Hei, jeg er prøver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper på terminspire for deg og at alt går veldig fintDa er 14+2 og etter utallige ultralyder så får vi nå satse på det går bra denne gangen
Det blir uansett ikke flere forsøk da dette er barn nr 4 og vår tid med prøving pga alder vil være over om dette ikke blirså da takker jeg for meg. Skikkelig rart å skulle gjøre det for alltid, snart 15 år siden reisen startet
![]()
Masse lykke til!
Gjorde dere noe spesielt nå? Og er det første positive test på 72pp? Det er helt fantastisk at du er gravid nåTusen takk![]()
![]()

Nei ikke noe annetGjorde dere noe spesielt nå? Og er det første positive test på 72pp? Det er helt fantastisk at du er gravid nå![]()
det var det eneste i såfall.Uff så trist. Nå skal det gå hele veienNei ikke noe annethadde sex annenhver dag i det fertile vinduet, isteden for hver dag
det var det eneste i såfall.
Har mista 3 ganger før…

Håper virkelig detUff så trist. Nå skal det gå hele veien![]()
![]()
går på progesteron og albyl-E i håp om at det skal holde hele veien denne gangen.Så godt å høre! Hva er albyl-E? Blodfortynnende? Veldig bra du får god oppfølging, selvom det bare skulle mangleHåper virkelig detgår på progesteron og albyl-E i håp om at det skal holde hele veien denne gangen.

Ja blodfortynnende. Har vært igjennom IVF 3 ganger også, så veldig gøy at jeg har klart å bli gravid naturlig 3 ganger og en gang med fryst embryo. Nå må den bare klore seg fast til juliSå godt å høre! Hva er albyl-E? Blodfortynnende? Veldig bra du får god oppfølging, selvom det bare skulle mangle![]()

Gratulerer så mye!Endelig gravid igjen på den 72. PP’n![]()

Tusen takkGratulerer så mye!![]()