"Gammel", men håper fortsatt på barn

Så fine tester!! Du er gravid, dette skal gå veien :D gratulerer så mye igjen :love017

Hurra!! Gratulerer så mye :Heartred :Heartred Hvor mange dpo er du nå? Hva blir foreløpig termin?:shy:
Takk :shy: Altså, med alt dette surret med testene, så vet jeg sannelig ikke helt :scratch. I følge menstermin blir termin 21/10, og jeg er 4+5 i dag. Men i følge eggløsningstesten, er jeg 24 dpo i dag.

Gratulerer så masse!!! Du er GRAVID:joyful:
Håper virkelig spira sitter hele veien og at du klarer å være like positiv til din egen graviditet som du har vært til min:smiley-angelic003
Dette skal gå bra!

Å Irrgrønn, jeg ble så glad nå at jeg ikke har ord! Hurra!! :talk017
Gleder meg til å følge deg på veien mot å bli mamma! Du har såå mye fint å se fram til :love017

Gratulerer så masse!!! Du er GRAVID:joyful:
Håper virkelig spira sitter hele veien og at du klarer å være like positiv til din egen graviditet som du har vært til min:smiley-angelic003
Dette skal gå bra!
Hahaha, ja, der beit jeg meg selv i halen :facepalm::p Det er så mye lettere å være positiv til andre enn til selg selv ;) Men ja, jeg håper dette sitter hele veien for oss begge to!

Dette er bare så fantastisk! :Heartred Krysser alt jeg har for at denne lille spiren sitter helt til termin. Gratulerer så masse! :love7

Å herregud! Så fantastisk!! GRATULERER så masse kjære, kjære Irrgrønn!
Jeg beklager at jeg ikke har skrevet så mye her inne på en stund, jeg har fulgt deg fra sidelinjen og tenkt på deg ofte. Har sjekket inn her for å se hvordan det gikk innimellom, det er bare deg jeg følger her inne på forumet nå.
Jeg har hele tiden ønsket så hjertelig for deg at dette skulle gå bra og gå veien! Jeg tror hjertet mitt hoppet over et slag når jeg nå leste den første posten din fra søndag hvor du skrev at du var gravid, og ble enda mer spent og lykkelig når de neste positive testene dine kom!!!

:wav:blob9:smiley-bounce016

Jeg tenker at du ikke skal tenke så nøye på om testene var tidlig/sent positive osv. Det gjør deg bare mer stresset og forvirret. Tenk heller at PR nå så ER DU gravid og at dette skal gå veien! Tenk positivt, slik du har vært så flink til tidligere! Jeg forstår så godt frykten din, jeg var supernervøs før min første UL, men du har flere ting du kan gjøre før du kommer dit!

Kan jeg spørre om du vurderer å prøve en clearblue-test? Jeg vet at de er dyre (de som jeg har på mitt profilbilde), men jeg har ikke erfaring med disse graviditetstestene som du viser. Jeg har kun prøvd de som jeg har på bildet, og fikk jo også sjokk når de var positiv (og jeg var 7 uker på vei) for jeg hadde jo virkelig ikke peiling på det - jeg ventet jo på neste mens og neste prøveperiode og testet bare fordi jeg ble utålmodig, lol. En clearblue test kan jo også fortelle deg ca. hvor mange uker du er på vei. Og det er så utrolig deilig å se det + tegnet!

Jeg dro også til legen to dager etter positiv test og fikk bekreftet hcg, og det var den beste bekreftelsen jeg kunne få på at jeg var gravid, så jeg krysser fingrene mine og alt jeg har og ønsker deg masse lykke til! Håper du drar til legen slik at du slipper å lure mer ;)

HURRA!!! Denne gangen er det din tur!! Jeg er så utrolig glad på dine vegne!

Å herregud! Så fantastisk!! GRATULERER så masse kjære, kjære Irrgrønn!
Jeg beklager at jeg ikke har skrevet så mye her inne på en stund, jeg har fulgt deg fra sidelinjen og tenkt på deg ofte. Har sjekket inn her for å se hvordan det gikk innimellom, det er bare deg jeg følger her inne på forumet nå.
Jeg har hele tiden ønsket så hjertelig for deg at dette skulle gå bra og gå veien! Jeg tror hjertet mitt hoppet over et slag når jeg nå leste den første posten din fra søndag hvor du skrev at du var gravid, og ble enda mer spent og lykkelig når de neste positive testene dine kom!!!

:wav:blob9:smiley-bounce016

Jeg tenker at du ikke skal tenke så nøye på om testene var tidlig/sent positive osv. Det gjør deg bare mer stresset og forvirret. Tenk heller at PR nå så ER DU gravid og at dette skal gå veien! Tenk positivt, slik du har vært så flink til tidligere! Jeg forstår så godt frykten din, jeg var supernervøs før min første UL, men du har flere ting du kan gjøre før du kommer dit!

Kan jeg spørre om du vurderer å prøve en clearblue-test? Jeg vet at de er dyre (de som jeg har på mitt profilbilde), men jeg har ikke erfaring med disse graviditetstestene som du viser. Jeg har kun prøvd de som jeg har på bildet, og fikk jo også sjokk når de var positiv (og jeg var 7 uker på vei) for jeg hadde jo virkelig ikke peiling på det - jeg ventet jo på neste mens og neste prøveperiode og testet bare fordi jeg ble utålmodig, lol. En clearblue test kan jo også fortelle deg ca. hvor mange uker du er på vei. Og det er så utrolig deilig å se det + tegnet!

