Jeg stresser litt i dag så jeg må bare lufte tankene litt...
Embryologene har jo vært så innmari fornøyde og gira over hvor bra embryoene våre så ut på dag 3 da jeg fikk satt inn det ene. I dag på dag 5 så ringte embryologen og fortalte at det som de holder på å dyrke til blasto, og skulle helst ha fryst ned i dag, ikke hadde utviklet seg helt til blasto ennå. Så de vil dyrke det videre til i morgen. Dette var i dag tidlig, så jeg har et lite håp om at det ble blasto ila dagen i dag likevel.. hun sa det var litt tregt, men at det fortsatt så bra ut. Jeg la merke til at hun ikke var like entusiastisk og har byttet ut perfect med good i beskrivelsen. Men jeg vet jo at jeg overtenker og analyser alt mulig nå også.
Det jeg er redd for er at om dette faktisk ikke blir en blasto så er jo det sikkert en god sjanse for at det jeg har satt inn heller ikke blir det.. De var så og si identiske kvalitetsmessig ble vi fortalt. Og de var så "perfekte" at det var vanskelig å bestemme hvilket de skulle sette inn, men valgte det de valgte fordi det hadde LITT jevnere struktur. Jeg liker dårlig bruk av store ord som "perfekte", så jeg har prøvd å ikke la forventingene skyte av gårde. Men kjenner jeg er stressa og litt skuffa nå. Er redd dette ikke går likevel..
Humøret mitt har vært helt på trynet i dag. Regner med det er cyclogesten. Jeg har vært så sykt forbanna for ting.
Bla: En god kompis hadde lånt bilen min og jeg fikk den igjen full av hundehår og det stinket hans jævlige parfyme i hele bilen. Han hadde heller ikke fylt drivstoff (noe jeg ser på som normal folkeskikk). Det rablet for meg

Føler meg litt craycray nå, men det får han faen meg tåle. Syns alle er idioter i dag... selvom jeg vet innerst inne at det er jeg som er problemet.
Måtte bare få ut litt grums og tanker...
Hilsen Dragen