Symptomtråd ✨

I dag føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt.
Som utenom det faktum at jeg sov i 12 timer. Fikk diaré klokken 2 om natten. Ikke klarer å stå oppreist lenge om gangen. Er tett i nesen. Klarte å klemme stortåen i dusjdøren og har ømme pupper.
Men bortsett fra det føler jeg meg ikke spesielt gravid. Jeg er nemlig ikke noe kvalm.

Sitter på jobb og holder på å sovne. Så trøtt som dette har jeg ikke vært før i dag. Sov også gode 9 timer i natt:sleep011

Å hjelpe meg. I dag våknet jeg med rød og irritert hud på venstre kinn. Små nupper som kan ligne på kviser, bare at det ikke er kviser. Virker som om jeg reagerer på et eller annet jeg ikke har reagert på før.

I dag våknet jeg og følte meg litt for bra. Trøtt ja. Men ikke kvalm eller noe. Men etter hvert som jeg gjør meg klar for dagen så merker jeg at hoften gjør mer og mer vondt.
Dette er helt bakvendt. I de forrige svangerskapene har kvalmen kommet først, deretter bekkenvondt. Og nå er det plutselig motsatt??
Jeg må kanskje høre om legetime eller jordmor tidligere enn uke 8 om dette fortsetter.

6+5
Jeg er så oppblåst! Gruer meg til å gå på jobb i morgen, for føler jeg må holde inn magen. Jeg er også småkvalm og må tisse hele tiden, men det går jo i alle fall an å skjule…

Jeg er veldig oppblåst for tiden.. og veldig trøtt :smiley-ashamed004 Men det er egt det eneste jeg merker til denne graviditeten så langt. Er 5+6

4+6, oppblåst, trøtt, litt kort lunte og noe kvalm på kvelden. Er så redd for at noe ikke er som det skal, da jeg hadde en kjemisk abort tidlig januar. Andre som har lignende eller lite symptomer? Har et barn fra før, men husker ikke hvordan jeg følte meg. Vet kvalmen kom rundt 5+2.

Lite symptomer her også, men det er helt vanlig for meg.
Er trøtt da, litt kort lunte, har litt vondt i bekkenet, og liker ikke kaffe så godt lengre. Kan ikke klage egentlig :smiley-ashamed004
6+0 i dag

Lite symptomer her også, men det er helt vanlig for meg.
Er trøtt da, litt kort lunte, har litt vondt i bekkenet, og liker ikke kaffe så godt lengre. Kan ikke klage egentlig :smiley-ashamed004
6+0 i dag
Kan ikke klage nei, må jo bare nyte så lenge det varer. Men klarer ikke helt tro jeg er gravid

Kan ikke klage nei, må jo bare nyte så lenge det varer. Men klarer ikke helt tro jeg er gravid
Nei samme her altså, har liksom ikke helt skjønt det enda. Håper jeg skjønner det litt mer etter første kontroll/tidlig UL på torsdag :love017

8+0, kvalm hele dagen og veldig trøtt. Holder kvalmen i sjakk med småspising av pastiller og blåbær kontinuerlig gjennom hele dagen. Veldig slitsomt..

4+6, oppblåst, trøtt, litt kort lunte og noe kvalm på kvelden. Er så redd for at noe ikke er som det skal, da jeg hadde en kjemisk abort tidlig januar. Andre som har lignende eller lite symptomer? Har et barn fra før, men husker ikke hvordan jeg følte meg. Vet kvalmen kom rundt 5+2.
5+1 idag. Trøtt tidlig på kvelden og sover som en stein. Har ømme nipler, men veldig lite kvalme eller ande ting hittil. Murrer litt i korsrygg/bekken bare.

5+0. Har vært kvalm (kommer og går gjennom dagen) siden før jeg visste jeg var gravid. Føler meg bilsyk på ettermiddagen. Forstørrede og ømme pupper, tett nese, sinnsyk hodepine på ettermiddag, og oppblåst ja - ikke snakk men ellers føler jeg meg topp topp!

8+0
Kastet faktisk opp i morges pga tannpuss. Mini sto vedsidenav og fulgte spent med og lo.. veldig sympatisk 1 åring der altså :hilarious: :Heartred
Og, jeg blir takler ikke spise røde ferdigsauser og kylling. Stakkars mannen som er på'n igjen med hun som ikke liker noe han serverer.. :hilarious::smiley-ashamed004 ellers lite å melde om! Ikke hatt noen andre symptomer.

6+0. Jeg har fått pupper!
Fremdeles en følelse av å være fyllesjuk, eller at jeg må rape, men ingen tung kvalme enda.
Jeg var jo redd for å bli gravid igjen lenge pga heftig kvalme sist så kanskje Gud er grei med meg denne gangen. :smiley-angelic002
Ellers har jeg fremdeles utslett i fjeset, er trøtt som en sokk og masse murringer.

8+4
Måtte øke dosen med Xonvea i helgen, da jeg var like kvalm som før jeg begynte. Det har hjulpet å øke, men det har igjen gjort at jeg er ekstremt trøtt, konstant. Da mener jeg ikke bare "første trimester"- trøtt, men komatrøtt! Har ikke klart å gjøre noe som helst hjemme, så mannen har nå skaffet vaskehjelp 1 gang i uken fra og med denne uken. Halleluja! Det er en stor byrde løftet vekk fra skuldrene mine for å si det sånn.

Håper bare jeg klarer å holde ut med utmattelsen/kvalmen til 2. trimester (var da det slapp sist), så jeg slipper å sykemelde meg.

8+4
Måtte øke dosen med Xonvea i helgen, da jeg var like kvalm som før jeg begynte. Det har hjulpet å øke, men det har igjen gjort at jeg er ekstremt trøtt, konstant. Da mener jeg ikke bare "første trimester"- trøtt, men komatrøtt! Har ikke klart å gjøre noe som helst hjemme, så mannen har nå skaffet vaskehjelp 1 gang i uken fra og med denne uken. Halleluja! Det er en stor byrde løftet vekk fra skuldrene mine for å si det sånn.

Håper bare jeg klarer å holde ut med utmattelsen/kvalmen til 2. trimester (var da det slapp sist), så jeg slipper å sykemelde meg.
Ble også veldig trøtt på Xonvea, sov typ 15 timer i døgnet. Tar Afipran nå, der er det nesten motsatt. Våkner mange ganger i løpet av natten og får ikke sove. Ingen av de har hjulpet veldig heller. Krysser fingrene for at kvalmen slipper taket for oss alle i andre trimester :Heartpink

Back
Topp