Knøtta88
Forelsket i forumet
Håper det har gått fint med deg i dag RanA!Jaaaa, nå snart![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det har gått fint med deg i dag RanA!Jaaaa, nå snart![]()

Så utrolig godt å høreÅh, det gikk så fint!! Jeg hadde så dårlig tro på at dette skulle gå bra, men vi så et bittelite dunkende hjerte!![]()
Jeg ble altså så hoppende glad at han gynekologen måtte jo tro jeg var litt ko-ko, men han var så hyggelig altså.
Jeg har trolig kommet litt kortere enn hva jeg tenkte merkelig nok, men kan jo passe litt med de svake strekene..? Det var 6 mm langt nå. Tror jeg kan slappe av litt mer nå, og krysse fingrene for videre greit forløp. Gleder meg til å høre om deres opplevelser.![]()
Skjønner virkelig at du ble glad.. Man bekymrer seg så mye før UL også. Så skjønner at du ble hoppende glad 
Så fantastisk!! Hvor langt på vei er du? Min var 5mm lang i går, da jeg var 6+2, men tror IVF-svangerskap kan gi litt mindre embryo ellernoe?Åh, det gikk så fint!! Jeg hadde så dårlig tro på at dette skulle gå bra, men vi så et bittelite dunkende hjerte!![]()
Jeg ble altså så hoppende glad at han gynekologen måtte jo tro jeg var litt ko-ko, men han var så hyggelig altså.
Jeg har trolig kommet litt kortere enn hva jeg tenkte merkelig nok, men kan jo passe litt med de svake strekene..? Det var 6 mm langt nå. Tror jeg kan slappe av litt mer nå, og krysse fingrene for videre greit forløp. Gleder meg til å høre om deres opplevelser.![]()
Ja, var så stressa da jeg kom inn!Så utrolig godt å høreSkjønner virkelig at du ble glad.. Man bekymrer seg så mye før UL også. Så skjønner at du ble hoppende glad
![]()
Det ble en berg-og-dal-bane av følelser på kort tid. 
Min var nøyaktig 5,8 mm, og jeg er egentlig 6+6, men både forrige ultralyd og denne er mer forenelig med at jeg kan være 6+3. Han foreslo at jeg kanskje var 3 dager kortere i alle fall. Men tror han sa at det er normalt med litt variasjon, og at han hadde troa.Så fantastisk!! Hvor langt på vei er du? Min var 5mm lang i går, da jeg var 6+2, men tror IVF-svangerskap kan gi litt mindre embryo ellernoe?
Åå skjønner, så bra da!! Veldig gode nyheterMin var nøyaktig 5,8 mm, og jeg er egentlig 6+6, men både forrige ultralyd og denne er mer forenelig med at jeg kan være 6+3. Han foreslo at jeg kanskje var 3 dager kortere i alle fall. Men tror han sa at det er normalt med litt variasjon, og at han hadde troa.![]()

Jeg fikk beskjed at min lille var 7mm og det var forenelig med 6+2…? Bruker de forskjellige utregningsmetoder?Min var nøyaktig 5,8 mm, og jeg er egentlig 6+6, men både forrige ultralyd og denne er mer forenelig med at jeg kan være 6+3. Han foreslo at jeg kanskje var 3 dager kortere i alle fall. Men tror han sa at det er normalt med litt variasjon, og at han hadde troa.![]()

ChatGPT har (dessverre) blitt min beste venn etter at jeg testet positivtSå rart! Spurte Chat GPT (selv om det ikke er den aller mest pålitelige kilden da): Vis vedlegget 462520

Min var 5mm 6+2, så det chat sa stemte for meg hvertfall!Så rart! Spurte Chat GPT (selv om det ikke er den aller mest pålitelige kilden da): Vis vedlegget 462520
Tips!! Du brukte tykke utforsk GPT-er og bruker consensus! Da bruker den kun vitenskapelige dokumenterte studier ellernoe på å svare, og ikke typ Reddit som kildeSå rart! Spurte Chat GPT (selv om det ikke er den aller mest pålitelige kilden da): Vis vedlegget 462520
Ja, jeg bruker også chat GPT veldig mye, med en sunn skepsis (tror jeg).ChatGPT har (dessverre) blitt min beste venn etter at jeg testet positivt
Så ja, jeg har fått samme svar, 7+0 - 7+4. Litt forvirrende. Så jeg venter til neste UL som er om litt over en uke, og ser om vi blir klokere da. Fram til da, så aner jeg ikke hvor langt jeg er på vei, men det kan være det samme - hjertet slår iallfall![]()
Hmm, er consensus en egen app? Sikkert dumt spørsmål. HeheTips!! Du brukte tykke utforsk GPT-er og bruker consensus! Da bruker den kun vitenskapelige dokumenterte studier ellernoe på å svare, og ikke typ Reddit som kilde
Ikke dumt spørsmål! Men nei, hvis du har chat gpt-appen trykker du på de to strekene øverst venstre hjørne og trykker så på «GPT-er», og deretter på «Consensus». Da er det lettere å stole på det den sierHmm, er consensus en egen app? Sikkert dumt spørsmål. Hehe![]()

Ja, det er santJa, jeg bruker også chat GPT veldig mye, med en sunn skepsis (tror jeg).
Er jo ekstremt mange følelser om dagen, og mye en lurer på, og da er det veldig greit å fordele noooe bort fra mannen og over på Chat GPT.![]()