Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå jeg hadde blitt så frustrert om min mente hun så det men ikke ville si det12+0, jordmor sa hun så kjønn. Men ville ikke si noe. Så spentVis vedlegget 441262
Ja, hun kunne latt være å si hun så kjønnet - men ikke ville fortelle det ennå. Ble jo bare super nysgjerrigÅå jeg hadde blitt så frustrert om min mente hun så det men ikke ville si det![]()

Utifra NUB-teorien vil jeg tro du venter en gutt12+0, jordmor sa hun så kjønn. Men ville ikke si noe. Så spentVis vedlegget 441262
ser tissen står rett opp, akkurat som på vårt ul bilde hvor jm sa hun var 100% sikker på gutt

Så stas! Men veldig provoserende at de ikke vil si det når de ser det? Sånt skjønner ikke jeg. Skal det ikke være mulig å være med å påvirke hva slags informasjon man får innen helsetjenester?12+0, jordmor sa hun så kjønn. Men ville ikke si noe. Så spent![]()
Var samme med mars23 jenta vår, hos samme jordmor. Ville ikke si noe før oul da heller..Så stas! Men veldig provoserende at de ikke vil si det når de ser det? Sånt skjønner ikke jeg. Skal det ikke være mulig å være med å påvirke hva slags informasjon man får innen helsetjenester?
Åå takk! Det hadde vært veldig stas om det stemmerUtifra NUB-teorien vil jeg tro du venter en guttser tissen står rett opp, akkurat som på vårt ul bilde hvor jm sa hun var 100% sikker på gutt
![]()
Har ei jente fra før.Samme herÅå takk! Det hadde vært veldig stas om det stemmerHar ei jente fra før.
eller har to jenter faktisk. Så var veldig kjekt å skulle få en gutt også
du får holde oss oppdatert på hva det faktisk er 
Åå så stas, gratulererSamme hereller har to jenter faktisk. Så var veldig kjekt å skulle få en gutt også
du får holde oss oppdatert på hva det faktisk er
![]()
Det skal jeg gjøre!Så herlig! Kan anbefale deg om å fjerne personnummeret ditt så dette ikke ligger åpent og tilgjengelig på nettTrodde definitivt jente på TUL i går 13+1. som vi gleder oss til å møte lilleførste lillegull
Vis vedlegget 441409
Enig der, samt fullt navn!Så herlig! Kan anbefale deg om å fjerne personnummeret ditt så dette ikke ligger åpent og tilgjengelig på nett![]()
Æsj, man blir jo så utålmodig og nysgjerrig jaSist sa de at de trodde jente i dag så det ut som gutt.. Hehe. Umulig si.
Spørs om man bare må vente til OULSkal tilbake 26 aug om 14 dager da må de må kunne se det ..håper jeg.. hehe. Blir nysgjerrig ..Æsj, man blir jo så utålmodig og nysgjerrig ja![]()
Spørs om man bare må vente til OUL
Skjønner jeg godt! Skal på OUL 20/9 og det føles som en eeeeevighet tilSkal tilbake 26 aug om 14 dager da må de må kunne se det ..håper jeg.. hehe. Blir nysgjerrig ..
Jeg har oul 16 sep synes det er evighet til, så skjønner va du mener…Skjønner jeg godt! Skal på OUL 20/9 og det føles som en eeeeevighet til
Oi, ja det var mange! Men bra de følger med og passer på så alt står bra til med den lilleJeg har oul 16 sep synes det er evighet til, så skjønner va du mener…
men hat ekstra oppfølging så ul 26 aug også .. hat 13 ultralyder så langt pga komplikasjoner.. men vært kjekt om de så kjønn
får satse på at de ser kjønn neste gang