Máire29
Forelsket i forumet
Jeg ble overraskende gravid etter 2.5 år med prøving.
Jeg hadde opprinnelig sluttet å snuse, men gikk selvfølgelig på en smell etter gjentatte avbrutte innsett (ivf).
Jeg har allerede gått fra 24 snus om dagen til 6. Skulle jo ønske at jeg fikk til å slutte på dagen. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å distrahere meg når suget er på sitt værste? Bruker allerede nikotinfri snus og tygger tyggis til den store gullmedaljen. Men tyggis gir meg veldig halsbrann.
Jeg hadde opprinnelig sluttet å snuse, men gikk selvfølgelig på en smell etter gjentatte avbrutte innsett (ivf).Jeg har allerede gått fra 24 snus om dagen til 6. Skulle jo ønske at jeg fikk til å slutte på dagen. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å distrahere meg når suget er på sitt værste? Bruker allerede nikotinfri snus og tygger tyggis til den store gullmedaljen. Men tyggis gir meg veldig halsbrann.

Jeg trodde helt ærlig at jeg skulle få til cold turkey dersom jeg noen sinne skulle bli gravid. Hadde kjøpt inn nikotinplaster for å avslutte før jeg skulle i nytt forsøk i august. Jeg har kart å slutte før. Men det har jo vært med ørten hjelpemidler. 
På jobb hadde jeg ikke med meg snus, og det gikk bra. Hjemme telte jeg timene til jeg kunne snuse igjen, så det som funket best til slutt var å kaste alt. Kan anbefale rå gulerot og kålrabi når du får lyst på noe
Så det som normalt ville holdt en halv uke holder jo plutselig veldig mye lenger når man plutselig bare snuser 1/3 av det jeg vanligvis gjør. Jeg burde kaste, men jeg har ocd hvor en av tingene gjør det ekstremt vanskelig å kaste ting man har brukt penger på. Liksom at noe fælt kommer til å skje når jeg kaster disse.
Skulle ønske jeg hadde noen i nærheten som jeg kunne donert de til i stedet. Men alle snuserne er på ferie
kan det funke å skylle de ned i do i stedet for, eller går det på ett ut? Har du igjen mye snus? Det er nok bedre å slutte helt så tidlig som mulig, så hvis du ikke har igjen mye snus kan du jo sikkert bare snuse det opp?