Prøver på nytt etter SA+MA (ny MA)

7DPO
Hatt en fin helg, bare slappet av.
Nå begynner utålmodigheten å melde seg ordentlig :bag: Har en bp tidligstav, lurer på når jeg skal ta den..? Har egentlig hatt en god følelse for denne pp’n, men natt til i går hadde jeg litt spotting ved toalettbesøk. Det samme skjedde i dag. Ikke vært noe ellers, kun der og da. Da begynner jeg å tenke på forrige pp hvor sportingen startet 10dpo.. huff, vet ikke hva jeg skal tenke om det. Dette er jo enda tidligere enn sist, og jeg tenker det er enda en mislykket pp og at tr kommer tidligere enn sist. Det er ikke annet å gjøre enn å vente og se:dead:

7DPO
Hatt en fin helg, bare slappet av.
Nå begynner utålmodigheten å melde seg ordentlig :bag: Har en bp tidligstav, lurer på når jeg skal ta den..? Har egentlig hatt en god følelse for denne pp’n, men natt til i går hadde jeg litt spotting ved toalettbesøk. Det samme skjedde i dag. Ikke vært noe ellers, kun der og da. Da begynner jeg å tenke på forrige pp hvor sportingen startet 10dpo.. huff, vet ikke hva jeg skal tenke om det. Dette er jo enda tidligere enn sist, og jeg tenker det er enda en mislykket pp og at tr kommer tidligere enn sist. Det er ikke annet å gjøre enn å vente og se:dead:

Så kjedelig med spotting. Det kan være mange årsaker til spotting, men det er som du skriver - det er ikke annet enn å vente og se hvordan situasjonen utvikler seg.
Jeg hadde svidd av den staven :laughing002

Så kjedelig med spotting. Det kan være mange årsaker til spotting, men det er som du skriver - det er ikke annet enn å vente og se hvordan situasjonen utvikler seg.
Jeg hadde svidd av den staven :laughing002
Ja, særlig siden det var sånn sist pp også! Men jeg har hatt sånne blødninger/spotting når som helst i syklus, også da jeg hadde spiral, ved hard mage :dead:
Hmmm, den var jo gratis så skader ikke? Men det er jo så alt for tidlig!

Ja, særlig siden det var sånn sist pp også! Men jeg har hatt sånne blødninger/spotting når som helst i syklus, også da jeg hadde spiral, ved hard mage :dead:
Hmmm, den var jo gratis så skader ikke? Men det er jo så alt for tidlig!
Er det normalt for deg, så kan det være at det ikke er noe å henge seg opp i. Jeg får helt hetta når jeg ser blod, så jeg hadde banka på døra til gyn asap - men angst er en del av min personlighet :laughing002

Det er nok tidlig, ja. Jeg hadde nok ventet til 9DPO.

Er det normalt for deg, så kan det være at det ikke er noe å henge seg opp i. Jeg får helt hetta når jeg ser blod, så jeg hadde banka på døra til gyn asap - men angst er en del av min personlighet :laughing002

Det er nok tidlig, ja. Jeg hadde nok ventet til 9DPO.
Blir selvsagt veldig usikker! Spurte gyn om dette sist jeg var der, da sa hun at det ikke var noe å bekymre seg for. Men nå er det liksom på kritiske punkter i denne prøvingen. Men, men..

Hvordan går det med deg? Du er vel to dager lengre frem enn meg :joyful:

Blir selvsagt veldig usikker! Spurte gyn om dette sist jeg var der, da sa hun at det ikke var noe å bekymre seg for. Men nå er det liksom på kritiske punkter i denne prøvingen. Men, men..

Hvordan går det med deg? Du er vel to dager lengre frem enn meg :joyful:
Jeg spurte også gyn, fordi jeg begynte å spotte 9 DPO. Hadde da fått positiv test også. Hun sa det ikke var noe å tenke, og at man kan bli gravid selv om man spotter. Ja, det kan man, men dersom spottingen er pga progesteronfall så er jo det kjedelig, så jeg fikk utskrevet Lutinus (som jeg valgte å ikke bruke denne PP fordi den gjorde meg gæren). Hun var også enig i at grunnen til at jeg begynte å spotte var pga progesteronfall, men at det skulle gå seg til "ETTER HVERT".

