Haha. Altså hvor mange dpo osvRegner ut hva tenker du på?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Altså hvor mange dpo osvRegner ut hva tenker du på?![]()

Jeg hadde innsett på fredag. Fikk da opplyst at det er helt fullbooket frem til sommerferien, og at august fylles opp veldig fort nå.. Måtte forberede meg på at neste ledige tid var i septemberHar lest på en Facebookgruppe at mange som var satt opp til forsøk nå før sommeren har blitt flyttet til høsten grunnes en del langtidssykemeldinger. Er det noen her som har opplevd det? Er så redd for at vårt forsøk blir utsatt, siden min syklus er en del forsinket..

Åh.. De har nemlig sagt at jeg har plass i mai, men tiden vi satt opp at mensen skulle starte var 2. mai, og den har fremdeles ikke kommet.. Da bør jeg kanskje forberede meg på at vi ikke får forsøk nåJeg hadde innsett på fredag. Fikk da opplyst at det er helt fullbooket frem til sommerferien, og at august fylles opp veldig fort nå.. Måtte forberede meg på at neste ledige tid var i september![]()

Ah jeg vet ikke. Men hvis de har holdt av plass så bør de jo få smette deg inn før sommeren. Send en melding å hør?Åh.. De har nemlig sagt at jeg har plass i mai, men tiden vi satt opp at mensen skulle starte var 2. mai, og den har fremdeles ikke kommet.. Da bør jeg kanskje forberede meg på at vi ikke får forsøk nå![]()

Håper det! Føler jeg maser om jeg sender melding, men jeg gjør vel ikke detAh jeg vet ikke. Men hvis de har holdt av plass så bør de jo få smette deg inn før sommeren. Send en melding å hør?![]()
Takk for svar 
Send heller en for mye enn for liteHåper det! Føler jeg maser om jeg sender melding, men jeg gjør vel ikke detTakk for svar
![]()
bedra at du er på, større sjans for at det da ordner seg.Takk for svar, skal sende melding!Send heller en for mye enn for litebedra at du er på, større sjans for at det da ordner seg.

Vi hadde satt opp samtale med lege i juni, den ble flyttet pga sykefravær. Ble forskjøvet ca 2 uker. Håper ikke den blir utsatt igjen.Har lest på en Facebookgruppe at mange som var satt opp til forsøk nå før sommeren har blitt flyttet til høsten grunnes en del langtidssykemeldinger. Er det noen her som har opplevd det? Er så redd for at vårt forsøk blir utsatt, siden min syklus er en del forsinket..
Det er såå kjipt når man forventer å starte ved et visst tidspunktVi hadde satt opp samtale med lege i juni, den ble flyttet pga sykefravær. Ble forskjøvet ca 2 uker. Håper ikke den blir utsatt igjen.
Og iallfall når det er en sånn her ting! Krysser fingrene for at du får beholde den timen! 
Hei! Jeg fant heller ikke +tegnet, etter en liten pause. Sendte dem en mail, så la de meg til.Hei! Har prøvd å starte opp Crypho igjen etter 5 års pause. Jeg kommer meg inn, men får ikke lagt til kontakt, da + tegnet ikke finnes. Andre med samme erfaring? Er det noe jeg evt. må gjøre? Ikke sendt mail til Porsgrunn, da vi har brukt Crypho med de tidligere, så tenkte jeg kanskje lå i systemet enda, men kanskje det må en mail til igjen?
Hei! Har prøvd å starte opp Crypho igjen etter 5 års pause. Jeg kommer meg inn, men får ikke lagt til kontakt, da + tegnet ikke finnes. Andre med samme erfaring? Er det noe jeg evt. må gjøre? Ikke sendt mail til Porsgrunn, da vi har brukt Crypho med de tidligere, så tenkte jeg kanskje lå i systemet enda, men kanskje det må en mail til igjen?
Så kjekt å se deg på BV igjen!!Hei! Har prøvd å starte opp Crypho igjen etter 5 års pause. Jeg kommer meg inn, men får ikke lagt til kontakt, da + tegnet ikke finnes. Andre med samme erfaring? Er det noe jeg evt. må gjøre? Ikke sendt mail til Porsgrunn, da vi har brukt Crypho med de tidligere, så tenkte jeg kanskje lå i systemet enda, men kanskje det må en mail til igjen?
Hei! Så spennende med oppstartsamtaleHei fine jenter
Vi har oppstartsamtale 18. juni, men jeg er så redd for at vi må vente til august/september med å starte. Hva er deres erfaring? Det er jo ferie midt inni der, så det gjør at jeg tenker vi må vente lenge.

Takk for svar! Ja da får vi krysse fingrene for at vi kanskje er heldig til august, i det minsteHei! Så spennende med oppstartsamtaleDe er dessverre fullbooket frem til sommerferien. Det er fortsatt igjen ledig plasser i august per nå,krysser fingrene for at det fortsatt er ledig i august når dere kommer på oppstartssamtalen om et par uker
![]()

Hei fine jenter
Vi har oppstartsamtale 18. juni, men jeg er så redd for at vi må vente til august/september med å starte. Hva er deres erfaring? Det er jo ferie midt inni der, så det gjør at jeg tenker vi må vente lenge.