Termindatoen som kom og gikk

Da var det bare å melde seg inn her da... 40+4. De to eldste er begge født før dette tidspunktet :bag:

Nei det er helt stille. En og annen ubehagelig kynner på nettene, men det har det vært i noen uker allerede.
Åh, håper det bare starter hos deg som hos meg! ❤️

• Liker
Reactions: TKW
40+5 idag. Har vært på siste runde med fødselsforberende akupunktur idag og fikk elektrostimulering i tillegg, så får vi se om det kan trigge noe.. Har hatt en del sammentrekninger nå på kvelden, men ikke særlig smertefullt ennå.

40+3 og termin i dag. Vi feirer både 4-åring og at jeg ikke trenger å gjøre noen endringer i det vanvittige puslespillet permisjon/ferie/avspaseringstimer har skapt, og som jeg allerede har brukt flere dager på å legge. Nå kan strengt tatt ungen bare komme, selv om jeg både håper at det helst ikke skjer i dag, og at det heller skjer på den fine datoen på tirsdag :happy:

Også håper jeg også det skjer tidlig neste uke, fordi svigermor føler hu går i veien og vurderer å reise hjem igjen (4,5 time reisevei). I helgen er jeg helt avhengig av hu mens mannen jobber. 4-åringen har fått influensa og snart 3-åringen har fått omgangssyke i dag…

41+0 igjen fremdeles ingen tegn til fødsel. Skal man ikke liksom føde litt tidligere den tredje gangen? Jeg har aldri vært gravid så lenge !

41+0 igjen fremdeles ingen tegn til fødsel. Skal man ikke liksom føde litt tidligere den tredje gangen? Jeg har aldri vært gravid så lenge !
Jeg har gått lenger for hver unge og en uke lenger med fjerde enn med tredje :o

• Liker
Reactions: TKW
Jeg har gått lenger for hver unge og en uke lenger med fjerde enn med tredje :o
Det går stødig mot 41+2 her nå, da er jeg også en uke senere enn fødsel/vannavgang med de to andre. Men nå er det modning på gang altså, jeg er ikke i tvil, det kommer skikkelige vonde tak med veldig ujevne mellomrom (kan gå timer, kan gå 5 minutter). De er betydelig vondere nå enn i formiddag. Det er sannsynligvis mange timer igjen, og kan sikkert stoppe helt opp igjen, men jeg har litt mer troa på å ikke gå helt til lørdag i det minste.

Takk! Det går ikke fort fremover her, men jeg håper han skal komme i dag. 41+2 nå. Slipper i det minste overtidskontrollen :hilarious:

Takk! Fremdeles ikke rier, skal på 2.vannavgangskontroll i kveld, og så blir jeg vel indusert i morgen hvis ikke det skjer noe før det…

Back
Topp