Det stemmer. Jeg er 9DPO i dag, og jeg har ikke testet. Tror ikke jeg orker å forholde meg til blenda tester (om det er det som blir utfallet selvfølgelig, skal ikke være alt for pessimistisk). Men det har egentlig vært litt godt å bare legge testene til siden. Jeg forventer jo mensen, så fallhøyden blir jo ikke så stor dersom den velger å banke på døra, men skulle jeg nå få positiv test, så er det bare fint.

Ikke sant! Men det kan man vel teste for? Gjorde du det? Og etter hvert, ja! Når er det liksom? Huffamei..

Ser den! Er ikke noe vits å skape mer stress enn nødvendig. Orker egentlig ikke forholde meg til det jeg heller, særlig ikke nå som jeg har opplevd litt spotting. Får prøve å beholde roen litt til. Så kommer det en ny mulighet i slutten av måneden dersom det ikke går. Vi får krysse fingrene likevel :shy:

Ikke sant! Men det kan man vel teste for? Gjorde du det? Og etter hvert, ja! Når er det liksom? Huffamei..

Ser den! Er ikke noe vits å skape mer stress enn nødvendig. Orker egentlig ikke forholde meg til det jeg heller, særlig ikke nå som jeg har opplevd litt spotting. Får prøve å beholde roen litt til. Så kommer det en ny mulighet i slutten av måneden dersom det ikke går. Vi får krysse fingrene likevel :shy:
Ja, jeg likte ikke ordet "etter hvert" :laughing002 Nei, jeg har ikke testet. Jeg forstår at hormonene og kroppen må gå seg til, og at det sannsynligvis er midlertid. Det kan man teste for, på ulike dager i syklusen, om jeg har forstått det riktig.

Du er så positiv, nesten så det smitter over! Det kommer helt klart en ny mulighet i slutten av måneden. Jeg har faktisk booket hotell der samboer er (han reiser utenlands) fordi jeg skal ikke miste en eneste EL. Jeg har booket til tross for at jeg ikke vet om jeg er gravid eller ikke aktuelt. :dance018Så det blir en dyr sommer. Baj baj feriepenger

Ja, jeg likte ikke ordet "etter hvert" :laughing002 Nei, jeg har ikke testet. Jeg forstår at hormonene og kroppen må gå seg til, og at det sannsynligvis er midlertid. Det kan man teste for, på ulike dager i syklusen, om jeg har forstått det riktig.

Du er så positiv, nesten så det smitter over! Det kommer helt klart en ny mulighet i slutten av måneden. Jeg har faktisk booket hotell der samboer er (han reiser utenlands) fordi jeg skal ikke miste en eneste EL. Jeg har booket til tross for at jeg ikke vet om jeg er gravid eller ikke aktuelt. :dance018Så det blir en dyr sommer. Baj baj feriepenger
Ja, får bare ta tiden til hjelp. Er tross alt bare pp 2!

Må prøve å holde motet oppe, vi får premie til slutt! Får bare ta den tiden det tar, men er selvsagt kjedelig å vente.
Hadde gjort det samme! Feriepenger er til for å brukes :cool:

Ja, får bare ta tiden til hjelp. Er tross alt bare pp 2!

Må prøve å holde motet oppe, vi får premie til slutt! Får bare ta den tiden det tar, men er selvsagt kjedelig å vente.
Hadde gjort det samme! Feriepenger er til for å brukes :cool:

Fantastisk! Hadde jeg sagt det du skrev til samboeren min , så hadde han spurt om jeg føler meg bra :laughing002 Jeg er den mest grinete personen jeg noen gang har vært, så har er det inspirasjon å hente.

Fantastisk! Hadde jeg sagt det du skrev til samboeren min , så hadde han spurt om jeg føler meg bra :laughing002 Jeg er den mest grinete personen jeg noen gang har vært, så har er det inspirasjon å hente.
Haha! Det går selvsagt veldig opp og ned, men prøver å overbevise meg selv om at det er sånn det er :laughing002 Får åpenbart panikk av og til! Og er ordentlig utålmodig.

