Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg så det rett etter jeg kommenterteDe fant bankende hjerte
La bilde inn på skjult![]()
Føler med deg der. Jeg skal inn når jeg er 13+0Dette irriterer meg litt men har fått time den 5 juni til ul + nipt men det er jo så lenge til føler jegda er jeg liksom 11+6 på den timen. Er det virkelig det dem kaller å ta en tidelig ul
jaja 23 dager til ul da å nipt
![]()
Dette irriterer meg litt men har fått time den 5 juni til ul + nipt men det er jo så lenge til føler jegda er jeg liksom 11+6 på den timen. Er det virkelig det dem kaller å ta en tidelig ul
jaja 23 dager til ul da å nipt
![]()
Jeg har fått time til nipt og toul 6.juni, da er jeg 13+2! Og enda lengre hvis jeg skal regne fra forrige ultralyd.. syns det er seint!Føler med deg der. Jeg skal inn når jeg er 13+0![]()
Henvisning ble sendt i midten av april (7+0). Fikk time i starten av juni (13+6). Varier nok veldig fra sykehus til sykehus mtp kapasitet og ventetidHvor raskt fikk dere tildelt time etter at henvisning ble sendt?
Henvist på fredags ettermiddag, fikk innkallinga idag, tirsdags morgenHvor raskt fikk dere tildelt time etter at henvisning ble sendt?
Takk for svar! Ble sendt på fredag for meg også, men ikke fått noen innkalling her ennåHenvist på fredags ettermiddag, fikk innkallinga idag, tirsdags morgen
Det synes jeg også er lovlig sent men det er vell ikke noe vi får gjort annet enn å irritere oss over hvor lenge vi må venteJeg har fått time til nipt og toul 6.juni, da er jeg 13+2! Og enda lengre hvis jeg skal regne fra forrige ultralyd.. syns det er seint!

Er veldig seint, men de sier jo at en skal ha det innen uke 14+0 mener jeg?Er 13+2 litt sent for toul og nipt tro? Måler kanskje noe lengre på vei. De har jo satt det opp, sku tru de da hadde tatt en vurdering på dette?