♡ IKM Uke 27 ♡

Vis vedlegget 463938
Tok denne i morges, ennå ingenting. Tror nok ikke det gikk denne gangen, men håpet er vel ikke helt ute før jeg blør :rolleyes:
Beklager, jeg så nå at jeg ikke hadde ført deg opp på listen! Nå har jeg gjort det! Jeg lurer på om øynene mine bare lurer meg, men kan jo skimte noe på testen din. Var litt uklart bilde, skal du ta en ny test idag?

Kan dere også se en skygge?? Eller er jeg gal :o
IMG_7622.jpeg
IMG_7618.jpeg

gleder oss til å se ny test :love017 hvilken dpo er du?
Mellom 10-14 et sted :p ikke testet, og har hatt veldig ustabil syklus etter fødsel, alt fra 20-44 dager. Men vet det var ca torsdag for snart to uker siden +- noen dager.

Ser fortsatt ingenting jeg altså, hva med dere? Men nå har jeg drukket vann i hele dag da, så vet ikke hvor mye lit jeg kan sette til denne.
IMG_1536.jpeg

Mellom 10-14 et sted :p ikke testet, og har hatt veldig ustabil syklus etter fødsel, alt fra 20-44 dager. Men vet det var ca torsdag for snart to uker siden +- noen dager.

Ser fortsatt ingenting jeg altså, hva med dere? Men nå har jeg drukket vann i hele dag da, så vet ikke hvor mye lit jeg kan sette til denne. Vis vedlegget 463958
Jeg ser dessverre ikke noe på den testen :think005Har lest at man bør unngå å drikke på 2-4 timer før test, synes 4 timer er litt insane, tror de fleste bruker 2 timer….? Jeg skal teste nå etter 3 timer opphold i vanninntak, holder på å tørste ihjæl :dead:

Back
Topp