Et ønske om at tre skal bli fire <3

:sad010:sad010:sad010

Vær så snill, kjære kroppen! La det bli baby :sad010❤️

IMG_1666.jpeg
 
Så spennende!!
 
Tusen takk!! I følge menstermin er jeg 3+6 i dag og IKM i morgen, så håper bare de er sterke nok… Krysser alt jeg har for at den sitter :smiley-angelic001 ❤️
Samme som meg!! :excited001
 
Dagens tester, 3+6(?). De er hvertfall ikke noe svakere enn de var i går, så jeg håper sånn at dette kan gå veien ❤️
På siste bilde er de to nederste testene fra i dag. Er helt i sjokk fremdeles jeg :shy:

IMG_1668.jpeg


IMG_1669.jpeg
 
❤️ 4+0

Usikker på når EL var fordi jeg ikke testa og ble så overraska over plutselig positiv test, at jeg bare bestemte meg for å plotte inn siste mens og syklus på 28 dager for å få en ca termin. Så da skal jeg være rundt 4+0 i dag.

Dagens test:
IMG_1674.jpeg


Gårsdagen:
IMG_1668.jpeg


Ser ut som det stiger, så må bare krysse alt for at det fortsetter sånn :smiley-angelic001

Føles som jeg har et stramt belte rundt livmora og er veldig trøtt. Sjokolade og tacokjøttet smakte annerledes i går:arghh: så føler meg egentlig gravid nå…
 
❤️ 4+2

Testene stiger fint og i dag fikk jeg 2-3 på clearblue digital også! Begynner å tro på at dette kan gå fint. Begynner å føle meg veldig gravid nå også, håper bare jeg klarer å skjule det en god stund til :bag:

Er uggen og kvalm i bølger gjennom hele dagen. Spesielt om jeg er sulten eller når jeg blir veldig trøtt(og sulten) på kvelden. Puppene begynner å bli ømme og sjokolade smaker rart. Jeg våkner mange ganger om natten og er lys våken, akkurat sånn her var det sist også. Og så er jeg trøtt og så oppblåst at en skulle tro jeg var 4 mnd på vei og ikke 4 uker :hilarious:
IMG_1696.jpeg
 
Back
Topp