♡ IKM Uke 25 ♡

Bare overrasket over at jeg ikke hadde topp på sånn 3 dager. Men sikkert pga kjemisk forrige måned :scratch Var lite slim også. Føler meg ikke så optimistisk :smiley-ashamed004
Men, du kan fortsette å teste bare for sikkerhets skyld :) Og det kan jo hende egget slapp ca 12 timer etter topp. Det hendte meg sist syklus :)

Men, du kan fortsette å teste bare for sikkerhets skyld :) Og det kan jo hende egget slapp ca 12 timer etter topp. Det hendte meg sist syklus :)
Jeg kunne visst dele bilder med ChatGPT igjen, og ChatGPT var enig i at LH toppen var på lørdag og at jeg burde hatt eggløsningen mellom i går kveld og i dag tidlig. Men woo da er jeg over i DPO land :) Var veldig usikker på om jeg kom til å ende opp i denne IKM gruppen eller om jeg måtte bytte uke. Viktigste er at jeg fikk lagt aksjer på lørdagen dagen før faktisk eggløsning :)

Jeg tror ikke jeg klarer å la være og ta med meg noen graviditetstester offshore :hilarious: Kan ikke klare meg uten å teste noe før 13 DPO

Jeg kom til å tenke på «readingen» min fra etsy.. hun sa jo at april og mai markerte viktige måneder, og dersom jeg blir gravid i neste syklus eller om to sykluser, så blir det jo en april eller mai baby.. :dance008

Jeg kunne visst dele bilder med ChatGPT igjen, og ChatGPT var enig i at LH toppen var på lørdag og at jeg burde hatt eggløsningen mellom i går kveld og i dag tidlig. Men woo da er jeg over i DPO land :) Var veldig usikker på om jeg kom til å ende opp i denne IKM gruppen eller om jeg måtte bytte uke. Viktigste er at jeg fikk lagt aksjer på lørdagen dagen før faktisk eggløsning :)
Gratulerer som er i dpo-land :shy: Jaaa ta med tester offshore og oppdater oss pleaseee? :hilarious:
Jeg burde nok sikkert bytte uke, men får henge i begge..

Jeg kom til å tenke på «readingen» min fra etsy.. hun sa jo at april og mai markerte viktige måneder, og dersom jeg blir gravid i neste syklus eller om to sykluser, så blir det jo en april eller mai baby.. :dance008
Spennende nå :shy: ..syklusen din nå startet vel i Mai også :blackeye: Men ja, mange muligheter fremover som kan passe :angelic:

Hvordan går det med egga? Er de på vei?
Jeg tok akkurat en test! Kan se ut som det skjer noe i dag! Hva er dommen nå? :bored:
De to nederste fra kl 10 og 14 i dag!
IMG_4580.jpeg

Hurra ja blir klekkelig fornøyd med slike spådommer :laughing001Tror du den blir pos i 18-20 tiden i dag da? Blir en runde aksjer i kveld da isåfall:dance011
Definitivt en fin topp da :cool05 Bare å legge aksjer i dag og i morgen og i over morgen(om morningen) om dere kan.. For kan tenke meg at om du får el 24 timer etter så har du vel eggslipp på kvelden i morgen og Egget lever i 24 T :sign17:sign19

Jeg skal teste pdg denne måneden. Kommer t ster på onsdag og da er jeg 8 dpo. Så det er helt perfekt bestilt. Kan ikke ha de i hus for da begynner jeg utålmodig før jeg skal og bruker de opp i kjedsomhet :bag: :facepalm:

Back
Topp