Mener vi må ha 5000 innlegg for å ha skjult forum(?)Kan være jeg som er treg her, men hva mener du med det?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener vi må ha 5000 innlegg for å ha skjult forum(?)Kan være jeg som er treg her, men hva mener du med det?![]()

Tar med sambuaren min litt seinare, for å ordne med papir om farskap sida vi ikkje e gift. Jordmor bruker å fortelle om detteHei,
Kjapt spørsmål; tar dere med mann/barnefar på førstegangskontroll hos JM? Jeg skal i uke 8, om ingenting skjer i mellomtiden, da de ikke tok inn før. De var visst «ingenting å sjekke før uke 8».
Jeg har egentlig sagt at han ikke trenger å ta fri siden jeg rekne med det er mest kostholdsråd og papirarbeid, men er det mulig jeg snyter han for noe? Jeg aner jo ikke om det er liv laget eller hva de sjekker på denne første kontrollen
Hva tenker dere?
Tenkte det samme, kan ikke se behovet for at han er der i første omgang, men vi må ha en farskapserklærieg her ogsåTar med sambuaren min litt seinare, for å ordne med papir om farskap sida vi ikkje e gift. Jordmor bruker å fortelle om dette![]()
Første svangerskap så tok jeg med mannen på alle kontroller. Syns det var viktig at han fikk samme info som meg samt at han ble litt involvert. Men på den tiden satt han på hjemmekontor fordi det var under corona så da var det ikke noe stress for han.Hei,
Kjapt spørsmål; tar dere med mann/barnefar på førstegangskontroll hos JM? Jeg skal i uke 8, om ingenting skjer i mellomtiden, da de ikke tok inn før. De var visst «ingenting å sjekke før uke 8».
Jeg har egentlig sagt at han ikke trenger å ta fri siden jeg rekne med det er mest kostholdsråd og papirarbeid, men er det mulig jeg snyter han for noe? Jeg aner jo ikke om det er liv laget eller hva de sjekker på denne første kontrollen
Hva tenker dere?
Jeg er gravid for første gang. Jeg var hos fastlegen min på torsdag, da var jeg bare 4+3. Men min samboer var med. Det var veldig fint.Hei,
Hva tenker dere?
Farskapserklæring fikser ein på nettTenkte det samme, kan ikke se behovet for at han er der i første omgang, men vi må ha en farskapserklærieg her ogsåHar en tidlig UL planlagt til 10+4 om alt går bra, så han får bli med da

Åå kan en det nå? Så greit!Farskapserklæring fikser ein på nett![]()
Korona gjorde litt framgong derÅå kan en det nå? Så greit!

AhKorona gjorde litt framgong der![]()
Masse lykke til!Har time til ultralyd om 35 min! Har vært spent i flere dager, men nå er jeg skikkelig nervøs. Frykter å få samme beskjed som forrige gangeller enda verre, graviditet utenfor livmor siden egglederne er tette!
Håper virkelig du får en god nyhet!Masse lykke til! Krysser fingrene for degHar time til ultralyd om 35 min! Har vært spent i flere dager, men nå er jeg skikkelig nervøs. Frykter å få samme beskjed som forrige gangeller enda verre, graviditet utenfor livmor siden egglederne er tette!

det kan være fint for å snakke litt om følelser, forventninger, ønsker fremover og slikt. JM bruker å ha mye mer tid til sånt enn leger. Så om han ikke får vært med på denne timen til jordmor kan det være greit å ha han med på en senere time.Hei,
Hva tenker dere?
Lykke til, håper du kommer med positiv oppdateringHar time til ultralyd om 35 min! Har vært spent i flere dager, men nå er jeg skikkelig nervøs. Frykter å få samme beskjed som forrige gangeller enda verre, graviditet utenfor livmor siden egglederne er tette!
Åh? Når eg fikk i 2020 (november) så var sambuaren med til jordmor for å ordne dette. Men helt greit at det blir enklare på nettFarskapserklæring fikser ein på nett![]()