Har lest gjennom dagboka di, veldig trist å lese det du gikk gjennom, så håper veldig det klaffer for deg nå :Heartred Det blir spennende å følge med testingen nå!

9DPO
Nå venter jeg egentlig bare på TR, håper den kommer tidligere denne gangen.
Hatt små friske blødninger hver gang jeg har vært på do siden 6dpo, er dog kjempe hard i magen. Ingen blødning ellers. Spotter brunt nå. Det var jo fryktelig tidlig da:arghh:
Blenda tester, og tenker håpet er ute for denne gang.

Det var kjedelig å lese.. 6 DPO er jo tidlig for spotting/blødning. Det positive er at EL er mer i rute, men mulig det er hormonell ubalanse som gjør at slimhinnen brytes ned raskere enn det den skal?

Det var kjedelig å lese.. 6 DPO er jo tidlig for spotting/blødning. Det positive er at EL er mer i rute, men mulig det er hormonell ubalanse som gjør at slimhinnen brytes ned raskere enn det den skal?
Ja, det kan være så mangt. Spottet sist syklus også, men da startet det 10dpo. Blir ikke klok :dead: veldig tidlig å starte 6dpo. Men er bare å smøre seg med tålmodighet, selv om den begynner å slites:bag: Satser på det går i PP 3!

Ja, det kan være så mangt. Spottet sist syklus også, men da startet det 10dpo. Blir ikke klok :dead: veldig tidlig å starte 6dpo. Men er bare å smøre seg med tålmodighet, selv om den begynner å slites:bag: Satser på det går i PP 3!
Det tenke jeg nok at det gjør! Og kanskje kroppen rett og slett trenger 3 sykluser for å stabilisere seg. Du får nyte snusen, for snart er det slutt på den moroa :laughing002

13 DPO
Spotter og spotter. Er nå på dag 7 med spotting. Begynner å bli like negative som g-testene :bag:
Ber om at PP3 blir en bedre runde, og at hormonene har stabilisert seg :smiley-angelic001

Hadde håpet på at sommeren skulle gi meg en spire, men den gang ei. Ser frem til neste PP, men skulle selvsagt håpe den satt nå. Får prøve å nyte ferien som starter i morgen likevel. Forsøke å legge babyprosjektet litt i andre rekke og tenke på det jeg har :Heartred

PP 3 CD21 6DPO
Ferien er snart over, men begynner ikke ordentlig på jobb før om enda en uke. Ukene har rast av gårde, og vi har kost oss så masse!
Har tatt livet med ro, og hadde ingen konkrete planer. Ble likevel spontantur til Hunderfossen og Lilleputthammer, smögen og Liseberg. Foreldrene til samboer har gigantisk oppvarmet basseng i hagen, så vi har tilbrakt mye tid her også. Vært skikkelig ferie for store og små :joyful:

Ikke stresset med prøvingen, og er nå veldig avslappet. Syklusen har stabilisert seg, og jeg kjenner veldig på en ro nå. Meeen vi får se hvor lenge det varer når det nærmer seg IKM:angelic: Jeg har hvertfall ikke stresset denne prøveperioden! Deilig å kjenne at jeg har landet litt etter jeg mistet tvillingene. Tenker veldig sjeldent på det nå. Men det blir nok sårt dersom oktober kommer uten at det er en ny spire på vei.

Fikk også bartholinitt denne runden, og jeg blir stadig overrasket over hvor lite jeg faktisk vet om egen kropp:bag: Det løste seg heldigvis selv, uten intervensjon. Takk for det! For deilig var det ikke! Mistenker at det kan ha en sammenheng med økt lyst denne perioden :shy: Jeg har ikke kjent meg selv igjen! Helt ukarakteristisk for min del. Men kanskje det er et godt tegn? Den som venter får se! Jeg skal forsøke å vente med test til IKM. Har kun to tester igjen, og har ingen planer om å kjøpe nye før evt. neste PP. Wish me luck!

Forrige PP hadde jeg nesten begynt å spotte nå. Og spottet fra 10 dpo runden før det. Blir spennende å se om den trenden fortsetter.

Back
Topp