Kjære deg

Dette høres ut som en HELT normal reaksjon på å føle at du ennå ikke har fått helt fast grunn under føttene på et tidspunkt hvor du forventet å få det. Den situasjonen har du på ulike vis befunnet deg i over så lang tid, og jeg vil tro at det er en utmattelse der som sitter dypt i deg. Det er klart den trigges av alt som føles som en form for usikkerhet. Det er helt menneskelig og jeg tror de aller fleste i din situasjon ville følt på liknende følelser.
Med det sagt så høres dette ut som normale UL-funn ved 6+0. Alt er bittesmått på dette stadiet, feilmarginene kan være nesten like store som embryoet selv og lille vokser ganske markant fra dag til dag. Forskjellen på flimring og «slag» på dette stadiet tenker jeg er avhengig av tekniske ting som innsyn og plassering. Det vi kaller hjerteslag er jo ikke et enten/eller, men en glidende utviklingsmessig overgang som utstyret vårt på et eller annet stadium blir i stand til å fange opp. Her er det sett noe som er på rett plass og der det er «aktivitet» i form av flimring. Det betyr liv
Jeg skjønner at det er vanskelig å tro på selv akkurat nå. Etter så lang tid tror jeg det hadde vært surrealistisk uansett hva du hadde sett, selv om det sikkert hadde føltes bedre om det var tydeligere slag. Du skal få lov til å føle deg litt tom i dag, du er ikke forpliktet til noen bestemt følelse. Men jeg har troa på at dette er babyen din. Virkelig