7DPO
Hatt en fin helg, bare slappet av.
Nå begynner utålmodigheten å melde seg ordentlig
Har en bp tidligstav, lurer på når jeg skal ta den..? Har egentlig hatt en god følelse for denne pp’n, men natt til i går hadde jeg litt spotting ved toalettbesøk. Det samme skjedde i dag. Ikke vært noe ellers, kun der og da. Da begynner jeg å tenke på forrige pp hvor sportingen startet 10dpo.. huff, vet ikke hva jeg skal tenke om det. Dette er jo enda tidligere enn sist, og jeg tenker det er enda en mislykket pp og at tr kommer tidligere enn sist. Det er ikke annet å gjøre enn å vente og se
Hatt en fin helg, bare slappet av.
Nå begynner utålmodigheten å melde seg ordentlig
Har en bp tidligstav, lurer på når jeg skal ta den..? Har egentlig hatt en god følelse for denne pp’n, men natt til i går hadde jeg litt spotting ved toalettbesøk. Det samme skjedde i dag. Ikke vært noe ellers, kun der og da. Da begynner jeg å tenke på forrige pp hvor sportingen startet 10dpo.. huff, vet ikke hva jeg skal tenke om det. Dette er jo enda tidligere enn sist, og jeg tenker det er enda en mislykket pp og at tr kommer tidligere enn sist. Det er ikke annet å gjøre enn å vente og se

Så det blir en dyr sommer. Baj baj feriepenger
Det blir spennende å følge med testingen nå!
blir nok ikke noe test før onsdag.
Jeg har hvertfall ikke stresset denne prøveperioden! Deilig å kjenne at jeg har landet litt etter jeg mistet tvillingene. Tenker veldig sjeldent på det nå. Men det blir nok sårt dersom oktober kommer uten at det er en ny spire på vei.