Nei, de gjorde ultralyd underveis, så alt er uteRester?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, de gjorde ultralyd underveis, så alt er uteRester?
Ja, har også hatt eggløsning med fortsatt positiv test (første MA). Husker at en lege nektet for at det kunne stemme, men jeg visste godt at det var tilfellet, og mensen kom 2 uker etterDet kan ta tid før den er helt negativ, men det hindrer ingen eggløsning. Jeg fikk eggløsning mens jeg enda hadde ganske bra med hcg i kroppen. Eneste kjedelige er at man ikke helt kan stole på EL-testene mens man venter.
I så fall må vi få lagt inn aksjer.
Føles galt å juble for negativ test, men .. HURRA! EndeligCD 18 etter utskraping av MA
Endelig negativ test! Det var visst en tidligtest, så da kan jeg slå meg til ro med at hCG er ute. 3 dager siden jeg sluttet å spotte også.
Lurer litt på om jeg har el-symptomer også, bare svake? Har ikke hatt tid å kjenne etter, men virket litt sånn i morges. Mulig at noe er på vei til å skje.
Det er en rolig dag her hos oss.
Startet soft i dag med litt styrketrening hjemme på matte. Men 7 x 3 knebøy tok nesten drepen på meg
Hjelpe og trøste. I morgen skal jeg løpe. Jeg elsker det vanligvis, men har gruet meg veldig til å sjekke løpeformen 

Ååå, fantastisk at du er i gang da! Jeg prøver også å komme i form nå, det er tøft å komme I gang, men også digg å kjenne på progresjon! Jeg har troen på degSkal endelig få i gang trening igjen og komme i shape etter fødselen i 2022Startet soft i dag med litt styrketrening hjemme på matte. Men 7 x 3 knebøy tok nesten drepen på meg
Hjelpe og trøste. I morgen skal jeg løpe. Jeg elsker det vanligvis, men har gruet meg veldig til å sjekke løpeformen
![]()
Du er god!Skal endelig få i gang trening igjen og komme i shape etter fødselen i 2022Startet soft i dag med litt styrketrening hjemme på matte. Men 7 x 3 knebøy tok nesten drepen på meg
![]()
Ja, det var tøft å komme i gang, særlig kjenner jeg på den berømte dørstokkmilaÅåå, fantastisk at du er i gang da! Jeg prøver også å komme i form nå, det er tøft å komme I gang, men også digg å kjenne på progresjon! Jeg har troen på deg![]()
Er støl også etter den vesle styrketrreninga i går, men fikk vel løpt rundt 2 km i dag, så grei start. Hva trener du? Ja det er godt for både kropp og psyke, regner med jeg ikke vil ha tid jevnt jeg heller, men skal i alle fall forsøke. Så spennende med flyttingen, masse lykke til med «sjauen»Godt å trene både for sinn og kropp! Prøver selv 3 ganger i uken, men vært så mye at ikke fått til det. Flytter så er i en travel tid.![]()

Takk, måtte bare komme i gang nå. Har plaget meg sånn å føle meg som så ikke-meg, så lenge etterpå. Alt av barsel, småbarnstid, aborter og arbeid har krevd sitt. Men for min egen psykes skyld er det viktig for meg nå å få gjort noe med det.Du er god!
Ja, jeg har begynt å ta tak i kostholdet igjen her. Aldri vært noe god til å treneTakk, måtte bare komme i gang nå. Har plaget meg sånn å føle meg som så ikke-meg, så lenge etterpå. Alt av barsel, småbarnstid, aborter og arbeid har krevd sitt. Men for min egen psykes skyld er det viktig for meg nå å få gjort noe med det.
liker bedre å jobbe med noe fysisk slik at jeg gjør noe praktisk samtidig 
Styrke og så løper jeg intervallerJa, det var tøft å komme i gang, særlig kjenner jeg på den berømte dørstokkmilaEr støl også etter den vesle styrketrreninga i går, men fikk vel løpt rundt 2 km i dag, så grei start. Hva trener du?
![]()
Liker egentlig også det. Har måket mye snø, kan du siJa, jeg har begynt å ta tak i kostholdet igjen her. Aldri vært noe god til å treneliker bedre å jobbe med noe fysisk slik at jeg gjør noe praktisk samtidig
![]()

Så koselig, kjære duVil bare titte innom å si at jeg tenker ofte på deg og håper veldig at en spire vokser i magen din snart![]()
Hvordan går det med deg?