Gutt eller jente, nub-teori?

L-40718721

Første møte med forumet
Var på tidlig ultralyd i går, 13+1 uker på vei.
Hva tror dere det blir? Vi glemte å spørre hva jordmor tippet Alt så bra ut, og dermed tenkte vi ikke på noe annet enn det der og da☺️

Vedlegg

• IMG_1307.jpeg
    IMG_1307.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 133
  • image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Visninger: 133
Tror ikke Nuben synes her? Eller? Er dårlig på dette hehe. Men det kanskje ut som låret blir i veien.

Vedlegg

• Snapchat-788507675~3.jpg
    Snapchat-788507675~3.jpg
    443 KB · Visninger: 83
Er veldig spent, har 3 gutter fra før, og har egentlig følelsen av at det er gutt nå også, men hadde jo vært kjekt med jente også.
Ja, lov og si at det kanskje blir litt ekstra stas med jente da. Jeg synes den peker rett frem, så holder en knapp på jente. Du må oppdatere meg. Jeg har en gutt fra før, og håper jo litt på motsatt kjønn. Men legen trodde det var gutt hos oss igjen. Og det blir også veldig koselig med brødre :Heartblue

Jeg tror det er jente! Men synes egentlig denne var litt vanskelig :smiley-ashamed004
Akkurat denne var litt vanskelig, hvis man tegner vinkel fra ryggrad så er det sånn at det akkurat kan være gutt. Blir spennende når du oppdaterer!

Ja, lov og si at det kanskje blir litt ekstra stas med jente da. Jeg synes den peker rett frem, så holder en knapp på jente. Du må oppdatere meg. Jeg har en gutt fra før, og håper jo litt på motsatt kjønn. Men legen trodde det var gutt hos oss igjen. Og det blir også veldig koselig med brødre :Heartblue
Jaa! Veldig spennende! Jordmor var veldig usikker og ville ikke si noe. Skal på ordinær ul i midten av mai så skal oppdatere da! Gøy at det er litt forskjellige svar her, da blir det ennå mer spennende egentlig!

Og EK3, var ikke helt sikker på om du svarte meg, men gikk ut i fra det :D

Jaa! Veldig spennende! Jordmor var veldig usikker og ville ikke si noe. Skal på ordinær ul i midten av mai så skal oppdatere da! Gøy at det er litt forskjellige svar her, da blir det ennå mer spennende egentlig!

Ja det gjorde jeg! Haha, gikk litt fort i svingene :laughing002

IMG_6400.jpeg
IMG_6397.jpeg

Noen som vil tippe? Jeg tror jeg vet, og damene på Facebook er enig :laughing002
Men kjekt å høre hva dere tenker!

Ja! Spent på dine vegne :D Gleder meg til oppdatering :D

Back
Topp