For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Så hyggelig å se at så mange er blitt gravide igjen:Heartred Har ikke vært noe aktiv på forum selv, men har fulgt med i dagbøkene til flere av dere! Selv skulle vi starte opp med IVF i februar, men så ble vi gravide et par dager før og så en frisk og fin baby på 12-ukers kontrollen denne uken:D
Så fantastisk!! Gratulerer så mye!! ❤️☺️

Det går bra med meg, takk for at du spør :love017 Har nok vært mindre aktiv på andre steder enn termingruppa på dette forumet.. men er nå 32+5 :joyful: venter en lillebror i juni :Heartblue
Enn med deg? :Heartred
Så bra ❤️.
Da er det ikke lenge igjen ❤️
Så koselig med en lillebror :Heartblue :).
Her går alt bra .
Jeg er 23 uker i morgen ❤️ , venter mest sannsynlig enda ei jente i august :Heartpink

Mistet igjen, 18+0
Kjenner det er meget tung att det igjen gikk galt.
Skulle jo hatt januar 2024, stoppet i 8+3
Så i september, kom så langt men døde da 18+0 mulig nyresvikt som ble hjertesvikt…
Så får vi som om det blir en vår/sommerbaby 2025

hvordan gikk det med fødselen ,@Eki93 ? ❤️
Det ble dessverre ikke fødselen jeg «ønska» meg.. riene starta natt til 8mai, skikkelig hyppig og intenst, så ble en tur på føden. Var bare moden og så vidt åpnet, samtidig som riene roa seg litt ned. Så da dro vi hjem i påvente av at det skulle ta seg mer opp. Neste natt var det så vondt igjen at mannen måtte massere meg gjennom riene, så da var det rett tilbake på sykehuset. Hadde nå mer åpning, men åpningsfasen tok veeldig lang tid denne gangen.. hadde 8cm å var totalt utslitt i 18tiden 9 mai, sovna mellom riene, så da satt de epidural :dead: Da gikk vannet også. Var fullt åpen ved vaktskifte, og da ble det også plutselig mange innpå fødestuen da de ble usikker på hvordan baby lå, de fant da ut at han lå i stjernekikker…. Jeg fikk begynne å presse, og der ble forsøkt vakuum under 3 rier, før de konkluderte med at han satt godt fast.. så etter 2 døgn med rier, så ble det keisersnitt denne fødselen også.. veldig kjipt der og da, og sliter litt med å akseptere at det ble sånn.. men han er her og han har det fint det er det viktigste! ❤️

Nå går det fort til termin dato for @GardsHulder og @Alma<3 ❤️.

Jeg blir selv satt i gang på onsdag , så jeg mister nok første skoledag for 6 åringen min som er på torsdag :dead:

Og deg!! Hvordan går det med deg?❤️
Lille frøkna i magen har kun lagt på seg 26 gram på 16 dager så blir satt i gang på onsdag ❤️.

Merker jeg er dritt lei av å være gravid , men ellers greit :).

Hvordan går det med lillebror? ❤️

Lille frøkna i magen har kun lagt på seg 26 gram på 16 dager så blir satt i gang på onsdag ❤️.

Merker jeg er dritt lei av å være gravid , men ellers greit :).

Hvordan går det med lillebror? ❤️

Åhh, da er det best å få henne ut, hvert fall så nærme termin uansett❤️ men det blir veldig spennende! Tenk at hun kommer så snart :love017

Lillebror har rukket å bli 2 mnd allerede og vi koser oss masse, han er en skikkelig blidfis tiltross for at han har hatt stramt/kort tungebånd og spenninger I kroppen :smiley-ashamed004
Skikkelig sosial type som gliser og babler mye :love017

Åhh, da er det best å få henne ut, hvert fall så nærme termin uansett❤️ men det blir veldig spennende! Tenk at hun kommer så snart :love017

Lillebror har rukket å bli 2 mnd allerede og vi koser oss masse, han er en skikkelig blidfis tiltross for at han har hatt stramt/kort tungebånd og spenninger I kroppen :smiley-ashamed004
Skikkelig sosial type som gliser og babler mye :love017
Ja, det er nok best å få henne ut ❤️. Håper egentlig på at hun har blitt 3 kg , hun ble målt til 2913 gram på torsdag ❤️.
Ja jeg har jo igjen kun 10 dager til termin egentlig , så deilig å vite at hun mest sannsynlig er her før helgen :).

2 mnd alt :Heartblue
Så bra at dere koser dere og at det går bra selv med kort tungebånd og spenninger i kroppen ❤️.
Åh , det er så deilig når dem begynner å glise og bable ❤️

Nå går det fort til termin dato for @GardsHulder og @Alma<3 ❤️.

Jeg blir selv satt i gang på onsdag , så jeg mister nok første skoledag for 6 åringen min som er på torsdag :dead:
På onsdag!! :eek::love017 så deilig å ha en dag hvor du vet det kan begynne ❤️ lurt å få henne ut hvis hun vokser dårlig der inne, håper hun har bikket 3 kg. Masse masse lykke til ihvertfall, håper du får en veldig god fødsel ❤️

Ja her synes jeg også det raser avgårde, litt spent på neste vekstkontroll da han ikke har fulgt kurven sin den siste måneden (gått fra 25 til 5 persentil), men legene virker ikke bekymret for det så forhåpentligvis får han være der inne et par måneder til ❤️

Ja, det er nok best å få henne ut ❤️. Håper egentlig på at hun har blitt 3 kg , hun ble målt til 2913 gram på torsdag ❤️.
Ja jeg har jo igjen kun 10 dager til termin egentlig , så deilig å vite at hun mest sannsynlig er her før helgen :).

2 mnd alt :Heartblue
Så bra at dere koser dere og at det går bra selv med kort tungebånd og spenninger i kroppen ❤️.
Åh , det er så deilig når dem begynner å glise og bable ❤️

Høres lurt ut som det beste, håper hun kommer seg over 3 kg innen onsdag, heldigvis ikke langt unna! ❤️ ja, 10 dager fra eller til spiller ingen rolle, men best og tryggest utenfor magen når det stopper litt opp! Godt en blir fulgt med på ❤️ gleder meg til å høre når hun har kommet!

Ja, er veldig koselig :love017 vært heldig med at begge to har smilt og babler fra 2 uker!
Ja, nå har vi både klipt og myknet opp hos kiropraktor, så satser vi på det gjør susen, han legger heldigvis fint på seg så vært litt skjulte symptomer egentlig, men glad jeg la merke til det likevel flre det evt ble noen merkbare problemer :smiley-ashamed004

Gratulerer så utrolig mye ❤️ :love017 :love7 godt å høre at det står bra til med dere. Håper fødselen ble en fin en og at dere får kost dere i nyfødtbobla ❤️
Tusen takk ❤
Ble enda en kjapp fødsel :).
Vi koser oss i nyfødtbobla ❤️ , skal nyte det ekstra mye denne gangen fordi hun er vårt absolutt siste barn ❤️

Back
Topp