Tilbudstråd

Jeg har ikke fått mail, men nå har babynestet lagt seg i Posten- appen!

Fikk i klarna at den er klar til å betales, det gjøres ikke føre den gjerne er gjort klar til sending! Så sendes vel i løpet av dagen :D
De reklamerer med rask levering da!

Kan tipse om disse! Store og tykke, perfekt til å legge i senga/babynest/vogn osv :D
Brukte disse til storesøster og kommer til å bruke de igjen nå! Helt fantastiske :D

Fått mail nå jeg og :cool14

Hei! Får ikke lagt den inn jeg?

Har du laget deg konto? Kan hende den bare funker om en er innlogget :dontknow lønner seg uansett å lage konto for da får en gratis frakt også!

Ja laget konto!
Men koden gikk imn rett etter jeg kommenterte her :hilarious:
Takk for tips junigruppa! Har en på 2,5 uker som skal få seg et babynest!

Så bra! :D åhh, gratulerer så mye ❤️ håper lille kommer til å like babynestet!

Ja laget konto!
Men koden gikk imn rett etter jeg kommenterte her :hilarious:
Takk for tips junigruppa! Har en på 2,5 uker som skal få seg et babynest!
Gratulerer :hello2 :love017

Oh! :D min er videresendt fra Oslo, så blir vel i morgen her også :-D håper før vi drar :)

Herregud, gleder meg som en unge til å få den :hilarious: er lism det "største" og nye kjøpet denne gangen :hilarious: babycall og tripp trapp har bi jo fra før, må bare ha en til:wacky:

Herregud, gleder meg som en unge til å få den :hilarious: er lism det "største" og nye kjøpet denne gangen :hilarious: babycall og tripp trapp har bi jo fra før, må bare ha en til:wacky:
Haha sjæl! Babycall unit ligger klar, og tripp trapp er klar for henting har bare ikke gadda henta den på posten :hilarious: :hilarious: Men lurer på om de legger pakken bare rett utforbi eller om den blir levert til posten:facepalm: må muligens dra på påskeferie litt senere enn antatt i morgen:hilarious:

Back
Topp