Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser dessverre ingen nub herVar på tidlig ultralyd i går, 13+1 uker på vei.
Hva tror dere det blir? Vi glemte å spørre hva jordmor tippet Alt så bra ut, og dermed tenkte vi ikke på noe annet enn det der og da![]()
Jente? Kunne tenkt gutt også, men lurer på om den skulle pekt enda mer opp da
Er veldig spent, har 3 gutter fra før, og har egentlig følelsen av at det er gutt nå også, men hadde jo vært kjekt med jente også.Jente? Kunne tenkt gutt også, men lurer på om den skulle pekt enda mer opp da
Ja, lov og si at det kanskje blir litt ekstra stas med jente da. Jeg synes den peker rett frem, så holder en knapp på jente. Du må oppdatere meg. Jeg har en gutt fra før, og håper jo litt på motsatt kjønn. Men legen trodde det var gutt hos oss igjen. Og det blir også veldig koselig med brødreEr veldig spent, har 3 gutter fra før, og har egentlig følelsen av at det er gutt nå også, men hadde jo vært kjekt med jente også.

Akkurat denne var litt vanskelig, hvis man tegner vinkel fra ryggrad så er det sånn at det akkurat kan være gutt. Blir spennende når du oppdaterer!
Jeg tror det er jente! Men synes egentlig denne var litt vanskelig![]()
Akkurat denne var litt vanskelig, hvis man tegner vinkel fra ryggrad så er det sånn at det akkurat kan være gutt. Blir spennende når du oppdaterer!
Jaa! Veldig spennende! Jordmor var veldig usikker og ville ikke si noe. Skal på ordinær ul i midten av mai så skal oppdatere da! Gøy at det er litt forskjellige svar her, da blir det ennå mer spennende egentlig!Ja, lov og si at det kanskje blir litt ekstra stas med jente da. Jeg synes den peker rett frem, så holder en knapp på jente. Du må oppdatere meg. Jeg har en gutt fra før, og håper jo litt på motsatt kjønn. Men legen trodde det var gutt hos oss igjen. Og det blir også veldig koselig med brødre![]()
Ja det gjorde jeg! Haha, gikk litt fort i svingeneJaa! Veldig spennende! Jordmor var veldig usikker og ville ikke si noe. Skal på ordinær ul i midten av mai så skal oppdatere da! Gøy at det er litt forskjellige svar her, da blir det ennå mer spennende egentlig!
Og EK3, var ikke helt sikker på om du svarte meg, men gikk ut i fra det![]()

Du har lagt ut med fødselsnummer, anbefaler å redigere bildet12+5. Noen som vil gjette?
Ja! Spent på dine vegneJaa! Veldig spennende! Jordmor var veldig usikker og ville ikke si noe. Skal på ordinær ul i midten av mai så skal oppdatere da! Gøy at det er litt forskjellige svar her, da blir det ennå mer spennende egentlig!
Og EK3, var ikke helt sikker på om du svarte meg, men gikk ut i fra det![]()
Ingen?Vis vedlegget 458528
Vis vedlegget 458529
Noen som vil tippe? Jeg tror jeg vet, og damene på Facebook er enig
Men kjekt å høre hva dere tenker!

Tipper også jenteIngen?![]()