FruHåpefulls dagbok: Prøver litt til på nr. 2

Nei, de gjorde ultralyd underveis, så alt er ute :) Ikke spottet i dag, så da er jeg endelig ferdig. Dette opplevdes nesten som en renselse. Da jeg fikk datter hadde jeg renselse på nesten 10 uker, så får vel være glad at denne MA'en nøyde seg med 15 dager.

Det kan ta tid før den er helt negativ, men det hindrer ingen eggløsning. Jeg fikk eggløsning mens jeg enda hadde ganske bra med hcg i kroppen. Eneste kjedelige er at man ikke helt kan stole på EL-testene mens man venter.

Det kan ta tid før den er helt negativ, men det hindrer ingen eggløsning. Jeg fikk eggløsning mens jeg enda hadde ganske bra med hcg i kroppen. Eneste kjedelige er at man ikke helt kan stole på EL-testene mens man venter.
Ja, har også hatt eggløsning med fortsatt positiv test (første MA). Husker at en lege nektet for at det kunne stemme, men jeg visste godt at det var tilfellet, og mensen kom 2 uker etter :p Har en følelse av at det vil dukke opp el-symptomer de nærmeste dagene:angelic: I så fall må vi få lagt inn aksjer.

Sist jeg hadde utskraping ba de oss vente 3 mnd på ny prøving, denne gangen sa de ikke noe, bare at vi måtte vente med samleie til 10 dager etter inngrepet pga. infeksjonsfaren. Jeg ble ikke gravid den gangen på de pp'ene vi var frarådet å prøve. På pp 4 satt den, men mistet i SA. Håper vi kan ha hellet med oss denne gangen, og få oppleve et siste mirakel :Heartred

CD 18 etter utskraping av MA

Endelig negativ test! Det var visst en tidligtest, så da kan jeg slå meg til ro med at hCG er ute. 3 dager siden jeg sluttet å spotte også.

Lurer litt på om jeg har el-symptomer også, bare svake? Har ikke hatt tid å kjenne etter, men virket litt sånn i morges. Mulig at noe er på vei til å skje.

EDIT: Nei, æsj kom opp en svak-svak strek nå! Tolker den til å ikke være mer enn 15 i hCG, så da er jeg straks nede på normalen.

Vedlegg

• IMG_3416.jpeg
    IMG_3416.jpeg
    523,1 KB · Visninger: 50
Last edited:
CD 18 etter utskraping av MA

Endelig negativ test! Det var visst en tidligtest, så da kan jeg slå meg til ro med at hCG er ute. 3 dager siden jeg sluttet å spotte også.

Lurer litt på om jeg har el-symptomer også, bare svake? Har ikke hatt tid å kjenne etter, men virket litt sånn i morges. Mulig at noe er på vei til å skje.
Føles galt å juble for negativ test, men .. HURRA! Endelig ❤️

CD 20 og jeg tror ikke jeg er i nærheten av å ha el. Hadde noe jeg trodde var el-slim for noen dager siden, men det var så lite, og dagen etter og i går har jeg vært litt øm i livmor-området, men det er ikke som det pleier å være når eggløsning er i emning, og jeg har hatt sykluser før der egentlig bare testing etter el og temping har gitt indikasjoner. Men særlig siden fødsel i 2022 har kroppen vært VELDIG tydelig på når eggløsning er, og jeg har med stor sikkerhet kunnet sette en dag for når egget slapp.

Nå får jeg bare vente og se om det kommer mens om et par ukers tid, for da vil jeg begynne å tempe. Har ikke fått lagt inn noen aksjer nå heller da vi ikke har noe alenetid atm.

Ønsker alle en riktig fin 17.mai :Heartred Det er en rolig dag her hos oss.

