Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fargen på streken var litt rar? Men den ser veldig positiv ut ellers. Prøv en annen test?Er det noen som har erfaring med denne type test?? Jeg har hatt så ømme pupper og murring at jeg måtte bare kjøpe en test!
Jeg har spiral og vi (mannen min) hadde egentlig gått for at to var fint.![]()
Tror nok bildene er ganske dårlig også, føler den er ganske rosa når jeg ser på den. Får kjøpe en ny pakke etterpå!
Den gjør detDen ser positiv ut![]()
Enig, men ganske rosa i virkeligheten! Prøvde med et nytt bilde!Fargen på streken var litt rar? Men den ser veldig positiv ut ellers. Prøv en annen test?![]()
Negativ digital, men ventet jo 1,5 time med neste dotur- men kan være en tullete test den første, men heeelt like symptomer som i de andre svangerskapene!Den ser positiv ut![]()
Ja må jo nesten det, men har jo like god tålmodighet som han på 2,5Teste igjen i morgen tidlig? Den så veldig positiv ut![]()
Ser at jeg poster i vei som på en blogg, fant tydeligvis strek på en av de andre også, skjønner ingenting.Den var positiv jo, veldig uvanlig å få falsk positivt. Om negativ nå så har du nok mistet, for den der var positiv
Skjønner ingentingSå rart, den andre var jo så tydelig positiv
Kan du prøve en clearblue?Ser at jeg poster i vei som på en blogg, fant tydeligvis strek på en av de andre også, skjønner ingenting.