HCG 11.02.25 målt til 106
HCG 14.02.25 målt til 609
Ser lovende ut så jeg roer meg litt ned med tanke på manglende symptomer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei?HCG 11.02.25 målt til 106
Kjenner meg veldig igjen her… Ikke vært syk da men. Var mer uggen forrige uke, men så slapp det liksom. Nå tenker jeg bare at jeg mista da. For den har ikke kommet tilbake og symptomene har ikke blitt kraftigere… er 7+4. Hadde få symptom med første, men mener jeg hadde flere enn detteHar ikke hatt sjans til å kjenne på symptomer de siste dagene, jeg har vært såå dårlig og kjenner egentlig ingenting lenger. Er veldig bekymret og gruer meg skikkelig til ultralyd på mandag. Er så redd det ikke er hjerteslag.
Rundt 4+2 ikke helt sikker på nøyaktig dag for elHvor langt er du på vei?
Denne perioden er så slitsom, før man kjenner liv og får den konstante bekreftelsen hele tiden!Kjenner meg veldig igjen her… Ikke vært syk da men. Var mer uggen forrige uke, men så slapp det liksom. Nå tenker jeg bare at jeg mista da. For den har ikke kommet tilbake og symptomene har ikke blitt kraftigere… er 7+4. Hadde få symptom med første, men mener jeg hadde flere enn dette
Jeg er også 7+4 og kjenner meg så bra de siste to dagene. Og det stresser meg! Er det kroppen som har blitt vant til de nye forandringene eller er det noe mer bak.. sukk.. Alle disse bekymringene!Kjenner meg veldig igjen her… Ikke vært syk da men. Var mer uggen forrige uke, men så slapp det liksom. Nå tenker jeg bare at jeg mista da. For den har ikke kommet tilbake og symptomene har ikke blitt kraftigere… er 7+4. Hadde få symptom med første, men mener jeg hadde flere enn dette
Konstant hele tiden!! Har spist et halvt polarbrød, litt druer og drukket eplejuice og vann. Det er det jeg klarte. Så tvang i meg to pizzastykker, fordi jeg må jo spise, jeg er jo gravid! Men nå er jeg altså så dårlig. Har ikke spydd siden natt til i går, men er tidvis fortsatt dårlig i magen. Men klarer ikke avgjøre om det er pga graviditeten at jeg er kvalm eller om det er omgangssyken. Uansett, helt grusomt å gå rundt sånn her. Håper jo nesten på at det er omgangssyken fordi jeg orker ikke å ha det sånn som dette i flere uker
Må evt ha kvalmestillende ASAP på mandag.Åh, samme her! Har tusen tanker om hvorfor.. Men har også vært inne på tanken om at kroppen har blitt vant til det ja. Veldig slitsomt. Spent på TUL på tirsdag. Krysser slt jeg har for at det er et lite hjerte som banker inni der. Krysser fingrene for deg også <3 Når skal du på ultralyd?Jeg er også 7+4 og kjenner meg så bra de siste to dagene. Og det stresser meg! Er det kroppen som har blitt vant til de nye forandringene eller er det noe mer bak.. sukk.. Alle disse bekymringene!
Åh, samme her! Har tusen tanker om hvorfor.. Men har også vært inne på tanken om at kroppen har blitt vant til det ja. Veldig slitsomt. Spent på TUL på tirsdag. Krysser slt jeg har for at det er et lite hjerte som banker inni der. Krysser fingrene for deg også <3 Når skal du på
Så jeg burde ikke stresse sånn egentlig, men det er første gangen jeg er gravid og jeg har litt over hundre bekymringer
Har jo aller mest lyst til å ta ultralyd hver eneste uke, men det er nok både klokere og billigere å stole på sin egen kropp. Men nå er jo det veldig mye lettere sagt enn gjort..

Ja, men mest pga 1 åringen som plutselig roper i søvneFlere som våkner mellom 5-10 ganger hver eneste natt? Har gjort det nå i 4-5 dager og begynner å bli lei av lav søvnkvalitet…
Ooog korsryggen som verker.Ja, det er rett og slett kroppen som forbereder seg til barseltiden med mye nattevåk. Kommer til å være slik helt til barnet er uteFlere som våkner mellom 5-10 ganger hver eneste natt? Har gjort det nå i 4-5 dager og begynner å bli lei av lav søvnkvalitet…

Var det jeg var redd for får sove ut på ettermiddagene da, for da våkner jeg ikke hahaJa, det er rett og slett kroppen som forbereder seg til barseltiden med mye nattevåk. Kommer til å være slik helt til barnet er ute![]()
Er definitivt verst på kvelden her! Kjem blaff innimellom i løpet av dagen, særskilt viss eg ikkje et jamnt…Flere som blir kvalm på kvelden? Litt når jeg våkner før jeg får i meg frokost, men verst på kvelden…

Idag måtte jeg rushe samboeren på toalettet fordi jeg var redd jeg ikke skulle klare å holde meg. Heldigvis ikke kastet opp enda.