Krysser fingrene for deg til neste ppJeg kan settes på TR, ny prøving i midten av juli. Masse lykke til videre alle sammenHåper spiren til dere som har fått positiv test holder seg til mål
![]()
Tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg til neste ppJeg kan settes på TR, ny prøving i midten av juli. Masse lykke til videre alle sammenHåper spiren til dere som har fått positiv test holder seg til mål
![]()
Tusen takk
Okei.. lykke til neste ppKan settes på TR. Blenda test i dag- og stoppet progesteron, så da kommer nok TR straks.
Lykke til videre til dere andre og gratulerer til alle med positiv test![]()
krysser fingrene. Tusen takk
ÅåhDa kan jeg settes på gravid @Cowgirl
Trur fortsatt ikke helt på at jeg er gravid(kvalmen minner meg på det), men er nok en forsvarsmekanisme pga. det som skjedde sist. Blir iallfall å ta tidlig ultralyd denne gangen, så jeg slipper å gå helt til uke 12 som sist![]()
så koselig!!
Fastlege eller jordmor? Får man UL i uke 12 og 19? Hvis man vil ha TUL må man kontakte noen privat?
TakkÅåhså koselig!!
Tenkte jeg skulle ta en sånn test selv snart. Driver med strimmeltesting nå for å se at streken holder seg sterk. Redd for kjemisk.
Hvor henvender man seg egentlig nå (hvis spiren sitter)? Spør egentlig dere alle, eller dere med erfaringFastlege eller jordmor? Får man UL i uke 12 og 19? Hvis man vil ha TUL må man kontakte noen privat?
Jeg er så blank![]()
Ja har gjort det samme nå, men har fått streng beskjed av en venninne at nå er det lov til å stresse ned JIPPI!!! Endelig noen å sette på gravidDa kan jeg settes på gravid @Cowgirl
Trur fortsatt ikke helt på at jeg er gravid(kvalmen minner meg på det), men er nok en forsvarsmekanisme pga. det som skjedde sist. Blir iallfall å ta tidlig ultralyd denne gangen, så jeg slipper å gå helt til uke 12 som sist![]()
WOW! For en behandling!! Jeg hadde heller ikke gått tilbake til han, fysj!TakkJa har gjort det samme nå, men har fått streng beskjed av en venninne at nå er det lov til å stresse ned
Man bestemmer selv om man vil gå til jordmor/fastlege eller kombinere
Fikk første time til jordmor i uke 8 sist , ringte rundt uke 6 tror jeg.
kommer ikke til å gå til lege, pga. fastlegen min gjorde meg traumatisert sist. Kom inn med kramper i uke 12. To menn sto å så på utvendig ultralyd, humret og sa at jeg umulig kunne være i uke 12. Ba om hendvisning til sykehuset, men de mente det var unødvendig. Endte med at jeg måtte oppsøke privat gyn samme dag, som så at jeg var i uke 12 men fostersekken var tom. Og så sykehuset. Så jeg har satt meg på venteliste på annen fastlege for å si det sånn.
Men heldigvis så er det fåtallet som er sånn håper jeg
Tidlig ultralyd (før uke 12) bestiller du privat selv, uke 12/19 får du! Jordmor eller fastlege sender henvisning til sykehuset
Vi elsker tester her inne, så det er bare å deleÅåhså koselig!!
Tenkte jeg skulle ta en sånn test selv snart. Driver med strimmeltesting nå for å se at streken holder seg sterk. Redd for kjemisk.
Hvor henvender man seg egentlig nå (hvis spiren sitter)? Spør egentlig dere alle, eller dere med erfaringFastlege eller jordmor? Får man UL i uke 12 og 19? Hvis man vil ha TUL må man kontakte noen privat?
Jeg er så blank![]()
Jeg kontakter jordmor når den tid kommer. Føler de har bedre tid enn legene. Gikk til legen de gangene jordmor var borte/ferie og det gikk fint.Ååhså koselig!!
Jeg er så blank![]()
Så kjedelig å være i limboHer tror jeg syklusen min er tullete eller så slapp det ikke noe egg på ELDpo 16 og blenda tester. Tidligere hatt syklus på 28 dager siste halvåret..
Når tester du?Litt deppa i dag... føler ikke det har klaffet denne gang heller, har omtrent de samme symptomene så forrige pp. Og nå ser det ut som jeg skal på ferie uten mannen rundt neste el, så da blir det ikke april-baby.
Baby i mai-september blir ikke så populært hos mannen pga jobbingen hans... også begynner tankene å spinne: de 2 andre satt med en gang, kanskje jeg er for gammel? Kanskje vi bare burde gi opp??
Blææ, måtte bare lufte det ut![]()

