Okei jenter, bær med meg når jeg skriver alt dette. Jeg vet ikke hvor ellers jeg skal poste dette, og om det passer seg her. Jeg er i en utrolig tung periode nå, og trenger alle råd, perspektiv og støtte jeg kan få. Det er så utrolig vanskelig og føler meg SÅ utakknemlig som tenker sånn, når jeg vet hva andre sliter med. Men jeg er SÅ i tvil. Føler det blir feil uansett hva jeg velger
Er redd for å angre uansett hva valget blir..
Har begynt å tenke mer og mer på dette den siste uka. Har tre barn på 11, 9 og 3 år. Er 9 uker på vei med nr 4 som dere vet. De to eldste barna er hos meg/far annenhver uke, og han minste er her 100% siden barnefar og jeg bor sammen. Jeg har jo ønsket et søsken til minstemann, da han er "alenebarn" annenhver uke, og han er begynt å skjønne litt at de største barna har en annen far. Men akkurat nå har jeg litt panikk og har begynt å tenke om jeg kommer til å takle et fjerde barn... fire barn er jo mange barn. Selv om jeg ikke har alle barna fulltid. De skal jo uansett følges opp. Jeg er så i tvil, og føler at tiden renner ut siden jeg allerede er 9 uker. Er redd for å angre hvis jeg tar abort, men er også redd for å ta på meg for mye... Trenger noen gode råd og perspektiv. Vær snille
Er redd for å angre uansett hva valget blir..Har begynt å tenke mer og mer på dette den siste uka. Har tre barn på 11, 9 og 3 år. Er 9 uker på vei med nr 4 som dere vet. De to eldste barna er hos meg/far annenhver uke, og han minste er her 100% siden barnefar og jeg bor sammen. Jeg har jo ønsket et søsken til minstemann, da han er "alenebarn" annenhver uke, og han er begynt å skjønne litt at de største barna har en annen far. Men akkurat nå har jeg litt panikk og har begynt å tenke om jeg kommer til å takle et fjerde barn... fire barn er jo mange barn. Selv om jeg ikke har alle barna fulltid. De skal jo uansett følges opp. Jeg er så i tvil, og føler at tiden renner ut siden jeg allerede er 9 uker. Er redd for å angre hvis jeg tar abort, men er også redd for å ta på meg for mye... Trenger noen gode råd og perspektiv. Vær snille