♡ IKM UKE 30 ♡

Julefrø - 30 - B1 - PP4 etter MA - EL 10.07 - IKM 25.07

Oppdaget MA på ordinær tidlig ultralyd da jeg var 13 uker. Etter dette har jeg vært desperat etter å bli gravid igjen, men har en samboer som får prestasjonsangst så snart jeg nevner ordet eggløsning :happy090. Selv om jeg skriver PP4 har vi ikke klart å truffet det fertile vinduet en eneste gang. Vi hadde samme problem da vi begynte å prøve i høst. Jeg gav helt opp i desember og tenkte jeg skulle kose meg med vin i jula. Da ble det selvfølgelig masse spontan akselegging og jeg ble gravid. Har hatt så lyst å kunne prøve ordentlig denne gangen, men får vel bare akseptere at det ikke fungerer for oss. Så denne sommeren skal jeg prøve å ikke si noe og heller fokusere på å kose oss :shy:
Velkommen inn hit. Men ååå så vondt å høre :sorry: Uff, skjønner det kan bli prestasjon for mennene med en gang kosen blir til en stor prestasjonsprøve - utrolig hvordan sexlivet blir ganske annerledes fra tidligere når man går inn for å prøve på barn ja :facepalm: Sikkert lurt sånn som du gjør det, men du sjekker for EL «i skjul» eller går du bare på følelsen?

Velkommen inn hit. Men ååå så vondt å høre :sorry: Uff, skjønner det kan bli prestasjon for mennene med en gang kosen blir til en stor prestasjonsprøve - utrolig hvordan sexlivet blir ganske annerledes fra tidligere når man går inn for å prøve på barn ja :facepalm: Sikkert lurt sånn som du gjør det, men du sjekker for EL «i skjul» eller går du bare på følelsen?
Jeg bruker følelsen, men ser også på fysiske tegn på eggløsning. Følger med på utfloden og pleier alltid å ha eggløsningslim etterfulgt av stikk i siden om natten. Når det er over endrer utfloden seg til hvit og jeg blir litt oppblåst. Kommer ikke til å teste noe for det skaper nok bare ekstra stress for meg, som igjen kommer til å legge ekstra press på samboer.
Sexlivet er veldig bra for tiden, så det viktigste nå er å bare holde det igang :laughing002

Oppdaget MA på ordinær tidlig ultralyd da jeg var 13 uker. Etter dette har jeg vært desperat etter å bli gravid igjen, men har en samboer som får prestasjonsangst så snart jeg nevner ordet eggløsning :happy090. Selv om jeg skriver PP4 har vi ikke klart å truffet det fertile vinduet en eneste gang. Vi hadde samme problem da vi begynte å prøve i høst. Jeg gav helt opp i desember og tenkte jeg skulle kose meg med vin i jula. Da ble det selvfølgelig masse spontan akselegging og jeg ble gravid. Har hatt så lyst å kunne prøve ordentlig denne gangen, men får vel bare akseptere at det ikke fungerer for oss. Så denne sommeren skal jeg prøve å ikke si noe og heller fokusere på å kose oss :shy:
Så trist med MA :Heartred håper dere treffer det fertile vinduet denne gangen! Det er vanskelig når mennene får prestasjonsangst, ja. Det virker ganske vanlig når man leser her inne.

Maya91 - 33 - B1 - PP12 - EL 14/7 - IKM 27/7

Melder meg inn her, men tror ikke jeg klarer følge så mye med her inne. Prøvinga tar virkelig på, vet ikke om det blir noe prøving i det hele store og hele denne runden.
Uff, det er hardt med prøving altså. Ser at dere har prøvd i ett år nå, du kan kanskje få noe hjelp av det offentlige nå? Ta vare på deg selv oppi alt dette, jeg vet hvor altoppslukende det er :Heartred

Maya91 - 33 - B1 - PP12 - EL 14/7 - IKM 27/7

Melder meg inn her, men tror ikke jeg klarer følge så mye med her inne. Prøvinga tar virkelig på, vet ikke om det blir noe prøving i det hele store og hele denne runden.
Velkommen inn hit, selv om du helst skulle fått vært i en annen gruppe :shy: Det kan jeg forstå, vi har prøvd halvparten så lenge som dere og kjenner på det selv :sorry: Du får være med så mye du føler er behagelig selv allerede :Heartpink I starten var det spennende å teste, så etter kjemisk ble det røft! Masse lykkeønskninger til deg denne PP!