Jeg dro også til legen to dager etter positiv test og fikk bekreftet hcg, og det var den beste bekreftelsen jeg kunne få på at jeg var gravid, så jeg krysser fingrene mine og alt jeg har og ønsker deg masse lykke til! Håper du drar til legen slik at du slipper å lure mer ;)

HURRA!!! Denne gangen er det din tur!! Jeg er så utrolig glad på dine vegne!
Tusen takk for støtten, fine Teovina :love2 Men du trenger aldeles ikke beklage for ikke å ha gitt så mye lyd fra deg! Du har jo ingen plikt til å følge meg opp;) Men veldig hyggelig at du titter innom, da!

Har et par digitale ClearBlue liggende, men ville spare dem litt. Men fyrte av en nå! Nytt innlegg kommer straks!

Tusen takk for støtten, fine Teovina :love2 Men du trenger aldeles ikke beklage for ikke å ha gitt så mye lyd fra deg! Du har jo ingen plikt til å følge meg opp;) Men veldig hyggelig at du titter innom, da!

Har et par digitale ClearBlue liggende, men ville spare dem litt. Men fyrte av en nå! Nytt innlegg kommer straks!

Venter i spenning!

Og der slo realiteten inn

Hadde egentlig tenkt til å vente med neste test til i morgen, men fikk et akutt tilfelle av testetrang. Tenkte at jeg kunne starte med å se hvordan urinen var, og så teste hvis jeg følte den var konsentrert nok. Og det syntes jeg den var.

Og vips, så slo drømmebobla sprekker. Jeg synes både easy@home-testen og babyplan var svakere enn på morgenen i går. Babyplan-testen så litt defekt ut, med litt ujevn fargefordeling. Tok en derfor en til, som også viste seg å bli litt ujevn. Men selv om begge disse skulle ha en defekt, så lover det uansett ikke bra at easy@home-testen også var svakere. Og med tanke på hvilket nivå hCGen burde vært på nå, så skulle ikke en anelse ulik urinkonsentrasjon mellom i går og i dag ha så mye å si, når begge var konsentrerte og jeg er halvannet døgn etter forrige test. Om ikke annet, burde den vært like sterk. Så herfra går nok ting nedover, er jeg redd.

Jeg fyrte likevel av en ClareBlue digital, bare for moroskyld. Den viste gravid 2-3 uker, så det er i det minste gøy å ha kommet så langt, for første gang i mitt liv. Så får jeg håpe at jeg slår rekorden ved neste graviditet, som jeg selvsagt håper blir neste syklus ;)

Da er det bare å håpe at kroppen rydder opp selv så fort som mulig. Jeg venter likevel noen dager før jeg slutter med progesterontilskudd og blodfortynnende (som jeg startet på ved positiv test), i tilfelle det likevel skulle fortsette å utvikle seg.

Jeg visste jo egentlig at det var for godt til å være sant. Alt hadde passet så superbra med en baby i oktober 2024. Men det ser det altså ikke ut til å bli, likevel. Og akkurat i det jeg var klar til å melde meg inn i skjult forum for oktober :shifty:

Vedlegg

• IMG_6990.jpeg
    IMG_6990.jpeg
    588,9 KB · Visninger: 139
  • IMG_6989.jpeg
    IMG_6989.jpeg
    781,8 KB · Visninger: 138
Jeg er ikke klar til å slippe håpet helt enda, beundrer virkelig hvordan du håndterer dette :Heartpink Tenker du å se an hvordan det utvikler seg, eller tenker du måle hcg/tidlig ul likevel?
Hvis det dog ikke går til oktober nå, så krysser jeg fingra for at kroppen pusser opp i boligen og gjør det enda bedre til neste, for den skal bo der leeenge!
Også slenger jeg med en klem, og med håp!

Enig med Lil Sol, vi håper fortsatt! :Heartred Men husk at vi er på samme side alle sammen uansett, går ikke dette veien så støtter vi deg videre uansett.

Krysser fingrene og sender gode tanker!

Jeg er ikke klar til å slippe håpet helt enda, beundrer virkelig hvordan du håndterer dette :Heartpink Tenker du å se an hvordan det utvikler seg, eller tenker du måle hcg/tidlig ul likevel?
Hvis det dog ikke går til oktober nå, så krysser jeg fingra for at kroppen pusser opp i boligen og gjør det enda bedre til neste, for den skal bo der leeenge!
Også slenger jeg med en klem, og med håp!
Enig med Lil Sol, vi håper fortsatt! :Heartred Men husk at vi er på samme side alle sammen uansett, går ikke dette veien så støtter vi deg videre uansett.

Krysser fingrene og sender gode tanker!
Så gode dere er :Heartred

Hvis testene fortsetter å synke, så tenker jeg at jeg dropper lege og ultralyd, med mindre kroppen ikke skulle komme til å rydde opp selv. Tenker jeg kanskje tester igjen på lørdag for å sjekke hvordan det ligger an da. Forholder meg selvfølgelig som gravid i mellomtiden, bare sånn i tilfelle :shy:

Back
Topp