Ikm uke 17 ☆

Tusen takk! Klarer ikke helt tro på det enda, men vi får bare se hva de neste dagene viser:Heartred Så nettopp at du har fått tr, det var kjedelig, håper det snart klaffer for deg (kjenner til at man blir litt stresset når man er bortskjemt med å bli gravid raskt):Heartred
Det vil jeg tro, for en lykke :love017
Ja, det er kjedelig med tr, men samtidig føler jeg meg "lettet", sikkert for jeg har vært så spent å telt dager de siste 2 ukene, nå kan jeg slappe av i 2 uker :hilarious:

Når ble du gravid sist og hvilken pp er du i nå? :)

Det vil jeg tro, for en lykke :love017
Ja, det er kjedelig med tr, men samtidig føler jeg meg "lettet", sikkert for jeg har vært så spent å telt dager de siste 2 ukene, nå kan jeg slappe av i 2 uker :hilarious:

Når ble du gravid sist og hvilken pp er du i nå? :)
Ja, alltid litt merkelig deilig når man i alle fall kan begynne på nytt! Krysser fingrene! Ble gravid med nr 1 etter 4PP (men første PP jeg faktisk testet etter EL, som nok var litt senere enn jeg hadde trodd de første 3 PP). Så gravid i PP1 med nr 2. Dette er PP3, så er absolutt heldig (hvis det virkelig stemmer og holder).:)

Jeg ble vekket av tr i natt..
kjekt å se at kroppen fungerer, og at syklusen ble kortere enn sist! Nå var den på 31 dager, har hatt på 28 tidligere. Så nå er jeg usikker på hvilken ikm gruppe jeg skal melde meg inn i, uke 21 eller 22 :depressed:

Lykke til alle dere gravide, måtte det bli terminspirer ❤️
Og lykke til dere som går videre i prøvingen, kanskje snakkes vi i ny ikm gruppe? Håper dette blir vår pp❤️

Takk for råd og snakkis gjennom denne pp'en, alltid koselig :love017
Å så kjedelig!!! Møkka TR :hungover: neste pp - da sitter ho:Heartbigred

Jeg ble vekket av tr i natt..
kjekt å se at kroppen fungerer, og at syklusen ble kortere enn sist! Nå var den på 31 dager, har hatt på 28 tidligere. Så nå er jeg usikker på hvilken ikm gruppe jeg skal melde meg inn i, uke 21 eller 22 :depressed:

Lykke til alle dere gravide, måtte det bli terminspirer ❤️
Og lykke til dere som går videre i prøvingen, kanskje snakkes vi i ny ikm gruppe? Håper dette blir vår pp❤️

Takk for råd og snakkis gjennom denne pp'en, alltid koselig :love017

Åh du og :depressed:

Men da ligger vi i det minste helt likt vi nå da!
Jeg og har litt lange sykluser etter MA. Denne ble på 32 dager.. så jeg er også usikker på om jeg havner i ikm gruppe 21 eller 22 :p

Håper for oss for neste runde!
Jeg er (eller var..) og bortskjemt med å bli fort gravid..
Barn nr 1 satt på minipillen
Barn nr 2 satt på første forsøk bare to uker etter at jeg tok ut spiral uten mens imellom.
Da vi prøvde på barn nr 3 ble jeg gravid i PP 2, men mistet. Så hadde jeg en kjemisk tror jeg før jeg ble gravid igjen som holdt til termin.
Begynte å prøve på barn nr 4 og den satt på første forsøk igjen, men da mistet vi i uke 11 etter å ha sett at alt var fint i uke 8.
Nå begynner vi på PP 5 ette MA’en.. :arghh:

Så kjenner liksom det florerer tusen tanker om det er noe galt osv. osv…
Men håper det går for oss alle snart!❤️

Last edited:
Nesten ikke vist meg her siden begynnelsen av syklus, har vært en hektisk måned og det har egentlig vært deilig å ikke tenke for mye på symptomer osv. Men fikk smilefjes på eggløsningstest 16.04., så antar kanskje EL 17.04. (Ikke hatt sikre EL-symptomer.) Er i så fall 11 dpo i dag, og siden jeg har kjent på bittelitt av de samme symptomene som ved graviditet de siste par dagene, tok jeg denne i morges med ganske tydelig rosa strek:nailbiting: Ble litt satt ut, har bare tenkt det ikke ble noe denne syklusen, men ble veldig glad og håper det kan sitte…Vis vedlegget 404339:smiley-angelic001:Heartred
Gratulerer :love017

Skal du ha ny time med lege/gynekolog? Håper virkelig du slipper å tenke noe mer på det, denne gang må det være din tur❤️
Hadde vært gøy om vi kom i samme ikm gruppe igjen! Jeg fikk el på cd 19/20 denne gang, om jeg skal være i ikm uke 21 så må den komme innen cd 16 :shifty:
Har pleid å ha 28 dager syklus tidliger, så er litt usikker...
Ja det blir vel til det, de ringte meg fra sykehuset i dag men jeg fikk det ikke med meg dessverre pga jobb. Får ringe tirsdag morgen. Journalen har nok kommet fra Medicus ☺️
Med letrozol og ovitrelle har jeg hatt to klokkerene sykluser, så det blir vel det denne runden også, men hvis jeg ikke kan fortsette med det… Da vet jeg sannelig ikke når EL blir.. da blir det testing etter EL hver eneste dag heeeelt frem til tr melder ankomst. Så får vi ligge omtrent hver dag og da sikkert :banghead: :hilarious:

