Okay, så har jeg visst kjøpt den dårlige batchen med Make Sure-tester, den som slutter på 2032. Det er kanskje forklaringen på hvorfor den har så dårlig fargestoff og strekene er såpass svake.. Går litt frem og tilbake med meg selv om jeg vil se etter en ny pakke fra annen batch, eller om jeg bare skal droppe det og heller spare de pengene
For jeg er jo gravid - det vet jeg jo
Jeg vil bare se sterke streker 
For jeg er jo gravid - det vet jeg jo
Jeg vil bare se sterke streker 
og er du bekymret er det bedre å ta blodprøver for å måle hcg eller strimmeltester. Har sett mange som blir unødvendig bekymret over manglende økning på strimmeltester...
igjen, gratulerer så mye med positiv test! Krysser fingrene for at det er en terminspire 

Alt er bare bra, minsten blir 11 mnd om noen dager, så snart er han 1 år allerede
Skal begynne å prøve på en liten en til i april/mai, men har hatt en liten "ooops" denne mnd, da EL kom 4 dager før jeg tidligst har hatt den de siste 5 mnd. Så hadde oss bare timer før positiv el-test om morran
Er 4 dpo idag og 4 dager til testing
Hvordan er det mtp ks? Har ikke du hatt flere ks?
Har ikke kommet noe mer blod etter det.. Vet man kan blø i svangerskapet og at det kan være helt uskyldig, men sist jeg hadde en slik blødning, hadde jeg MA. Forrige svangerskap blødde jeg ingenting.. Så vurderer nå å bestille blodprøver for å måle hcg..