Klagetråd

Har time til UL i morgen, gruer meg så fryktelig, da jeg opplevde MA sist jeg var på ultralyd… gleder meg til å bli ferdig, vil bare vite hvirdan det går men er så redd for dårlige nyheter!
Uff, skjønner deg godt. Jeg har offentlig tidlig ultralyd om tre uker. Er da over 12 uker på vei. På den ene siden så føler jeg det er lenge å vente for første ultralyd, men på den andre siden så hadde jeg tidlig ultralyd i høst i uke 7, men mistet i SA tre dager senere. Gruer meg veldig og frykter mest å oppdage MA.

Klager på at vi kun har én TV og at samboer er en smule fotballidiot:inpain: Vurderer å bare ta kveld (klokka er litt over 21)…

Bare å legge seg! De siste dagene har jeg vært i seng før kl 21, er så sykt trøtt :banghead:
Samme. Mister hele kvelden. Legger meg 10 min etter barna. Gleder meg til trøttheten avtar og jeg fåt litt fritid :smiley-angelic006

Kvalmen har vært litt bedre siste dagene og hadde et håp om at den var på vei til å gå over, men i dag har jeg vært kjempekvalm, brukte en evighet på å få i meg frokosten for så å kaste den opp igjen når jeg var ute å lufta bikkja :dead:

Åååh så lei av forkjølelse og sykdom. Endelig ferdig også er minste forkjølt, litt slapp men ikke feber. Jeg våknet i går med tidenes vondeste hals. Vondt å svelge, spise, drikke, ja alt. Skal på en til nattevakt før helg. Har i tillegg sovet utrolig dårlig denne uken for mannen snorker noe så ekstremt at han holder de fleste våkne.

Bare et lite hjertesukk fra denne kanten, har jo hatt blod på papiret siden lørdag. Jordmor ba meg dra inn til legen og ta en ny Hcg test, for å sjekke. Tatt dette idag, og får nok svar imorgen på den. Det er så frustrerende når man bor på en liten plass,som ikke tilbyr ultralyd… for d kunne ha lette på klompen i magen allerede idag! Men d tilbudet får man ikke her :oops:

<3Bare et lite hjertesukk fra denne kanten, har jo hatt blod på papiret siden lørdag. Jordmor ba meg dra inn til legen og ta en ny Hcg test, for å sjekke. Tatt dette idag, og får nok svar imorgen på den. Det er så frustrerende når man bor på en liten plass,som ikke tilbyr ultralyd… for d kunne ha lette på klompen i magen allerede idag! Men d tilbudet får man ikke her :oops:
Veldig kjedelig, krysser fingrene for at hormonet er økende :)

Fortsatt leeenge til, men fleire som har 3 timer til nærmeste fødeavdeling? Eg fikk beskjed av jordmor om at eg neste gang, mest sannsynlig ikkje kjem til å rekke fram til sjukehuset. Det er og 1 time til nærmeste/eneste følgeteneste av jordmor. Ikkje spesielt kjekt å tenke på å evt. føde i ambulanse...

Back
Topp