Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig, lykke til! (du er kanskje i mål alleredeEr på føden nå med 7 cm![]()
Sender deg styrke! Ingen tegn?Da var det bare å melde seg inn her da... 40+4. De to eldste er begge født før dette tidspunktet![]()
Nei det er helt stille. En og annen ubehagelig kynner på nettene, men det har det vært i noen uker allerede.Sender deg styrke! Ingen tegn?
Åh, håper det bare starter hos deg som hos meg!Nei det er helt stille. En og annen ubehagelig kynner på nettene, men det har det vært i noen uker allerede.

Føler med deg!40+6![]()
Jeg har gått lenger for hver unge og en uke lenger med fjerde enn med tredje41+0 igjen fremdeles ingen tegn til fødsel. Skal man ikke liksom føde litt tidligere den tredje gangen? Jeg har aldri vært gravid så lenge !
Det går stødig mot 41+2 her nå, da er jeg også en uke senere enn fødsel/vannavgang med de to andre. Men nå er det modning på gang altså, jeg er ikke i tvil, det kommer skikkelige vonde tak med veldig ujevne mellomrom (kan gå timer, kan gå 5 minutter). De er betydelig vondere nå enn i formiddag. Det er sannsynligvis mange timer igjen, og kan sikkert stoppe helt opp igjen, men jeg har litt mer troa på å ikke gå helt til lørdag i det minste.Jeg har gått lenger for hver unge og en uke lenger med fjerde enn med tredje![]()
Lykke til!!Nå gikk vannet! Midt i legging av minsten. Så daaa blir det baby snart vel?!
Takk! Det går ikke fort fremover her, men jeg håper han skal komme i dag. 41+2 nå. Slipper i det minste overtidskontrollenLykke til!!

Lykke tilTakk! Det går ikke fort fremover her, men jeg håper han skal komme i dag. 41+2 nå. Slipper i det minste overtidskontrollen![]()
Takk! Fremdeles ikke rier, skal på 2.vannavgangskontroll i kveld, og så blir jeg vel indusert i morgen hvis ikke det skjer noe før det…Lykke til![]()