Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vet ikke 100% sikkert, men jordmor på otul sa det så ut som ei jente. Da var jeg 12+4, målt til 12+2Dere som har fått vite kjønnet: hvor tidlig fikk dere vite det? Skal på otul 13+ 2 og er spent på om det lar seg gjøre. Var ikke det tilbudet når jeg fikk guttene mine, så der var jeg på privat ul sånn uke 6-8 ish og så den ordinære i uke 18 var det vel..
Har så lyst til å vite om magefølelsen stemmer denne gangen også![]()

Håper du får svar på otulDere som har fått vite kjønnet: hvor tidlig fikk dere vite det? Skal på otul 13+ 2 og er spent på om det lar seg gjøre. Var ikke det tilbudet når jeg fikk guttene mine, så der var jeg på privat ul sånn uke 6-8 ish og så den ordinære i uke 18 var det vel..
Har så lyst til å vite om magefølelsen stemmer denne gangen også![]()

HvaffornoHåper du får svar på otul
Men.. jeg var på tidlig ultralyd forrige uke (13+1) og da sa legen til meg at han ikke hadde lov å si til meg hvillket kjønn det var! Han sa videre at han visste flere ikke håndhever denne regelen, men at han som lege på offentlig poliklinikk ikke kom til å si kjønnJeg ble helt overrasket over det! For på privat ul med første barn var det null problem. Litt irriterende da.. da må jeg enten privat for å få roet nyskjerrigheten, eller vente til ordinær ul.
Har vel med at kjønn ikke skal påvirke selvbestemt abort eller ei.. but still.. Tipper du får vite noe altså.. Jeg bare møtte på en skikkelig regelrytter- og det måtte jeg jo respektere![]()
Aldri hørt noe sånt før. Selvbestemt abort er jo også forbi når du har bikka 13 uker, for en fjott (litt hormoner som bidrar til språket her
). Nei det syntes jeg IKKE noe om. Håper han tar helt feil..
Har du bilde fra denne ultralyden?Håper du får svar på otul
Men.. jeg var på tidlig ultralyd forrige uke (13+1) og da sa legen til meg at han ikke hadde lov å si til meg hvillket kjønn det var! Han sa videre at han visste flere ikke håndhever denne regelen, men at han som lege på offentlig poliklinikk ikke kom til å si kjønnJeg ble helt overrasket over det! For på privat ul med første barn var det null problem. Litt irriterende da.. da må jeg enten privat for å få roet nyskjerrigheten, eller vente til ordinær ul.
Har vel med at kjønn ikke skal påvirke selvbestemt abort eller ei.. but still.. Tipper du får vite noe altså.. Jeg bare møtte på en skikkelig regelrytter- og det måtte jeg jo respektere![]()
Jeg fikk beskjed om det samme, de har ikke lov til å si kjønn på tidlig ultralyd pga ulike årsaker. Bare å smøre seg med tålmodighet, dessverreHåper du får svar på otul