Når kom deres barn i forhold til termindato?

Så mange her som fødte før termin. Mener å huske at jeg leste da jeg gikk med første at 70% av førstegangs gikk over tiden. Mannen brukte i hvert fall det som unnskyldning for å ikke pakke ferdig fødebagen sist - og det ble litt stress da vannet plutselig gikk :p
Haha, så det litt for meg :hilarious: men stusser veldig på at så og si alle her har fått før termin. Er min første, og har jo holdt fast på det du sier her. Du går som regel over med den første. Får kanskje begynne å tenke litt på den fødebagen da:hilarious:

• Liker
Reactions: HCS
Haha, så det litt for meg :hilarious: men stusser veldig på at så og si alle her har fått før termin. Er min første, og har jo holdt fast på det du sier her. Du går som regel over med den første. Får kanskje begynne å tenke litt på den fødebagen da:hilarious:
Ja, greit å ikke bli tatt heeeeelt på senga liksom :hilarious:

Sniker litt fra august (men har ks i juli)

Nr 1, 2 dager før termin
Nr 2, 11 dager før termin
Nr 3, siste «mulighet» vil bli 16 dager før så får vi se om man går så langt :)

Nr 1: 4 dager over
Nr 2: 7 dager over
Nr 3: 12 dager over...
Så med andre ord; jeg er ikke spessielt overbevist om å få Juli barn nå, med termin 30 Juli..:nailbiting:

Nr 1: 4 dager over
Nr 2: 7 dager over
Nr 3: 12 dager over...
Så med andre ord; jeg er ikke spessielt overbevist om å få Juli barn nå, med termin 30 Juli..:nailbiting:

Høres ut som du må belage deg på augustbarn, ja! Men vet jo aldri, kan jo være at du plutselig får før denne gang!

Sniker litt fra august (men har ks i juli)

Nr 1, 2 dager før termin
Nr 2, 11 dager før termin
Nr 3, siste «mulighet» vil bli 16 dager før så får vi se om man går så langt :)

Med ks i juli, kan du jo gjerne sette deg opp på terminlisten og holde oss med selskap her! ❤️
En fot inne begge steder :D

Det kan jeg jo faktisk ja! Ikke tenkt på det :laughing025

Jeg sniker litt overalt, så synes nesten det var litt kjedelig å ha termin midt i denne gang. :p Jeg føder jo med sånn 90% sannsynlighet i juli uansett om jeg føder litt før termin eller om jeg går over :p

Jeg sniker litt overalt, så synes nesten det var litt kjedelig å ha termin midt i denne gang. :p Jeg føder jo med sånn 90% sannsynlighet i juli uansett om jeg føder litt før termin eller om jeg går over :p
Hehe, ja enig i den :p bruker å snike litt her og der, men sjelden jeg skriver noe :wacky: juli er trygg mnd for deg da❤️
Selv har jeg bursdag 23 juli, men det er datoen føde-avd stenger her, hvis ikke hadde det høyst sannsynlig blitt min ks dato:laughing025:nailbiting: så litt «glad» vi har fått dato 4 dager før ❤️

Hehe, ja enig i den :p bruker å snike litt her og der, men sjelden jeg skriver noe :wacky: juli er trygg mnd for deg da❤️
Selv har jeg bursdag 23 juli, men det er datoen føde-avd stenger her, hvis ikke hadde det høyst sannsynlig blitt min ks dato:laughing025:nailbiting: så litt «glad» vi har fått dato 4 dager før ❤️

Haha, finner lillafrosk spredt utover hele forumet her, for jeg blander meg inn i alle forumene :bag:
Vel, utenom mistet-forumet, for jeg føler at det er litt sårt å uttale seg på når man ikke har vært borti det..
Men omtrent alle andre steder, hvis jeg finner noe relevant å kommentere... :P

Her er nærmeste føde stengt 26.06-24.07. dvs fra jeg er 37+1 til jeg er 41+1. Så mest sannsynlig må jeg til et annet sykehus.. ><

Min kom i uke 37+4, så 20 dager før termin. Kjenner jeg er veldig innstilt på at nestemann her kommer før tiden også. :p

Høres ut som du må belage deg på augustbarn, ja! Men vet jo aldri, kan jo være at du plutselig får før denne gang!
Hadde vært fint å oppleve å få FØR termin en ganf også, å kjenner det hadde vært veeldig greit denne gangen......:nailbiting:
Begynner å bli lei nå, av dårlig form å en kropp som ikke fungerer som jeg ønsker..

Hadde vært fint å oppleve å få FØR termin en ganf også, å kjenner det hadde vært veeldig greit denne gangen......:nailbiting:
Begynner å bli lei nå, av dårlig form å en kropp som ikke fungerer som jeg ønsker..

Mine er født all over the place, så jeg kan strengt tatt føde "når som helst" de neste 7-8 ukene :bag: håper jo hun holder seg inne til hun er ferdig først, da. Men.

Første kom 7 dager over termin! Gjorde meg egentlig ingenting å gå over da jeg var «frisk», bortsett fra at jeg fikk korona på termindatoen :dead: Håper jeg føder rundt termin denne gangen også og vertfall ikke mye før da vi er i en flytteprosess + selger huset! 35 dager til termin og enda mye å gjøre.. fødebaggen er heller ikke pakket..

Første kom 7 dager over termin! Gjorde meg egentlig ingenting å gå over da jeg var «frisk», bortsett fra at jeg fikk korona på termindatoen :dead: Håper jeg føder rundt termin denne gangen også og vertfall ikke mye før da vi er i en flytteprosess + selger huset! 35 dager til termin og enda mye å gjøre.. fødebaggen er heller ikke pakket..

Væ.. Tøft gjort å styre med sånt så nærme termin! Masse lykke til ☺️

Nummer 1 og nummer 2 kom en uke før..
Nummer 3 kom en dag over termin :)
Veldig spent på nummer 4 nå:cool:

Back
Topp