Merker at ting skjer, at hormonene er på vei ned/tilbake (om det sies sånn?). Hadde veldig mye korsrygg/bekkensmerter i starten på denne graviditeten, og nå er det tilbake, masse murringer i livmoren i dag også, så føler at kroppen jobber på for å gå tilbake til normalen.Det holder i massevis med aborten, om du ikke skal få alt annet i tillegghåper det går fort over så kroppen kan konsentrere seg om el
Sa de noe om hvor lang tid det ville ta å forske på fosteret? Og skulle du få blodfortynnende neste gang?
Jeg ble bedt om å få en oppfølgingstime, og beskjed om at det kunne ta en måned. Så da får vi svar og antakelig en pekepinn på veien videre. Har gransket papirene etter utredningen, og ser at de har sjekket meg for alle mulige koaguleringsfeil og sykdom som kan føre til blodpropper, som APS (antifosfolipidsyndrom), men ingenting har gitt utslag.
Men tror jeg kommer til å finne en "superdose" selv for neste pp, og holde meg til det jeg hadde med datter + ekstra forsikringer både i forkant og etter el. med flere tilskudd. Og ikke bare fra en evt. positiv test.
håper det går fort over så kroppen kan konsentrere seg om el
Har tenkt på deg også og lest i dagboken din. Sender deg en stor klem