Skal endelig få i gang trening igjen og komme i shape etter fødselen i 2022 :hilarious: Startet soft i dag med litt styrketrening hjemme på matte. Men 7 x 3 knebøy tok nesten drepen på meg :hilarious: Hjelpe og trøste. I morgen skal jeg løpe. Jeg elsker det vanligvis, men har gruet meg veldig til å sjekke løpeformen :nailbiting:

Var i toppform før svangerskapet med datter og løp fast annenhver dag omtrent :hilarious::p

Skal endelig få i gang trening igjen og komme i shape etter fødselen i 2022 :hilarious: Startet soft i dag med litt styrketrening hjemme på matte. Men 7 x 3 knebøy tok nesten drepen på meg :hilarious: Hjelpe og trøste. I morgen skal jeg løpe. Jeg elsker det vanligvis, men har gruet meg veldig til å sjekke løpeformen :nailbiting:
Ååå, fantastisk at du er i gang da! Jeg prøver også å komme i form nå, det er tøft å komme I gang, men også digg å kjenne på progresjon! Jeg har troen på deg :D

Godt å trene både for sinn og kropp! Prøver selv 3 ganger i uken, men vært så mye at ikke fått til det. Flytter så er i en travel tid. :hilarious:

Du er god!

Ååå, fantastisk at du er i gang da! Jeg prøver også å komme i form nå, det er tøft å komme I gang, men også digg å kjenne på progresjon! Jeg har troen på deg :D
Ja, det var tøft å komme i gang, særlig kjenner jeg på den berømte dørstokkmila :hilarious: Er støl også etter den vesle styrketrreninga i går, men fikk vel løpt rundt 2 km i dag, så grei start. Hva trener du? :D

Godt å trene både for sinn og kropp! Prøver selv 3 ganger i uken, men vært så mye at ikke fått til det. Flytter så er i en travel tid. :hilarious:
Ja det er godt for både kropp og psyke, regner med jeg ikke vil ha tid jevnt jeg heller, men skal i alle fall forsøke. Så spennende med flyttingen, masse lykke til med «sjauen» :D:Heartred

Takk, måtte bare komme i gang nå. Har plaget meg sånn å føle meg som så ikke-meg, så lenge etterpå. Alt av barsel, småbarnstid, aborter og arbeid har krevd sitt. Men for min egen psykes skyld er det viktig for meg nå å få gjort noe med det.

Takk, måtte bare komme i gang nå. Har plaget meg sånn å føle meg som så ikke-meg, så lenge etterpå. Alt av barsel, småbarnstid, aborter og arbeid har krevd sitt. Men for min egen psykes skyld er det viktig for meg nå å få gjort noe med det.
Ja, jeg har begynt å ta tak i kostholdet igjen her. Aldri vært noe god til å trene :bag: liker bedre å jobbe med noe fysisk slik at jeg gjør noe praktisk samtidig :hilarious:

For en reise du har hatt :Heartred
Håper el kommer snart, og en ny graviditet som varer hele veien.
Kjenner meg så igjen i det du sier om "prøve-bobla", den er så tung å leve i! Har ei venninne som er 41 som for første gang i livet prøver å bli gravid, og må hele tida passe meg for å ikke stresse henne med at hun bør teste etter eggløsning osv, for jeg vil ikke at hun skal få det likt som meg - føler alt jeg tenker på er graviditet og slik har det vært i over 2 år.
Så bra du tar opp treninga igjen, det å gjøre noe for seg selv tror jeg er viktig :)

Ja, jeg har begynt å ta tak i kostholdet igjen her. Aldri vært noe god til å trene :bag: liker bedre å jobbe med noe fysisk slik at jeg gjør noe praktisk samtidig :hilarious:
Liker egentlig også det. Har måket mye snø, kan du si :hilarious:

Vil bare titte innom å si at jeg tenker ofte på deg og håper veldig at en spire vokser i magen din snart ❤️

Vil bare titte innom å si at jeg tenker ofte på deg og håper veldig at en spire vokser i magen din snart ❤️
Så koselig, kjære du :Heartred :love7 Hvordan går det med deg?

Back
Topp