Ja, alltid litt merkelig deilig når man i alle fall kan begynne på nytt! Krysser fingrene! Ble gravid med nr 1 etter 4PP (men første PP jeg faktisk testet etter EL, som nok var litt senere enn jeg hadde trodd de første 3 PP). Så gravid i PP1 med nr 2. Dette er PP3, så er absolutt heldig (hvis det virkelig stemmer og holder).:)
Håper den sitter hele veien ut :love017

Åh du og :depressed:

Men da ligger vi i det minste helt likt vi nå da!
Jeg og har litt lange sykluser etter MA. Denne ble på 32 dager.. så jeg er også usikker på om jeg havner i ikm gruppe 21 eller 22 :p

Håper for oss for neste runde!
Jeg er (eller var..) og bortskjemt med å bli fort gravid..
Barn nr 1 satt på minipillen
Barn nr 2 satt på første forsøk bare to uker etter at jeg tok ut spiral uten mens imellom.
Da vi prøvde på barn nr 3 ble jeg gravid i PP 2, men mistet. Så hadde jeg en kjemisk tror jeg før jeg ble gravid igjen som holdt til termin.
Begynte å prøve på barn nr 4 og den satt på første forsøk igjen, men da mistet vi i uke 11 etter å ha sett at alt var fint i uke 8.
Nå begynner vi på PP 5 ette MA’en.. :arghh:

Så kjenner liksom det florerer tusen tanker om det er noe galt osv. osv…
Men håper det går for oss alle snart!❤️
Jeg la meg inn i ikm uke 21, siden appen mente ikm er søndag 28, mai :)

Ååå så tøft å miste i uke 11! Jeg kan ikke forestille meg, etter å sett liv å trodd at alt er bra, da er veien lang til start igjen :(

Jeg har troen på denne pp'en for deg, du har jo blitt lett gravid, så nå må den sitte!! ❤️

Kanskje vi sees i ikm gruppen og kan ta følge de neste ukene, og forhåpentligvis i 9 mnd :love017

Ja det blir vel til det, de ringte meg fra sykehuset i dag men jeg fikk det ikke med meg dessverre pga jobb. Får ringe tirsdag morgen. Journalen har nok kommet fra Medicus ☺️
Med letrozol og ovitrelle har jeg hatt to klokkerene sykluser, så det blir vel det denne runden også, men hvis jeg ikke kan fortsette med det… Da vet jeg sannelig ikke når EL blir.. da blir det testing etter EL hver eneste dag heeeelt frem til tr melder ankomst. Så får vi ligge omtrent hver dag og da sikkert :banghead: :hilarious:
Åh så kjedelig å misse telefonen fra sykehuset :arghh: håper du får snakke med dem på tirsdag.
Det hørtes veldig slitsomt ut å teste etter el heele syklusen.. har du ingen symptom på el?

Jeg la meg inn i ikm uke 21, siden appen mente ikm er søndag 28, mai :)

Ååå så tøft å miste i uke 11! Jeg kan ikke forestille meg, etter å sett liv å trodd at alt er bra, da er veien lang til start igjen :(

Jeg har troen på denne pp'en for deg, du har jo blitt lett gravid, så nå må den sitte!! ❤️

Kanskje vi sees i ikm gruppen og kan ta følge de neste ukene, og forhåpentligvis i 9 mnd :love017

Det hadde vært veldig koselig!!❤️

Min app sier og ikm 28. mai, så jeg melder meg sikkert inn der etterhvert også får jeg heller bytte hvis jeg ser eggløsning blir senere.

Åh så kjedelig å misse telefonen fra sykehuset :arghh: håper du får snakke med dem på tirsdag.
Det hørtes veldig slitsomt ut å teste etter el heele syklusen.. har du ingen symptom på el?
Det ordner seg nok, hadde akkurat byttet tlf og klokka hadde ikke koblet seg opp mot den nye enda :banghead: :hilarious:
Føler jeg må gjøre det hvis jeg skal av letrozol.. har hatt tydeligere symptomer med letrozol, da har jeg el slim og stikkinger som jeg kjenner igjen, men uten.. jeg har fått positiv el test, men likevel ikke tr før 3/4 uker etter positiv test og da har ikke egget sluppet når det var først antatt. Tror jeg har en litt lat eggstokk på venstre side, og høyre side er mer «normal» om man kan si det sånn. Mtp hvor stor variasjonen har vært på sykluslengden må det være noe sånt at det tar lengre tid å modne egg på en side enn den andre. Det er min teori :hilarious:

Det ordner seg nok, hadde akkurat byttet tlf og klokka hadde ikke koblet seg opp mot den nye enda :banghead: :hilarious:
Føler jeg må gjøre det hvis jeg skal av letrozol.. har hatt tydeligere symptomer med letrozol, da har jeg el slim og stikkinger som jeg kjenner igjen, men uten.. jeg har fått positiv el test, men likevel ikke tr før 3/4 uker etter positiv test og da har ikke egget sluppet når det var først antatt. Tror jeg har en litt lat eggstokk på venstre side, og høyre side er mer «normal» om man kan si det sånn. Mtp hvor stor variasjonen har vært på sykluslengden må det være noe sånt at det tar lengre tid å modne egg på en side enn den andre. Det er min teori :hilarious:
Kan du ikke fortsette med letrozol? Slitsomt hvis egget ikke slipper og du får lange sykluser, da føler du ihvertfall at det ikke er håp! Det hadde vært så bra med en siste runde med letrozol også sitter den :smiley-angelic001

Back
Topp