Tredjemann er her

Åh, kjære deg ❤️❤️ nå ble jeg oppriktig lei meg, vet så godt hvordan det er :sad010
Kan det være mindre konsentrert urin? Mindre fargestoff? Alt er så følsomt nå i starten
Nei, alle er tatt på morgenurin. Tviler på det. Drar og tar hCG-test nå. Ble rådet til å fortsette med duphaston til resultatene fra testene er klare.

Glem det. Det må være kjemisk... Skulle ikke sagt noe her inne. Alle lykkeønskninger gjør det ikke lettere...

Kan ev. be om hCG-måling, men skal spørre gynekolog om jeg bare kan slutte på Duphaston og gå videre...

Vis vedlegget 428591
Åh neimen åååh.. :sad010Jeg er så utrolig lei for det. Dette var vondt.

Nei, alle er tatt på morgenurin. Tviler på det. Drar og tar hCG-test nå. Ble rådet til å fortsette med duphaston til resultatene fra testene er klare.
Håper det bare er et problem med testene og at hCG i blod kan gi et bedre resultat ❤️ håper sånn for deg!!! ❤️

Håper det bare er et problem med testene og at hCG i blod kan gi et bedre resultat ❤️ håper sånn for deg!!! ❤️
Takk for det. Jeg velger å gråte og være forberedt på det aller verste. Har selvsagt googlet meg ihjel etter gladsaker om emnet, og de finnes jo, men jeg kan ikke klynge meg til det håpet. Jeg må være realistisk og få ut dritten.

Ellers begynner jeg å føle forakt overfor private gynekologer. Det kjennes ut som de bare vil ha pengene mine og driter i alt annet.

Takk for det. Jeg velger å gråte og være forberedt på det aller verste. Har selvsagt googlet meg ihjel etter gladsaker om emnet, og de finnes jo, men jeg kan ikke klynge meg til det håpet. Jeg må være realistisk og få ut dritten.

Ellers begynner jeg å føle forakt overfor private gynekologer. Det kjennes ut som de bare vil ha pengene mine og driter i alt annet.
Skjønner deg så godt, jeg tror jeg var i fornektelse leeenge med mine tester denne gangen. Orket ikke teste så mye og var bare forberedt på at denne prøvingen sikkert kom til å dra ut enda et år. Lettere å ikke håpe og være forberedt på det værste... Men har håp for at du også blir positivt overrasket denne gangen ❤️

Huff, ja det er nok desverre noen av dem der ute... Ikke akkurat det man trenger i en så emosjonell fase av livet :sorry: :Heartred

Føler meg ikke gravid lenger, og hormonkjøret i hodet og kroppen ser ut til å ha normalisert seg, så jeg er egentlig sikker på at det er/var en kjemisk graviditet. Føles meningsløst å utsette mensen en dag til bare for å vente på morgendagens hCG-måling, men må jo være heeeelt sikker. Gynekologen virket heller ikke overbevist.

Jaja, da vet jeg i hvert fall at vi fortsatt klarer å befrukte hverandre. Jeg vil begynne på ny runde igjen NÅ.

Føler meg ikke gravid lenger, og hormonkjøret i hodet og kroppen ser ut til å ha normalisert seg, så jeg er egentlig sikker på at det er/var en kjemisk graviditet. Føles meningsløst å utsette mensen en dag til bare for å vente på morgendagens hCG-måling, men må jo være heeeelt sikker. Gynekologen virket heller ikke overbevist.

Jaja, da vet jeg i hvert fall at vi fortsatt klarer å befrukte hverandre. Jeg vil begynne på ny runde igjen NÅ.
Har du tatt flere tester? Om de blir svakere, så kan du vel slutte med hjelpemedisinene?

Nei så trist!! :sorry: ❤️ håper den kommer straks og at EL kommer tidlig, krysser fingrene for at på neste runde sitter den ❤️

Ble så glad for å se positiv test.. og veldig lei meg over å se at det ikke gikk bra. Håper virkelig at du snart er gravid igjen :Heartred heier på deg!

Back
Topp