hadde nemlig de prikkene for et par uker siden, men nå var de plutselig borte! Takk for link, da satser jeg på at det ordner seg straksIkke alle som har de tre prikkene. Legger ved link
Ble litt tatt på senga med positiv test i dag, trodde det fremdeles var noen dager igjen til el…Så litt redd for at vi er for sent ute denne periodenDagen for positiv test er den mest fruktbare, sies det. Men jo mer man ligger jo større sjanse er det jo![]()
Det er sikkert kardinalsynd og vel så det jeg holder på med. Men folk blir gravide på fylla, rusa, noen i 50-årene, andre på prevensjon og etter angrepille… så siden vi er helt i starten av prosessen slacker jeg nok vel mye i forhold til de/dere som virkelig går inn for å få det til.Hvor «flinke» er dere med koffein i disse dagene? Denne runden pga ferie har det sklidd litt ut for meg.. med både kaffe og Pepsi MaxHåper ikke det har altfor mye å si..
Jeg har ikke veldig flink, verken med det ene eller det andreHvor «flinke» er dere med koffein i disse dagene? Denne runden pga ferie har det sklidd litt ut for meg.. med både kaffe og Pepsi MaxHåper ikke det har altfor mye å si..

Det eneste jeg har vært flink med, er vitamin/mineral tilskudd og folsyre.Jeg har ikke veldig flink, verken med det ene eller det andreHer har det gådd i pepsi max, energidrikke, antibiotika og lite næringsrik mat! Tenkte jeg skulle være flink, men når jeg ble syk så tenkte jeg at det får bli som det blir..
Vi får krysse fingrene![]()
Ja, jeg vil også helst unngå pliktsex, men det er en stund siden vi har hatt noe som helst sex og jeg merker jeg er veldog klar for litt nærhetHvis det er noen trøst så hadde jeg også store planer som utgikk fullstendig i går. Soverommet holdt nærmere tusen varmegrader, vi var klamme ETTER dusj, og jeg kjente at lysten var på ingen måte til stede for noen av oss. Så da droppa jeg det heller fremfor å tvinge det frem for å treffe eggløsningen. Det ville vært pliktsexen jeg forsøker å unngå
Er fortsatt «grønt» på kalenderen i dag, så skal prøve å få han med på et avkjølende bad i ettermiddag, så får vi se om stemninga tar seg opp. Når det er så varmt og vi begge er klamme og «klissete» på kroppen er det ingen av oss som synes nærhet og kroppsvarme er særlig digg..
Kanskje det er åpning for at familien tar ungene en halvtime/time på hytta, så dere kan snike dere unna i et skogholt![]()
og så var det fin temperatur på kvelden på fjellet også så det var liksom perfekt! Men men, får håpe på en eller denne runden.Vi skal være på hotell med begge barna på soverommet vårt i natt så blir nok absolutt ikke aktuelt i natt eller i morgenUff, det kan være skuffende når den ene er for trøtt eller ikke har ork til sex når det nærmer seg ELHåper dere får mulighet til å legge inn aksjer idag?
Kommer gjerne 1 barn inn i senga vår ila natten også, om det er noen trøst
Mannen var kjempegira igår kveld, da var det meg som ikke orket
Har masse El-slim og murringer/pressing fra eggstokkene idag også.
Kanskje vi orker begge to ikveld, vi får se
Kjenner jeg ikke orker en slik runde som forrige PP med stressing for å lekke inn akjser hver kveld, mannen som blir for sgresset ril å komme i mål og niks, det orker jeg IKKE! Det som skjer, det skjer.... Jeg er kun på CD12 og har fått positive el-tester på CD13 og CD14 de siste mnd, men gyn sa de fleste har EL på CD15/CD16 med Letrozol. Så er nok ikke tidlig EL denne PP![]()
prøvde å ta "avvisningen" med godt humør i går for det er så sykt turnoff når partner blir sur eller lei seg. Altså det er jo ikke alltid man orker, og det må respekteres. Men var jævlig kjipt alikavel!Altså det sies jo at man skal «leve som normalt» frem til positiv test, så sånn sett tenker jeg at det er helt fint det du gjør. Jeg er jo i PP9 nå, ooog begynner å få litt dårlig tid mtp alder, så jeg burde nok være litt «strengere» slik at alt er så optimalt som det kan være. Hadde jeg vært yngre med litt mindre press på å bli gravid så hadde jeg nok gjort som deg, levd som jeg ellers ville gjortDet er sikkert kardinalsynd og vel så det jeg holder på med. Men folk blir gravide på fylla, rusa, noen i 50-årene, andre på prevensjon og etter angrepille… så siden vi er helt i starten av prosessen slacker jeg nok vel mye i forhold til de/dere som virkelig går inn for å få det til.
Jeg drikker flere kopper kaffe daglig på jobb, jeg snuser fortsatt og spiser for lite. Holder fortsatt på å venne meg til kroppen uten prevensjon, og har for eksempel null sug etter mat eller søtsaker, som har vært helt ekstremt de siste årene… så er ikke helt i balanse.
Jeg tar daglig tilskudd av omega-3, jod, kalsium, d-vitamin og folsyre. Har tatt jevnlige blodprøver det siste halve året for å følge med på stoffskiftet som er bittelitt utenfor normalen eller i nedre/øvre normalområde. Håper jod-tilskudd skal hjelpe litt der.. Har også vært ekstremt lav på d-vit, så der har jeg tatt høy dose, men nedjustert nå siste måneden. Ligger fortsatt på litt mer enn anbefalt dose, og har lest at det kan ha innvirkning og gjøre det vanskeligere å bli gravid.
Så enn så lenge gjør jeg altså lite tiltak annet enn å holde meg unna alkohol, og det er mest fordi jeg ikke drikker noe særlig uansett..
Kan muligens virke provoserende hvis noen går all in og synes jeg er for uansvarlig, men jeg vil rett og slett ikke at dette skal ta overhånd på livet, og er forsiktig med å gjøre endringer enn så lenge. Å ha god mental helse og et avslappet forhold til egen kropp og hva den får til synes jeg er vel så viktig.

Herregud! Er du der allerede du jaHadde ikke tid å vente til testen var helt klar, men tolker den som positiv. Yay!

Happy humping og MASSE lykke til til deg og hele gruppa! Her er jeg 11dpo og går snart i vei av menssmerter, så ille at jeg tror tanta kommer i dag… men håper hu venter 1-3 dager for lenger LF