Det er indet minste bra ja! Takk, du ogDa kan jeg skrives på TR og kan idet minste feire at det BLE sluppet et egg så da kan jeg gå inn i ny PP med litt mer håp.
Lykke til alle sammen![]()

TakkJIPPI!!! Endelig noen å sette på gravid![]()
Veldig fin test! Nå håper jeg du klarer å slappe av og la det synke innhåper denne spire sitter hele veien og at du får ett fint svangerskap
![]()

har heldigvis en samboer som tar alt med knusende ro, han var helt sikker på at vi kom til å bli gravide igjen på nytt ved første mulighet og han

Ja helt forferdeligWOW! For en behandling!! Jeg hadde heller ikke gått tilbake til han, fysj!
Håper du finner en fin jordmor istede![]()
Jaa, det var det da… å bare kunne stole på testene. Det hele føles så surrealistisk! Tok en digital CB som viste «gravid» i går og en CB som viste kryss i dag. Mulig jeg slår til med en CB som viser uker i morgenTakkJa har gjort det samme nå, men har fått streng beskjed av en venninne at nå er det lov til å stresse ned
Man bestemmer selv om man vil gå til jordmor/fastlege eller kombinere
Fikk første time til jordmor i uke 8 sist , ringte rundt uke 6 tror jeg.
kommer ikke til å gå til lege, pga. fastlegen min gjorde meg traumatisert sist. Kom inn med kramper i uke 12. To menn sto å så på utvendig ultralyd, humret og sa at jeg umulig kunne være i uke 12. Ba om hendvisning til sykehuset, men de mente det var unødvendig. Endte med at jeg måtte oppsøke privat gyn samme dag, som så at jeg var i uke 12 men fostersekken var tom. Og så sykehuset. Så jeg har satt meg på venteliste på annen fastlege for å si det sånn.
Men heldigvis så er det fåtallet som er sånn håper jeg
Tidlig ultralyd (før uke 12) bestiller du privat selv, uke 12/19 får du! Jordmor eller fastlege sender henvisning til sykehuset

Haha, ja. Kan dele bildene fra i går og i dag. Tar ny CB i morgen som viser uker. Eller kanskje senere i dagVi elsker tester her inne, så det er bare å dele
Gleder meg til å sette deg også på gravid!
Jeg kommer til å kontakte jordmor i uke 5/6 ca, planen er å kun gå til jordmor. Men bestiller nok time til legen til uke 12 for blordprøver.
Man får tildlig ordinær ul i uke 11-13 og en ordinær ul i uke 18-20. Ellers må du gå privat, ja![]()
mulig jeg hører med legen om hva jeg bør gjøre framover, samt bestille TUL.Takk for at du delerJeg kontakter jordmor når den tid kommer. Føler de har bedre tid enn legene. Gikk til legen de gangene jordmor var borte/ferie og det gikk fint.
Det er nytt for meg at vi nå kan få UL i uke 12 så aner ikke hvordan det fungerer. Jeg fikk ikke time hos jordmor før uke 14 sist gang.
TUL er privat ja, men finnes unntak som risikosvangerskap, tidligere aborter etc, da tror jeg det kan fås gjennom det offentlige
mulig jeg starter hos fastlegen, slik at hun kan informere meg litt. Kanskje jeg føler meg tryggere etterpå om hvor jeg ønsker oppfølging.
Er du begynt å bli litt kvalm allerede nå?Ja helt forferdelig
Brukte heldigvis en sist som var super, men måtte sykmeldes 50% sist pga. heftig kvalme og det kan jo ikke jordmor gjøre. Vurderer å dra til priv. lege hvis jeg blir like dårlig igjen