Har dere fortalt til noen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Min søster fikk vite det tidlig, og i helga fikk storesøsknene (tenåringer) vite det med varierende reaksjoner
Også svigers fikk vite det idag, og svigermor begynte allerede å glede seg til (og planlegge) første jula, 2-årsdagen, barnehagestart osv
Kun en venninne som visste om prosessen vi var i, hun har nok sagt det til mannen men de holder begge tett. Ellers kommer vi til å vente med å dele med familie til etter OTUL og NIPT.Har dere fortalt til noen?

Er en del i familien som vet og mannen har også sagt til noen venner. Men tenker det ikke gjør noe sånn sett. Skulle det ikke gå bra er det nesten bedre at folk vet, så man har forståelse for at ting er vondt
Nå kjenner jeg nesten på at det er enda vanskeligere å holde seg til resten, tror jeg må låse meg selv inne de to neste mnd!
Har ikke blitt kvalm ennå, men når kvalmen starter kommer jeg nok til å tenke mye på at jeg er gravid! Jeg begynner nok å fortelle det i situasjoner hvor det føles naturlig fra uke 6-7. Har fortalt det tidlig med alle tre. Går det galt synes jeg det er bedre at noen vet så de kan forstå hvorfor jeg har det kjipt.