Så enig i det @Søskendrøm2022 sier! Håper så inderlig for deg 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tusen takk for gode ønskerTatt noen flere tester? Krysser alt jeg kan for deg. Rart hvor sterkt jeg ønsker at du og noen andre her inne som har prøvd så lenge, skal få deg til. Kjenner dere ikke, men tenker likevel mye på deg/dere og krysser fingrene alt jeg kan![]()
Ja, det er rart hvordan man ikke kjenner hverandre, men føler man kjenner hverandre litt likevel! Jeg følger også med noen her (har bl.a. fulgt med deg), og det er alltid hyggelig når det går bra

Tålmodighet, treng deg på! Her skal du motstand finne!
Nå er jeg så utålmodig etter å få en endelig avklaring. Har jo ikke troen på dette, så nå vil jeg egentlig bare ha en tydelig beskjed om at det ikke er noe liv der, og få en pille for å få ut eventuelle rester. Klar for å starte på nytt, og vil gjøre det NÅ! Hver dag føles bare som en utsettelse av ny prøveperiode.![]()
Venter fortsatt…Har du ikke fått svar på blodprøven enda? Tungt å vente så lenge, ingen time til tul enda heller? Klem til deg![]()

Huff, føler sånn med deg!Tålmodighet, treng deg på! Her skal du motstand finne!
Nå er jeg så utålmodig etter å få en endelig avklaring. Har jo ikke troen på dette, så nå vil jeg egentlig bare ha en tydelig beskjed om at det ikke er noe liv der, og få en pille for å få ut eventuelle rester. Klar for å starte på nytt, og vil gjøre det NÅ! Hver dag føles bare som en utsettelse av ny prøveperiode.![]()
Takk for tips! Regner med hCG-svaret kommer i dag, så håper jeg ikke får behov for tipseneHuff, føler sånn med deg!
Jeg har to forslag:
1) fortelle FL at testene synker i styrke, at du har spottet i 4/5 dager og mistenker MA. Fortell at dette tærer på psykisk og ønsker å undersøke liv og evt. sette igang medisinsk abort.
2) du ringer legevakt etter FL-kontoret har stengt og sier testene øker og synker, du har spottet i flere dager og at du har hatt smerter i hele dag slik at du blir tatt inn for en undersøkelse.
Jeg hadde sikkert vært så desperar i din situasjon at jeg hadde gjort en av de delene for å komme til bunns i saken.
Takk for tips! Regner med hCG-svaret kommer i dag, så håper jeg ikke får behov for tipseneEr bare så ulidelig nervepirrende å gå og vente på svaret.

Ring og mas, denne ventingen må føles helt forferdeligHerregud, så lang tid det skal ta å analysere en blodprøve![]()
Har sjekket fürst sikkert 100 ganger i dag allerede
![]()

Ring og spør? Eller ring legen? Er du sikker på at de bruker Fürst?Herregud, så lang tid det skal ta å analysere en blodprøve![]()
Har sjekket fürst sikkert 100 ganger i dag allerede
![]()
Ja, de bruker fürst, så tror dessverre ikke det er noe poeng i å mase på legen. Ser at prøven ligger inne på fürst, men står fortsatt som «under arbeid», som den har gjort siden fredag kveldRing og spør? Eller ring legen? Er du sikker på at de bruker Fürst?

Masse lykke til på ul!!Fortsatt ikke fått svar på hCG-prøven, men har heldigvis fått time til ultralyd i morgenDa får jeg forhåpentligvis endelig en troverdig tilstandsrapport!
![]()
Krysser fingre og tær for at alt er bra

Lykke til!Fortsatt ikke fått svar på hCG-prøven, men har heldigvis fått time til ultralyd i morgenDa får jeg forhåpentligvis endelig en troverdig tilstandsrapport!
![]()
Når er timen?