Uff, det er hardt med prøving altså. Ser at dere har prøvd i ett år nå, du kan kanskje få noe hjelp av det offentlige nå? Ta vare på deg selv oppi alt dette, jeg vet hvor altoppslukende det er :Heartred
Vi har prøvd siden April 24, men mistet to ganger på veien. Er henvist videre, venter på time :Heartred

HeidiG - 34 - B3 - PP1 - EL 8/7 - IKM 22/7

Melder meg inn her. Spennende med første prøveperiode på nr. 3. Jeg er forberedt på at det kan ta litt tid, men vet at jeg kommer til å være forhåpningsfull likevel, så da er det greit å få tiden til å gå litt her inne :joyful:

Vi hadde også en MA i 2022 som ble oppdaget på ul i uke 13. Det er utrolig sårt når sånt skjer, så sender mye kjærlighet og omsorg! Vi ble gravide igjen etter et par sykluser og jenta blir 2 år i oktober :Heartpink

Jeg bruker følelsen, men ser også på fysiske tegn på eggløsning. Følger med på utfloden og pleier alltid å ha eggløsningslim etterfulgt av stikk i siden om natten. Når det er over endrer utfloden seg til hvit og jeg blir litt oppblåst. Kommer ikke til å teste noe for det skaper nok bare ekstra stress for meg, som igjen kommer til å legge ekstra press på samboer.
Sexlivet er veldig bra for tiden, så det viktigste nå er å bare holde det igang :laughing002
Så bra, det høres lurt ut. Vurderer andre teknikker selv for å ikke stresse meg selv…
Her var prøvingen egentlig gøy helt frem til kjemisk (sikkert sånn for de som opplever SA og MA også) for da tror man endelig at man er nære på å bli gravid, så hver negative etter det blir skikkelig nederlag :sorry: Og presset blir høyere. Dere er heldige som har bra sexliv :hilarious::Heartpink

HeidiG - 34 - B3 - PP1 - EL 8/7 - IKM 22/7

Melder meg inn her. Spennende med første prøveperiode på nr. 3. Jeg er forberedt på at det kan ta litt tid, men vet at jeg kommer til å være forhåpningsfull likevel, så da er det greit å få tiden til å gå litt her inne :joyful:
Velkommen inn hit! Og så spennende med nr 3 :woot: Tok det lang tid med de to første?

Noen som har noen oppmuntrende ord? Prøver å holde humøret oppe, men har mye smerter i forbindelse med SA blødningen. Trodde det var pga medisinsk abort at jeg hadde så mye smerter ved MA
Åååå så fælt det du går igjennom nå :sorry: Jeg har kun opplevd kjemisk, så håper noen her kan gi deg noen støttende og hjelpende ord :Heartpink:shy: Hvor lenge har blødning og smerter pågått nå da?

Hvilke Q10 tar du? Og kan man ta det etter EL også? Eller bare før? Da jeg var på apoteket så anbefalte de ikke Q10 til å blir gravid, ble forvirret. Inositol har jeg ikke hørt om? Spennende med insaminering, tror jeg må lese litt om hvordan folk går frem med det :bookworm:
De her er veldig bra og innholdet alt det nødvendige

Vi hadde også en MA i 2022 som ble oppdaget på ul i uke 13. Det er utrolig sårt når sånt skjer, så sender mye kjærlighet og omsorg! Vi ble gravide igjen etter et par sykluser og jenta blir 2 år i oktober :Heartpink
Takk :Heartred Det er grusomt hva mange går igjennom, men utrolig fint å høre at det gikk bra til slutt! Jeg trenger flere suksesshistorier nå som alt kjennes litt håpløst.

De her er veldig bra og innholdet alt det nødvendige

Takk kjære deg :Heartpink Slutter man på de fra Eggløsning? Hvordan går det med deg?

Last edited:
Back
Topp