Baby strikk og hekling

Så fint!
Og så gøy med en strikketråd.
Jeg har ikke turt å begynne å strikke noe enda, men har mange ting på lista!
 
Holder på med denne luen nå. Så får man se hva man strikker etterhvert. Er litt tidlig enda, men mye kan brukes den dagen man kommer i mål
 

Vedlegg

  • IMG_7976.jpeg
    IMG_7976.jpeg
    387,9 KB · Visninger: 28
Har planer om å strikke Olive dragt.
Strikket den til en venninne før jul :)
 

Vedlegg

  • IMG_0297.jpeg
    IMG_0297.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 27
Har også Holger babyset fra PetiteKnit på strikkelisten.
Spesielt inspirert av disse fargene fra flowersandknits på Instagram.
 

Vedlegg

  • IMG_0298.jpeg
    IMG_0298.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 33
Jeg har strikka babyklær siden november :hilarious: vet at strikkelysten går opp og ned, og gjerne ned i et svangerskap, så vil strikke mest mulig mens jeg fortsatt har lyst :happy: Akkurat nå strikker jeg Willums selebukse fra Petiteknit.Screenshot_20240421_220349_Samsung Internet.jpg
 
Jeg har strikka babyklær siden november :hilarious: vet at strikkelysten går opp og ned, og gjerne ned i et svangerskap, så vil strikke mest mulig mens jeg fortsatt har lyst :happy: Akkurat nå strikker jeg Willums selebukse fra Petiteknit.Vis vedlegget 433189
Den skal jeg også strikke. Har en liggende fra før av i en større størrelse.
 
Åh, den strikkelista er så lang! Jeg er ganske aktiv på strikkeinsta, så blir jo så utrolig inspirert også!

Strikkelista foreløpig:
- Selmas sovedrakt (Petiteknit)
- Bear me suit (Hipknitshop)
- Augustins babyteppe no 5 (Augustins)
- Minijordtøfler (Jord clothing)
- Willums selebukser (Petiteknit)
- Baby fisherman rib (Lykkeliten)
- Cashmere babysett (Jord clothing)
- Emils knappebody (yndestrikk)
- Bouclebukser (Aftenstrikk)
+ en haug med andre jeg har skrevet ned ett eller annet sted :smiley-ashamed004

Skal også til å begynne på en Spirebluse til meg selv fra Aftenstrikk
 
IMG_5480.png

IMG_5479.jpegIMG_5481.pngIMG_5482.pngIMG_5484.pngIMG_5485.pngIMG_5486.pngIMG_5487.png

Her er min foreløpig kjønnsnøytrale strikkeliste! Får se om det kommer mer blonder etterhvert eller ikke :Heartred
 
Gleder meg til å starte med babystrikk :Heartred må bare vente til datteren min vet det, altså etter TUL!
 
Kan dere ikke si dere strikker gave til noen så lenge? :smug:
Jo, kunne jo det, men datteren min har stålkontroll på hva jeg strikker, hvem som skal få det og ikke minst hvem som er gravid. Nå er det ingen vi kjenner som er gravid, så da er det nok best å vente :p
 
Gleder meg til å starte med babystrikk :Heartred må bare vente til datteren min vet det, altså etter TUL!
Jeg bare sier at jeg strikker til kollegaen min som skal ha barn. De kjenner ikke mine kollegaer ;)
 
Jo, kunne jo det, men datteren min har stålkontroll på hva jeg strikker, hvem som skal få det og ikke minst hvem som er gravid. Nå er det ingen vi kjenner som er gravid, så da er det nok best å vente :p
Kunne ikke vært en kollega på jobb feks? Eller en «bestilling»? :)
 
Back
Topp